اخبار داغ

یادداشت/

نفوذ یعنی جابه جایی هر ارزشی با ضد ارزش

نفوذ یعنی جابه جایی هر ارزشی با ضد ارزش
تمام حرفمان این است که دشمن در فکر این است که در دستگاه های مدیریتی کشور داخل شود و با اعمال قدرت و تصمیم گیری در کشور به اهداف خود برسد و این آفت اصلی و دردی است که عده ای هم در این راه هم نوا و هم سو با دشمن شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر،محمد جعفری نوده دانشجوی دانشگاه آزاد خلخال در یادداشت خود به موضوع نفوذ پرداخت و نوشت: نفوذ واژه ای آشنایی است که در سال های اخیر در شکل ها و ابعاد گوناگون جریان گرفته است که البته با تیزبینی و درایت رهبر عزیزمان نیز مواجه گشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ابصارخبر,

رهبر معظم انقلاب چیزی را دیده که سال هاست ما به آن توجهی نمیکنیم تا جایی که خودشان در این خصوص هشدار می دهند مبنی بر این که باید تمام راه های نفوذ دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران شناسایی و بسته شود.

,

واقعیت جریان این است که دشمن برای از کار انداختن نظام اسلامی در ایران اسلامی ما از هیچ ترفندی دریغ نکرده است از به وجود آوردن گروه های چون کومله، دمکرات، خلق عرب و منافقین گرفته تا راه اندازی جنگ تحمیلی و فتنه های78و88 وحمایت تمام عیار از همه این جریانات و جریانات ضد نظام اسلامی.

,

اما خود دشمن نیز به این نتیجه رسیده است که آبی از این کارها برایش گرم نمیشود و به ترفند جدیدی تحت عنوان پروزه نفوذ روی آورده است.

,

نفوذ در تمام ساختار داخلی، برای از بین بردن نظام اسلامی که خواب از چشم دشمن ربوده است اصلی ترین هدف دشمن از این پروژه نامبارک است چون به خوبی می دانند که برای از بین بردن کامل یک درخت ابتدا باید ریشه های آن را از بین ببرند.

,

تدابیر زیادی نیز برای خشکاندن این ریشه ها اندیشیده شده است که از اصلی ترین آنها می توان به این مورد اشاره کرد که باید مدیریت های کشور را افراد ضعیف النفس، ضعیف الاراده و خود فروخته تشکیل دهد و مکانیزم عملیاتی این نظریه نیز این است که مردم باید با آنان همراه شوند آنگاه در ذهن مردم افراد ضعیف را به مراتب کارامد تر از مدیران درست و انقلابی در این کشور معرفی می کنند تا به سادگی به مقاصد شوم خود دست یابند.

,

از مصادیق نفوذ می توان به مواردی چون در راس امور قرارگرفتن یک سری افراد به ظاهر انقلابی اشاره نمود که با کارها و رفتارشان  روی هر چه ضد انقلاب است را سفید کرده اند، آنانی که به زعم خودشان برای حل مشکلات کشور به جای تکیه بر توانمندی های داخلی و توکل به خدا به دنبال بله گفتن به کد خدا هستند که البته این نکته نیز واضح است که چنین افرادی تنها به دنبال منفعت شخصی خودشان هستند.

,

قبول قرارداد های ننگینی چون کرسنت و 2030و FATFو...نشان می دهد که عده ای در داخل این کشور دچار انحراف و نفوذ شده اند و اگر نبود درایت رهبر عزیزمان چه ها که نمی شد.

,

نفوذ یعنی انجام وارونه دستورات رهبر انقلاب

,

در مسئله آتش به اختیار، که عده ای آن را جنگ داخلی می خوانند، در حالی که جملات رهبری در این دستور کاملا گویای تمام مسائل در مورد این دستور است.

,

نفوذ یعنی ترس از دشمن تا جایی که می گویند شعاری را که بر قلب ما حک گشته را بر روی موشک هایمان ننویسیم. نفوذ یعنی سرگرمی به مشاجرات، رفاه طلبی، منش های اشرافی و زندگی رفاه طلبانه و در آخر نفوذ یعنی جابه جایی هر ارزشی با ضد ارزش و تمام حرفمان این است که دشمن در فکر این است که در دستگاه های مدیریتی کشور داخل شود و اعمال قدرت و تصمیم گیری برای کشور کند و این آفت اصلی و درد است که عده ای هم، هم نوا و هم سو با دشمن  شده اند.

,

باید از تاریخ درس گرفت باید از جنگ احد آموخت در جایی که پیروزی های ما چشم دشمن را در آورده است نباید جنگ را رها کرده و به فکر سهم خواهی بود چراکه سهم  خواهی بیشتر و منفعت طلبی برابر با زیر بار هرحرف و خواسته ای رفتن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه