اخبار داغ

یک مسئول حوزوی عنوان کرد:

تحصیل ۱۸۰ طلبه جاری و فارغ‌التحصیل در حوزه علمیه خواهران مبارکه

تحصیل ۱۸۰ طلبه جاری و فارغ‌التحصیل در حوزه علمیه خواهران مبارکه
فولادگر گفت: ۱۱۰ طلبه خواهر در این حوزه تحصیل می‌کنند و ۷۰ طلبه نیز تاکنون فارغ تحصیل شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه نا؛ مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان مبارکه در گفت‌وگویی، با اشاره به ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این ماه بهترین و از هزاران ماه بهتر است و حتی خواب و نفس کشیدن شخص روزه‌دار در این ماه عبادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه نا,

فولادگر بابیان اینکه در ماه رمضان گناه کمتر اتفاق می‌افتد چراکه ماه رحمت خداوند و درهای بهشت را بازکرده و درهای جهنم بسته است، گفت: طبق احادیث، ناخودآگاه گناهکاران هم کمتر گناه می‌کنند چراکه دست و پای شیطان هم در این ماه بسته است.

,

وی در خصوص ویژگی‌ها و کارکردهای ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان از اهمیت معنوی و دینی زیادی برخوردار است.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران مبارکه، با بیان اینکه جز خوانی قرآن یکی از برنامه این در ماه رمضان است، اظهار کرد: مردم در این ماه بیشتر به خواندن کلام وحی علاقه دارند و از همین رو ما هم برنامه جز خوانی را به‌صورت گسترده اجرا می‌کنیم.

,

وی با اشاره به قسمتی از فعالیت‌های علمیه خواهران مبارکه بیان کرد: مدرسه علمیه خواهران چند سالی اقدام به اعزام مبلغ دینی در دو محور اعزام قاریان قرآن و اعزام مبلغ به محافل قرآن برای بیان احکام تفسیر کرده است.

,

فولادگر عنوان کرد: بانوان شهرستان از برنامه‌های مجتمع فرهنگی الزهر (س) استقبال بسیار خوبی دارند.

,

وی با اشاره به اینکه طلبه‌ها و استادان حوزه یک دوره ضمن خدمت انسان‌شناسی زیر نظر استادانی از قم دارند، افزود: کلاس احکام ویژه کودکان به همراه تجوید تخصصی قرآن کریم، کلاس‌های هنری، فرهنگی و آموزش کامپیوتر برگزاری می‌شود.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران مبارکه با اشاره به پذیرش طلبه در ماه رمضان اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران مبارکه در ماه مبارک رمضان پذیرش طلاب را در مقطع سطح 2 یا همان کارشناسی را به‌صورت حضوری و غیرحضوری در برنامه کاری خواهد داشت.

,

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به حوزه علمیه مبارکه مراجعه کرده یا با تلفن 52467701 تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه