اخبار داغ

یادداشت؛

منتخبین شورای برازجان گذشته دیگران را تجربه نکنند!

منتخبین شورای برازجان گذشته دیگران را تجربه نکنند!
بزرگی گفت عاقلان سه دسته اند؛ دسته اول کسانی هستند که بدون آنکه خود تجربه کنند از اشتباهات دیگران درس می گیرند و دسته دوم کسانی هستند که پس از یکبار تجربه عبرت گرفته و تکرار اشتباه نمی کنند و دسته سوم کسانی هستند که در هر موقعیتی هستند پس از چندبار خطا که متوجه اشتباهات شدند همانجا جلوی خطاهای بیشتر را بگیرند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون" مطمئنا دسته اول را عامه مردم بیشتر می پسندند و به آن احترام ویژه می گذارند چون این از بینش و دور اندیشی آنان هست که بدون هیچ ضرر و زیانی تدبیر و اندیشه می کنند و تحت تاثیر و حواشی بیرونی قرار نمی گیرند و آنچه که عقل و منطق در کنار قانون و مردم می پسندند را تایید کرده و در جهت آن گام بر می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون",

این مطلب خطاب به منتخبین شهر برازجان است، اما در همان حال و هوای انتخاباتی هم بعضی از افراد با تشکیل گروه های مجازی کاندیداهای شورا در فضای مجازی بر ایجاد روحیه تعامل و منطق گرایی و قانونمندیی در قالب ایجاد فضای دوستی و هم اندیشی بین کاندیداها گام بر داشتند، که این کار کمترین کمک به شهر برازجان است و اما آن حرکت را نمادی مثبت از یک حضور جمعی ارزیابی می توان کرد، که  مطمعنا شاخصهای انتخاب برتر  در یک نگاه، رفتارهای افراد یکی ازملاکهای انتخاب قرار گرفت و در نهایت مردم عزیز در یک حماسه  انقلابی با حضور پای صندوقهای رای منتخبین خود را شناختند.

,

این انتخاب بار مسوولیتی دنیوی و اخروی تعدادی را سنگین تر کرد، اینان حال تنها موکل خود و خانواده خود نیستند، اینان اکنون نماینده و وکیل بیش از یکصدهزار نفر از مردم شهر برازجان هستند که چشم ها منتظر دیدن خدمات و رفع خواستها و نیازمندیهای اجتماعی و رفاهی است، نیازمندی هایی که این شهر خیلی از آن محروم هست و شورای قبل با تمام تلاشها و دلسوزی هایشان نتوانستند به خوبی از این وظیفه سربلند بیرون بیایند که به گواه اکثر صاحب نظران عدم همگرایی دلیل اصلی و مشکل ساز آنان بود.

,

چند صباحی از انتخاب شورای جدید می گذرد، فعالان اجتماعی و مطالبه گران رسانه ای سعی نموده اند، فرصت دهند تا این عزیزان با کمال آرامش در نشستهای هماهنگ و هم اندیشی با ترسیم صحیح مسیر حرکت چهار ساله  در یک فضای همگرایی در جهت اعتلا و پیشرفت این شهر و جوانانش گام بردارند.

,

بی شک اگر نگاهی به شورای قبل داشته باشند می توانند با کسب تجربه بهتر عمل کنند، تصمیم های عاقلانه و منطق محور و قانونمند بگیرند، اگر غیر از این رفتار کنند، دود آن هم به چشم خودشان هم به چشم این شهر خواهد رفت، اما بر این باورم که در این شورا، افرادی با روحیه همگرایی و جهادی  ورود یافتند که با همفکری با بزرگان و مسولین دلسوز قدمهای مثبتی بر خواهند داشت، قدمی که شورای قبل در آخرین ایام حضور خود با اهتمام بهتری  برداشتند و خروجیش را هم خود و هم  مردم می بینند.

,

امید است برازجان و مردمش را در قله پیشرفت و آبادانی دیده شود، امید است که در این دوره شورا شاهد بگو و مگوهای درون شورایی به سبک قبل نباشد، امید است که مردم از انتخاب خود در این دوره بیش از قبل خشنود و راضی باشند و این خشنودی و رضایت، مطمعنا مورد رضایت منتخبین نیز خواهد بود اگر تصمیمات صحیح بگیرند و تحت تاثیر گروههای قدرت و منفعت طلب قرار نگیرند.

,

فعالان و مطالبه گران مدنی فعالیتها وتصمیمات وکلای خود را رصد کرده و از تصمیمات نابخردانه حمایت نخواهند کرد و ناخشنودی خود را بروز خواهند داد و برعکس ازتصمیمات خردمندانه حمایت و سپاسگزاری خواهند کرد.
 فعالان مدنی ومطالبه گر وقتی ببینند آنچه که خواست عموم در قالب نیازهای اجتماعی هست در جامعه به مرثه ظهور می رسد و مسیر انقلاب هموارتر می گردد، خشنود و شاد شده و سر تعظیم فرود می آورند و در این مسیر کمک و حمایت خود را دریغ نخواهند کرد.

,
,

شهرام حسین پور

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه