اخبار داغ

خفگی دختر زهکی در حمام خانه/چاه های بدون درپوش در زهک خطرناک شد

خفگی دختر زهکی در حمام خانه/چاه های بدون درپوش در زهک خطرناک شد
دختر بچه سه ساله در شهرستان زهک که به دوراز چشم پدر و مادر جهت بازی به حمام خانه رفته بود در بشکه آب غرق شد و جان سپرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛  کودکان در سنین یک تا هفت سالگی به اوج شیطنت های کودکانه خود می رسند به طوری که در برخی از آنها مشاهده می شود اگر توجه پدر مادرها نباشد می تواند عواقب خطرناکی را برای آنان در پی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛ ,

توان عقلی کودک در این سن ناتوان از  درک واقعیت های اطراف خود است ؛ تکامل عقلی کودکان خردسال از سنین هفت سالگی آغاز می شود و با آموزش مربیان و پدر مادرها از خطرات بازی های پر حادثه آگاه می شوند.

,

در روز گذشته کودک سه ساله ای در روستای کهک شهرستان زهک که در حمام خانه مشغول بازی بوده است متوجه بشکه ای پر از آب در اطراف خود می شود .

,

کنجکاوی کودکانه او باعث شد تا به بشکه نزدیک شود و برای شیطنت و بازی کردن کودکانه وارد آن شود.

,

به گفته یکی از کارکنان بیمارستان سید الشهداء زهک ارتفاع بشکه آب آنقدر زیاد بوده است که بیرون آمدن از آن در توان یک کودک سه ساله نبوده و پس از تقلای کودک برای نجات خود دچار خفگی در آب می شود.

,

پدر و مادر این دختر بچه سه ساله که پس از غیبت یک ساعته فرزند خود نگران هستند به جستجو او می پردازند و پس از مراجعه به حمام خانه با جسد نیمه جان او مواجه می شوند.

,

یکی از کارکنان بیمارستان سیدالشهداء زهک گفت: به دلیل تاخیر در رساندن به موقع کودک تلاش پزشکان برای بازگشت علائم حیاتی کودک  نیز سودی نداشت و متاسفانه زندگی این کودک با لحظه ای غفلت به اتمام می رسد.

,

, ,

این در حالی است که شهروندان شهرستان زهک از وجود چندین چاه در برخی از خیابان های این شهر خبر داده اند و گفته اند که درب چاه های فاضلاب بدون درپوش است و احتمال آسیب رساندن به اکثریت شهروندان را دارد.

,

فتاح یکی از شهروندان شهرستان زهک عنوان کرد: اگر قرار باشد این چاه ها به کسی آسیب برساند قطعاَ کودکان قربانی اصلی آن هستند.

,

وی افزود: حتی در برخی از مواقع ممکن است برخی از افراد پیاده این چاه ها رامتوجه نشوند و باعث شکستگی پا و یا دست آنان شود.

,

گرچه این چاه ها عمق جندانی ندارند و فاقد آب هستند اما می تواند مشکلات زیادی را برای شهروندان شهرستان زهک به وجود آورد؛ اتفاقاتی که مسلما در آینده بسیاری از مسئولین را دچار عذاب وجدان خواهد کرد.

,

گفتنی است که  چند سال قبل درپوش های درب برخی از چاه های شهرستان زابل توسط برخی از معتادین به سرقت می رفت و آهن سنگین به کار رفته در درپوش چاه های فاضلاب آنها را به فروش وسوسه می کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه