اخبار داغ

فرماندار ملکان:

مسیر ۲۵ روستای ملکان آسفالت ریزی می شود

مسیر ۲۵ روستای ملکان آسفالت ریزی می شود
فرماندار ملکان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: شهرداری و ماموران سد معبر هم نباید در برخورد هایشان بصورت گزینشی و سفارشی عمل کنند و امسال مسیر روستایی ۲۵ روستای ملکان آسفالت ریزی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، محمدباقر خانی در جلسه کارگروه شورای ترافیک شهرستان از آسفالت راه روستایی ۲۵ روستای شهرستان ملکان خبر داد و افزود : ۲۲۴هزار مترمربع از مسیرهای روستایی شهرستان ملکان که ۱۳درصد آسفالت کل استان را به خود اختصاص داده است  بهسازی و آسفالت ریزی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان, دیار ملکان,

فرماندار ملکان بر بهسازی و آسفالت ریزی راه های روستایی در شهرستان ملکان تاکید کرد و افزود : انشالله که بتوانیم در سایه تعامل و همکاری و همت مسئولین شهرستانی و استانی تلاشهای مضاعفی را همچون سال گذشته برای ایجاد و آسفالت ریزی راههای روستایی مناسب و ایمن در شهرستان انجام دهیم.

,

وی از ضرورت تعریض ۱۰ پل روستایی در شهرستان ملکان خبر داد و افزود : با توجه به احتمال بروز تصادفات امسال ۴ پل روستایی جهت تعریض در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار لازم این تعداد پل جهت تعریض افزایش می یابد.

,

خانی از ناقص ماندن روکش آسفالت در مسیر جاده ترانزیتی ملکان – میاندوآب و بناب انتقاد کرد و افزود : بایستی هر چه سریعتر اقدامات لازم جهت تکمیل روکش آسفالت این مسیر صورت پذیرد.

,

فرماندار ملکان به مکان یابی جهت ساماندهی دستفروشان جلو مغازه ها، بانک ها و معابر عمومی که رفت و آمد مردم را با مشکل مواجه کرده اند تاکید کرد و افزود : شهرداری و ماموران سد معبر هم نباید در برخورد هایشان بصورت گزینشی و سفارشی عمل کنند و شهرداری موظف است با حفظ امانت داری و دقت در کار همه دستفروشان سطح شهر را جمع آوری نماید.

,

خانی گفت : باید برای ساماندهی دستفروشان و انتقال آنان به بازارچه ای در داخل شهر  صورت پذیرد تا هر چه سریعتر این وضعیت نابسامانی که در خیابان های سطح شهر مخصوصا” خیابان های معلم و امام خمینی(ره) به وجود آمده است بر طرف شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه