اخبار داغ

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور:

جهان امروز شاهد جدال سخت تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است

جهان امروز شاهد جدال سخت تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است
حجت الاسلام فوقی گفت: جهان شاهد جدال سخت و نفس گیر دو تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است؛ امام خمینی(ره) رفتار و کردار پیامبر اسلام (ص) را در جهان ترویج کردند و به همین دلیل تفکر اسلام ناب هر روز جبهه های بیشتری را فتح می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور شامگاه یک شنبه، در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد که در آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد، بیان کرد: بیان و منطق و اندیشه امام راحل که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی بود جان های خفته در جهان را بیدار و سبب هدایت جمع کثیری از انسانها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

حجت الاسلام مهدی فوقی اظهار کرد: اقدام بزرگ امام راحل (ره) بهترین و بزرگترین تبلیغ برای اسلام ناب محمدی بود و توانسته همه تبلیغات ضد انقلابی و ضد بشری را خنثی کند.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: امام به پیروزی انقلاب ایمان داشتند و فراتر از آن به غلبه تفکر اسلام حقیقی در جهان نیز ایمان داشتند به همین دلیل بدون ترس از هیچ نیروی مادی و غیر خدایی، وارد عمل شدند و جهاد کردند.
فوقی بیان کرد: در جهان شاهد جدال سخت و نفس گیر دو تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی هستیم، امام رفتار و کردار پیامبر اسلام (ص) را در جهان ترویج کردند و به همین دلیل تفکر اسلام ناب محمدی هر روز جبهه های بیشتری از اسلام آمریکایی را فتح می کند و به پیش می رود.
وی اظهار کرد: اسلام ناب محمدی، اسلامی است که با ظلم و ستم مبارزه می کند و صدای مظلومان را شنیده و برای یاری آنها وارد عمل می شود اما تفکر اسلامم آمریکایی منادی بی تفاوتی نسبت به مسائل جهانی است.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور عنوان کرد: تا زمانی که به مبانی امام راحل وفادار بمانیم و شخصیت ایشان را بشناسیم می توانیم انقلاب را حفظ کنیم در غیر این صورت سربازان مخلص و وفادار به این مکتب در سایر مناطق جهان این مسیر را ادامه می دهند.
حجت الاسلام فوقی گفت: با وجود تبلیغات گسترده ضد اسلامی و ضد انقلابی رسانه های غربی، امروز دهکده نوفل لوشاتو که روزگاری محل تبعید امام راحل (ره) بود،، به زیارتگاه شیعیان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: امام راحل (ره) مخالف کاخ نشینی و طرفدار رنج دیدگان و مستضعفان جهان بودند و همواره با ظلم و ستم مبارزه می کردند.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، تصریح کرد: اروپا، تفکر داعشی را در جهان ایجاد و با تربیت نیروهایی برای آن، این تفکر ضد بشریی را تقویت کردند اما امروز همه به وضوح مشاهده می کنیم که همین تفکر در برابر اربابان خود ایستادگی می کند.
فوقی عنوان کرد: آنچه که امروزه مانند سپاهی در برابر اروپا و فرهنگ غرب ایستادگی و اقدامات تروریستی انجام می دهد، دست پرورده همان تفکر و رؤسای همان کشورها است.
وی اظهار کرد: امروزه در بسیاری از مناطق جهان حتی غیر مسلمانها از تفکر توحیدی امام خمینی(ره) دفاع می کنند چون می دانند که این تفکر و منطق حاکم بر آنن منادی صلح، آرامش و زندگی مسالمت آمیز برای انسانها است و از ظلم و ستم بهره کشی بیزار است.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در همه مناطق جهان انسانهای مؤمن و انقلابی زیادی تربیت شدهه اند که پشتوانه آنها ملت انقلابی ایران هستند اما آنها نیز به قدری در راه و هدفی که دارند مصمم و استوار هستند که حتی اگر روزی ما قدر انقلاب را ندانستیم، آنها راه ما را ادامه خواهد داد.
فوقی بیان کرد: ایستادگی در برابر ظلم و شهادت طلبی از جمله مهم ترین محورهای گفتمان امام خمینی(ره) است، امروز سربازان این مکتب در صف اول مبارزه باا استکبار در لبنان و سوریه و عراق قرار دارند و ما نمی توانیم نسبت به کشتار انسانهای بیگناه در این سرزمین ها بی تفاوت باشیم.
وی گفت: رسانه های غربی به شدت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را تحت شدیدترین سانسورهای تبلیغاتی خود قرار داده اند زیرا می دانند هر پیامی از سویی آنان، حتی انتشار یک عکس، می تواند تعداد زیادی از انسانها را بیدار و به سوی مسیر درست هدایت کند.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تصریح کرد: اسلام ناب محمدی که امام خمینی(ره) مبانی آن را در جهان تبلیغ می کردند، به دنبال آرامش و هدایت انسانها و ترغیب آنها در مسیر صحیح است.
فوقی تأکید کرد: امام راحل (ره) انقلابی بودن را رواج دادند، امروز دنیا به جوانان مؤمن و انقلابی احتیاج دارد که بی ادعا و بدون آنکه منتظر امکانات زیادی باشند برایی ترویج مبانی انقلابی گری تلاش کنند.
وی گفت: در زمان حاضر سربازان مکتب اسلام در کشورهای اروپایی تحت تأثیر گفتمان امام راحل (ره) راه و مسیر حقیقی خود را یافته و مشغول به فعالیت هستند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه