اخبار داغ

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده است

حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده است
حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده و روزی است که شهیدان والا مقامی را تقدیم انقلاب کردیم که یکی از آنها نماینده شهید اردستان سید نوراله طباطبایی نژاد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اظهار کرد: اولین نماینده شهر اردستان شهید سید نوراله طباطبایی یکی از طلاب انقلابی بود که در حوزه های علمیه و همان ابتدا که حضرت امام(ره) نهضت را شروع کردند پا به پای امام(ره) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده و روزی است که شهبدان والا مقامی را تقدیم انقلاب کردیم و یکی از آنها نماینده شهید اردستان سید نوراله طباطبایی نژاد بود.

,

وی با اشاره به مبارزات انقلابی سید نوراله طباطبایی نژاد افزود: شهید طباطبایی نژاد درعرصه های مختلف انقلاب از همان سال ۱۳۴۲ و در قیام و شهادت جمعی از طلاب مدرسه فیضیه حضور داشته و حتی زخمی شده بودند و اولین شخصی بود که خبر انتقال حضرت امام خمینی را از ترکیه به نجف در قم اعلام کرد.

,

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید طباطبایی نژاد با برگزاری مراسم های دعای توسل کارهای انقلابی می کردند، تصریح کرد: نهضت امام خمینی را پیگیری کرده و تا پیروزی انقلاب اسلامی مستمر یک فرد انقلابی و پیگیر مواضع امام بودند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انقلابی بودن شهید طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار بعد از انقلاب هم در بین روحانیون منطقه شهرستان اردستان در صف اول انقلابیون در عرصه انتخابات مجلس حضور پیدا کرده و توانست به مجلس راه یابد.

,

وی تاکید کرد: شهید طباطبایی نژاد از ابتدا خط خود را با شهید دکتر بهشتی تعریف کرد و درکنار ایشان قرار گرفت تا اینکه در هفتم تیر سال۱۳۶۰ در کنار شهید بهشتی به شهادت رسید و آنهایی که شهید طباطبایی نژاد را می شناختند می دانند شجاع بودن و معاشرت داشتن با اقشار مختلف و مردم داری خوبی داشته است.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید طباطبایی نزاد یک انسان پاک دست انقلابی و متدین بوده که ثمره این رفتار و خلق و خوی وی به عنوان شهادت از خداوند دریافت شد.

,

طباطبایی نژاد یکی از نکاتی که در وجود شهید طباطبایی بود را اینگونه عنوان کرد: وی در مسیر انقلابی بودن بینش بسیار خوبی داشت و خط انحرافی را که از اول انقلاب در کشور در حال شکل گیری بود تشخیص داده و در مجلس علیه رئیس جمهور وقت(بنی صدر) سخنرانی قرائی را بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه