اخبار داغ

گزارشی از یک اقدام آتش به اختیار بسیج؛

آرزوهای توئیتری آروین برآورده شد/ از آب شرب مدرسه تا کتاب + تصویر

آرزوهای توئیتری آروین برآورده شد/ از آب شرب مدرسه تا کتاب + تصویر
دانش آموز ممتاز جوانرودی گله نند از مسئولین استان که آرزوهای خود را برای روستایشان در توئیتر قرار داده بود به همت بسیج این شهرستان به آرزویش رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، آروین دانش آموز جوانرودی که با نمرات ممتاز در روستای بیوند سفلی شهرستان جوانرود زندگی می کند چندی پیش با انتشار یک ویدیو در توئیتر، آرزو کرد که روستایشان کتابخانه داشته باشد و از کمبود امکانات گلایه کرد. (اینجا ببیند و بخوانید)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد, اینجا,

پس از انتشار این ویدیو در شبکه اطلاع رسانی مرصاد، فرمانده بسیج شهرستان جوانرود به سراغ آروین می‌رود من نشسته محرومیت زدایی شهرستان جوانرود را با حضور این دانش آموز شیرین سخن جوانرودی برگزار می کند آرمین احمدیان در این دیدار آرزوها و خواسته هایش برای روستای کوچکشان را عنوان می‌کند.

,

باوند پور فرمانده بسیج شهرستان جوانرود در این رابطه به خبرنگار مرصاد گفت: پس از اینکه ویدیوی منتشر شده توسط آروین در شبکه های اجتماعی را دیدیم تصمیم گرفتیم نشست محرومیت زدایی شهرستان جوانرود را به روستای آرمین اختصاص دهیم و درباره آرزوهای این دانش آموز ببینیم چه کمکی میتوانیم کنیم.

,

 وی افزود در همین رابطه یک بسته کتاب و بن خرید کتاب به آروین هدیه شد تا بتواند تعدادی کتاب را برای خودش و دوستانش تهیه کند و یک کتابخانه کوچک را بیاندازد.

,

 باوند پور ادامه داد: آروین همچنین از مشکل سرویس بهداشتی و آب شرب مدرسه خود در روستا خبر داد که مصوب کردیم در اسرع وقت سرویس بهداشتی مدرسه روستای بیوند سفلی تعمیر و آب شرب مدرسه نیز تا اقدام نهایی و دائمی با یک تانکر آبرسانی تامین شود.

,

گزارشی از یک اقدام آتش به اختیار بسیج

, گزارشی از یک اقدام آتش به اختیار بسیج,

 فرمانده بسیج ناحیه جوانرود ادامه داد: اعتباراتی را هم در قالب طرح هجرت برای تعمیر مدرسه و مسجد این روستا در نظر گرفتیم و قرار شد خود آروین پیگیر و متولی این موضوع باشد.

,

 وی همچنین تصریح کرد: قرار شد برای زمین فوتبال روستا یک گریدر بفرستیم تسطیح کنیم و دروازه بگذاریم تا بچه ها بتوانند راحت تر از آن استفاده کنند.

,

 باوند پور یکی دیگر از آرزوهای آروین را که ممتازترین دانش آموزی روستای خودش است یاد گرفتن زبان انگلیسی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در روستا کلاس آموزش زبان انگلیسی وجود ندارد تصمیم گرفتیم هزینه رفت و آمد این دانش آموز را به شهر برای یادگیری زبان تامین کنیم.

,

فرمانده بسیج ناحیه جوانرود همچنین از تامین اقلام لوازم التحریر برای ۹۲ دانش آموز این روستا خبر داد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های محرومیت زدایی بسیجدر قالب طرح هجرت و اردوهای جهادی در سط شهرستان مدتهاست که کاستی ها و نواقص در سطوح مختلف را دنبال می کند و در صدد رفع آنهاست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه