اخبار داغ

پس از ۱۶سال؛

پروژه های ورزشی خاک خورده دانش آموزی زنجان/ مجموعه ورزشی شهرک با پیشرفت ناچیز فیزیکی

پروژه های ورزشی خاک خورده دانش آموزی زنجان/ مجموعه ورزشی شهرک با پیشرفت ناچیز فیزیکی
مجموعه ورزشی شهرک زنجان جزو پروژه هایی که احداث آن از سال 80 آغاز شده و در حال حاضر دارای پیشرفت ناچیزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; مجموعه ورزشی شهرک زنجان دارای زمین فوتبال، زمین والیبال، استخر و هنرستان است که احداث آن از سال 80 آغاز شده و جزو پروژه های خاک خورده ورزشی استان محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

در حالی که مسئولان زنجانی از نبود امکانات لازم برای دانش آموزان در زمینه ورزش گلایه مند هستند،پروژه های همچون مجموعه ورزشی شهرک نیز پس از 16 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

,

بر اساس گزارش آموزش و پرورس استان زنجان قرار است زمین فوتبال با اعتبار 30 هزار میلیون ریال از منابع استانی احداث شود که دارای 5 درصد پیشرفت فیزیکی است.

,

استخر این مجموعه نیز با اعتبار 25 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی دارای 25 درصد پیشرفت فیزیکی و زمین والیبال با اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال از اعتبارات استانی دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی است.

,

نماینده سازمان برنامه و بودجه استان زنجان نیز معتقد است،مجموعه ورزشی شهرک دارای یک استخر ورزشی،زمین فوبتال،زمین والیبال و هنرستان آموزشی است.

,

وی با اشاره به پیشرفت 35 درصدی استخر و 10 درصدی سالن والیبال، گفت: زمین فوتبال این مجموعه نیز چمن کاری شده بود که به دلیل عدم استفاده احتیاج به احیا دارد.

,

این مسئول با بیان اینکه تا کنون 260 میلیون تومان برای استخر اعتبار هزینه شده است، افزود: هنوز این مجموعه به بهره برداری نرسیده است.

,

و ی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی در استان زنجان افزود: 61 سالن ورزشی و شش زمین رو باز در استان وجود دارد.

,

این مسئول با بیان اینکه به طور متوسط 27 صدم متر مربع از سرانه کشوری عقب هستیم، گفت: در برنامه پنجم توسعه کشور قرار بود سرانه ورزشی به یک تا یک و بیست مترمربع برسد.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان نیز با بیان اینکه سه استخر نیمه کاره در استان وجود دارد، بیان کرد: در سطح استان سه استخر نیمه‌کاره وجود دارد که یک استخر در شهر زنجان از سال 80 کلنگ آن زده شده است و تاکنون افتتاح نشده است.

,

عسگری با بیان اینکه مشکلات مالی سبب نیمه‌کاره ماندن پروژه‌ ها شده است، افزود: به قدری این پروژه استخر دانش‌­آموزش به طول انجامید که مدت زمان زیادی زیر بارش باران و سرما ماند که کارشناسان برای ساخت آن مجوز ندادند و مجبور به تغییر جای آن شدیم.

,

وی با اشاره به محدود بودن منابه مالی تصریح کرد: اعتبارات بخش ورزشی از سوی تامین اعتبارات بسیار محدود است و خیران هم باید به کمک ما بیایند.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: امسال بازسازی مدارس با بودجه‌ای از اعتبارات، اولیای خیر و خیران مدرسه‌ساز فراهم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه