اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان:

مردم شهر درچه همچنان در خط انقلاب و ولایت هستند

مردم شهر درچه همچنان در خط انقلاب و ولایت هستند
سردار فدا گفت: نسل بعدی که نسل پیام گیر از هشت سال دفاع مقدس هستند این موضوع را به خوبی دریافت کرده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درچه نیوز؛ جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مصاحبه با  خبرنگار ما گفت: شهر درچه در طول دفاع مقدس، شهر شاهد نمونه کشور بوده و ثمره خون شهدا زمینه را فراهم کرد تا همچنان شهر درچه در خط انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

سردار مجتبی فدا در ادامه افزود: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند راه شهدا کور شدنی نیست و همچنان ادامه دارد و  نسل بعدی که نسل پیام گیر هشت سال دفاع مقدس هستند این موضوع را به خوبی دریافت کرده اند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

,

وی تصریح کرد: در بحث مدافعین حرم و دفاع از اهل بیت درچه و شهرستان خمینی شهر با تعداد شهدایی که تقدیم حرم اهل بیت نمودند  نشان دادند که همچنان مانند هشت سال دفاع مقدس مقاوم و استوار بوده و  امروز هم در خط مبارزه با جبهه تکفیر و صهیونیسم و استکبار جهانی هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان سلام و درود خود را به پیشگاه  شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعین حرم فرستاد و  صبوری، منانت و استقامت خانواده معظم شهدا همسران و فرزندان شهدا را از خداوند منان خواستار شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه