اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد؛

تحریف شخصیت امام راحل از اهداف منفعت طلبان و دنیاطلبان / دست‌اندازان به بیت‌المال از منافقان هستند

تحریف شخصیت امام راحل از اهداف منفعت طلبان و دنیاطلبان / دست‌اندازان به بیت‌المال از منافقان هستند
مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروزه عده‌ای دنیا طلب و ریاست طلب برای رسیدن به اهداف خود می‌خواهند شخصیت واقعی امام را تحریف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به  ویژگی منافق‌ستیزانه امام راحل اظهار کرد: منافقان از کفار خطرناک‌تر هستند به همین جهت در آیات و روایات آن مقدار که برای منافقان احکام گفته شده درمورد کفار سخن گفته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: موضع و جبهه کفار به طور کامل مشخص بوده و باید با آن‌ها جنگید اما منافقین مرز مشخصی ندارند و ممکن است خود را به عنوان مومن به جامعه معرفی کنند.

,

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه منافقان در همه حکومت‌ها مانع رسیدن آن نظام به اهداف خود می‌شوند، گفت: این افراد خود را برتر و مردم را بد و منحرف می‌دانند در حالی که در پشت پرده ایمانی ندارند.

,

عباسی خاطرنشان کرد: منافقان در زمان رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) هم وجود داشته و مانع تحقق اهداف حکومت اسلامی می‌شدند لذا در انقلاب اسلامی هم شرایط به این صورت بود یعنی منافقین در جایگاه‌های مختلفی از نظام نفوذ کرده بودند.

,

این مسوول ادامه داد: امام خمینی (ره) با بینش الهی که داشتند ابتدا آن‌ها را نصیحت کردند اما وقتی موثر واقع نشد و آن‌ها دست به جنایات در داخل کشور زدند، دستور مقابله با آن‌ها را صادر کردند.

,

منافقان همواره در صدد براندازی نظام اسلامی هستند

, منافقان همواره در صدد براندازی نظام اسلامی هستند,

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه منافق مانند موریانه یک نظام را از درون تهی می‌کنند، یادآور شد: شخصیت‌های بزرگی مانند شهید بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر در نظام ایران اسلامی حضور داشتند و از شاخه‌های اصلی انقلاب بودند که به دست منافقان شهید شدند.

,

وی با تاکید بر اینکه منافقان همواره در صدد براندازی نظام اسلامی هستند و تا به امروز به راه‌های مختلفی متوسل شده‌اند، اضافه کرد: امروز هم کسانی هستند که به جای خدمت به مردم خیانت می‌کنند، منافع مردم را به خطر می‌اندازند و به بیت‌المال دست اندازی می‌کنند.

,

عباسی با اشاره به اینکه منافقان کسانی هستند که با نظام اسلامی و راه شهدا مخالفت می‌کنند، گفت: امام راحل در گفتارهای خود مطالب فراوانی درمورد منافقان دارند لذا با شناخت دقیق از منافین می‌توان آن‌ها را از صف مؤمنان تشخیص داد و اجازه نداد که در جایگاه مسیولیت‌های نظام قرار گیرند.

,

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای شخصیتی جامع و کامل بود

, بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای شخصیتی جامع و کامل بود,

این مسوول ابراز کرد: دو ویژگی الهی و مردمی بودن نهضت امام خمینی (ره) موجب پیروزی شد و امام یک طرح جامع و کاملی را برای حکومت نظام اسلامی ارائه دادن که حتی نسبت به ابعاد مختلف زندگی بشر را توجه داشتند.

,

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: سیاست داخلی و خارجی، مسائل مربوط به جوانان، اشتعال، ازدواج، دفاع از مستضعفین و مقابله با مستکبرین و معرفی حکومت اسلامی به عنوان یک الگو در عالم از جمله موضع‌های صریح امام راحل بود.

,

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای شخصیتی جامع و کامل بود لذا مردم بخصوص جوانان با شناخت امام راحل و مطالعه زندگی و اندیشه ایشان راه درست را تشخیص دهند.

,

عباسی در پایان با بیان اینکه امام (ره) خدا محور بودند و دنیا را برای آخرت می‌خواستنند، افزود: امروزه عده‌ای دنیا طلب و ریاست طلب برای رسیدن به اهداف خود می‌خواهند شخصیت واقعی امام را تحریف کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه