اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی :

بدون قدرت نمی توان مقابل دشمنان ایستاد

بدون قدرت نمی توان مقابل دشمنان ایستاد
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: حکومتی که قدرتی نداشته باشد نمی تواند به دهان دشمن بزند و اگر قدرت نداشتیم همیشه در مبارزه با آمریکا پیروز نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه در راهپیمایی روز قدس در بجنورد اظهار کرد: اقتدار اسلام به پشتیبانی حکومتی مقتدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  عصر اترک،,  حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه در راهپیمایی روز قدس در بجنورد اظهار کرد: اقتدار اسلام به پشتیبانی حکومتی مقتدر است, .,

 وی مبارزه با استکبار، حفظ اقتدار و استقلال ، پافشاری فراوان بر حفظ اصول دینی و شرعی، توجه به ملت های مظلوم دنیا، عزت بخشی به مسلمانان، ایجاد عدل در جامعه اسلامی، حمایت از محرومان و آزادی قدس شریف را از اهداف و آرمان های امام راحل بود و امروز برای بقای انقلاب باید برای حفظ این آرمان ها تلاش کنیم.

, .,

حجت الاسلام فرزانه تاکید کرد: اگر حکومت نداشته باشیم نمی توانیم در رقابت با امریکا پیروز باشیم اما اکنون در لبنان، عر اق، یمن و سوریه پیروز هستیم.

, .,

وی با اشاره به تاکید امام خمینی ره بر غده سرطانی بودن اسراییل افزود: همانطور که آن زمان برخی از هم لباس های ما این حرف را نفهمیدند و امروز نیز برخی متوجه این صحبت نمی شوند.

, .,

وی اسرائیل را دشمن تمام بشریت خواند و اظهار کرد: این قوم نژاد پرست با اعتقاد به اینکه فرزندان خدا هستند و بقیه بشر برای خدمت به این قوم آفریده شده اند، به دنبال نابودی بشریت و حکومت بر سراسر کره زمین است و در این راستا پس از دستیابی به اهداف خود آمریکا را نیز نابود خواهد کرد.

, .,

حجت الاسلام فرزانه یادآور شد: ایران اسلامی همیشه در یاری از مظلومین فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق پیروز بوده است و به برکت نظام قوی اجتماعی، دشمنان را خوار و خفیف ساخته است.

, .,

مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: این قوم با در دست داشتن اقتصاد و بخش عظیمی از ثروت دنیا به راحتی می تواند با تبلیغ به نفع خود ذهن بشریت را تغییر دهد و با قدرت طلبی به دنبال تصاحب کره زمین است.

, .,

وی با اشاره به اینکه بنا به گفته مولا علی(ع) باید با ظالم مبارزه کرد، ادامه داد: آل سعود گردن در برابر آمریکا خم کرده و با نزدیکی به اسرائیلی ها، به جنایت در یمن می پردازد اما امت اسلام نمی تواند تمایل آن ها به اغراض حیوانی را مشاهده کرده و دم فرو بندد.

, .,

سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در بجنورد با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به داعش، آمریکا را غافلگیر کرد و سبب رعب اسرائیل و عربستان سعودی شد ، گفت: آمریکا ادعا می‌کند که در تکنولوژی، قدرت نظامی و اقتصادی حرف اول را می‌زند اما ایران اسلامی توانست بدون وابستگی ذوالفقار را بسازد و دنیا را غافلگیر کند.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه