اخبار داغ

پشت پرده هجمه اطرافیان کروبی به آیت الله مصباح:

بگم بگم ادبیات جدید جریان تجدیدنظرطلب/ احزابی که کفگیرشان به ته دیگ رسیده است

بگم بگم ادبیات جدید جریان تجدیدنظرطلب/ احزابی که کفگیرشان به ته دیگ رسیده است
به نظر می رسد که جریان تجدیدنظرطلب و احزاب منتسب به این جریان از جمله حزب اعتماد ملی برای جلب توجه مردمی از راه های مشروع نمی توانند اقدامی کند به همین دلیل وارد فاز جدید تخریب برخی از علما و روحانیون شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مرصاد، جریان تجدیدنظرطلب(اصلاح طلب) پس از حوادث سال ۸۸ و مرگ سیاسی خود که به معنای از دست دادن شدید جایگاه آن ها در میان مردم است، وارد فازی شدند که تنها راه جلوگیری آن از فراموشی توسط مردم بود. هر چند که این اقدامات منجر به نفرت عمومی نسبت به آن ها شود!

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری تحلیلی مرصاد,

این جریان پس از سال ۸۸ با وارد کردن تهمت ناروا به نظام و برخی از سیاسیون از این طریق سعی کردند که حداقل خود را در اذهان نگه دارند تا مثل آن فردی که می گوید "فحش خوردن، بهتر از فراموشی است" برای آن ها عملی شود.

,

در این میان علاوه بر اینکه برخی از سیاسیون تجدیدنظرطلب در اعتقادات خود، در جبهه برخی از مخالفان نظام درآمدند برخی نیز از ایران متواری شدند و بر صندلی تحلیلگر در بنگاه های دروغ پراکنی در انگلیس و آمریکا نشستند و روز و شب از نظام بد گفتند. گویی فراموش کرده بودند که خود روزی مسئولیتی داشتند.

,

حال پس از انتخابات اخیر که به اذعان اطرافیان دکتر روحانی، یک اصولگرای سنتی بر  مسند ریاست جمهوری نشسته است شکست دیگری برای جریان تجدیدنظرطلب صورت گرفت تا برای همیشه این مسئله به اثبات برسد که دیگر کاندیدایی با چهره اصلاح طلب نمی تواند در فضای سیاسی ایران آرای مردم را جذب کند و به همین دلیل گاهی شرایط حکم می کند که این جریان برای زنده ماندن به حمایت از یک کاندیدای اصولگرا برآید.

,

یکی از اقداماتی که حاضران در پازل تجدیدنظرکنندگان برای زنده ماندن در این سال ها انجام داده اند، ایجاد جنجال و بلبشوهای رسانه ای است. وابستگان به این جریان هر از چندگاهی پروژه تخریب یکی از دلسوزان نظام را کلید می زنند تا بتوانند به وسیله نام نیک آن ها، از فراموشی خود جلوگیری کنند.

,

 

,

اخیرا یکی از فعالان فتنه در اظهار نظری ناشیانه و تعجب آور وارد فاز جدیدی از تخریب روحانیون و علما شده است. منتجب نیا در مصاحبه اخیر خود با توهین به منتقدان دولت، با ادبیات جدید بگم بگم خود، سعی می کند اتهاماتی را به آیت الله مصباح یزدی وارد کند.

,

این فعال در فتنه ۸۸ و از نزدیکان شیخ فتنه گر، که قائم مقامی حزب اعتماد ملی را در کارنامه خود دارد، در شرایطی این صحبت ها را مطرح کرده است که در فضای سیاسی امروز، عمر سیاسی احزابی مانند اعتماد ملی به سر رسیده است و این احزاب به تدریج در حال فراموشی هستند و به همین دلیل وی سعی می کند از این طریق بتواند حزب متبوعش را دوباره مطرح کند.

,

اعتماد ملی حزبی صرفا برای انتخابات

, اعتماد ملی حزبی صرفا برای انتخابات,

اعتماد ملی که در سال ۸۴ و پس از شکست کروبی در انتخابات این سال تاسیس شد، با معرفی کاندیدای خود برای سال ۸۸ عملا نشان داد که این حزب صرفا برای انتخابات تاسیس شده است به صورتی که روزنامه و سایت وابسته به آن نیز همگی در خدمت کاندیدای این حزب بوده اند.

,

پس از سال ۸۸ و شکست سنگین کروبی در انتخاباتی که اقدامات برخی از تجدید نظرطلبان منجر به فتنه معروف شد، پایه های حزب اعتماد ملی شکست و دیگر نتوانست برای انتخابات هم اظهار نظر کند.

,

 

,

در این میان در سال ۹۲ بود که برخی از اعضای این حزب در اظهار نظرهایی بدون بازتاب سعی کردند که خود را به صورتی موثر نمایان کنند اما به نظر می رسید که مردم دیگر حزبی به نام اعتماد ملی نمی شناسند.

,

کفگیری که به ته دیگ رسید

, کفگیری که به ته دیگ رسید,

انتخابات ۹۲ و نتایج آن باعث شد تا برخی از فراموش شدگان توسط مردم امیدوار شوند که می توانند دوباره به عرصه سیاست قدم بگذارند. به عنوان مثال یکی از هماهنگ کنندگان فتنه سال ۸۸ که در این مدت سعی می کرد خود را به بازی های سیاسی وارد کند سرانجام با قبول شکست و عدم اقبال عمومی از وی، گفت: نه قصد داشتم و نه دارم که به قدرت بازگردم.

,

هنوز دیگر وابستگان به فتنه ۸۸ به این واقعیت پی نبرده اند که اقبال عمومی از آن ها دیگر صورت نخواهد گرفت. در این شرایط نیز برخی از شنیده ها حاکی از آن است که تجدیدنظرطلبان در صدد اعلام لیستی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

,

در این میان حزب اعتماد ملی که کاری جز معرفی کاندیدا در انتخابات ها نداشته است، امیدوار است که در ارائه این لیست موثر باشد اما منتجب نیا قائم مقام اعتماد ملی به خوبی می داند که کفگیر این حزب دیگر به ته دیگ رسیده است. در این شرایط است که سعی می کند با توهین به برخی از روحانیون و علما نام حزب فراموش شده اعتماد ملی را به گوش مردم برساند هر چند که این نام به نیکی یاد نشود.

,

 

,

حضور موثر برخی از احزاب در فتنه ۸۸ بلایی بر سر احزاب تجدیدنظرطلب آورد که منجر به مرگ سیاسی آن ها شد. احزابی که می توانستند نقشی موثر در سیاست داشته باشند امروز برای احیای خود سعی دارند با توهین و تخریب خود را بازسازی کنند اما بایستی گفت که بنای این احزاب از پای بند ویران است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه