اخبار داغ

نخستین نشست کتابخوان سال 96 در بهارستان برگزار شد+تصاویر

نخستین نشست کتابخوان سال 96 در بهارستان برگزار شد+تصاویر
نخستین نشست کتابخوان سال 96 در کتابخانه خاتم الانبیا صلی‌الله علیه و آله وسلم شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نخستین نشست کتابخوان سال 96 امروز در کتابخانه خاتم الانبیا صلی‌الله علیه و آله وسلم شهرستان بهارستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

هدف اصلی طرح کتابخوان، رشد کتاب خوانی عمومی در جامعه است که منجر به رشد فرهنگ عمومی خواهد شد، در این نشست‌ها اولویت با کتاب‌هایی است که برای عموم مردم قابل درک باشد و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را با مطالعه آشنا کند.

,

نخستین نشست کتابخوان شهرستان بهارستان در سال ۹۶  در کتابخانه عمومی خاتم الانبیا نسیم شهر با حضور اعضای نوجوان کتابخانه با هدف گسترش فرهنگ کتابخانی و مطالعه کتب ارزنده برگزار شد.

,

, , ,

گفتنی است ، در این نشست چهار نفر از اعضا کتاب‌های خود را معرفی کردند، و سپس داستانی با عنوان موش و قورباغه توسط اعضا جمع خوانی شد و پس از آن در مورد موضوع داستان به کندو کاو و بحث پرداختند. موضوع در این داستان دوستی بود که اعضا ضمن خواندن کتاب به صورت دسته جمعی و گپ و گفت های دوستانه با تعریف دوستی، خصوصیات دوستان خوب و اینکه چه کسانی می توانند دوستان خوبی برای ما باشند، و اینکه دوستان صمیمی آن ها چه خصوصیاتی دارند، آشنا شدند.

,

اعضای کتابخانه کتاب‌هایی را که در نخستین نشست کتابخوان سال ۹۶، مطالعه کرده‌اند به اعضای دیگر معرفی می‌کنند، که این فعالیت علاوه بر ترویج کتابخوانی موجب افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان می‌شود.

,

, , ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ، در جمع خوانی کتاب نیز اعضا کتابخانه هر کدام چند صفحه از یک کتاب را که توسط خودشان و یا کتابدار کتابخانه انتخاب شده روخوانی می کنند، این فعالیت هم موجب تقویت روخوانی و روان‌خوانی کودکان و نوجوانان می‌شود، و هم در پایان با بحث در ارتباط با مضمون کتاب، به کمک نظرات دیگران بهتر با هدف نویسنده از نوشتن کتاب آشنا می‌شوند.

, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه