اخبار داغ

رئیس کل دادگستری لرستان:

حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها نشانه‌ نفاق است/ جریان نفاق باید از صحنه‌اجرایی کنار گذاشته شود

حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها نشانه‌ نفاق است/ جریان نفاق باید از صحنه‌اجرایی کنار گذاشته شود
رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت:سوء استفاده های مالی، حقوقی، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها از نشانه‌های نفاق است که باید با شدت با آن مقابله کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک جعفر بدری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یارانش گفت: تاریخ انقلاب را جریان‌هایی به وجود آوردند و امروز همان جریان‌ها دست به جرم و جنایت می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به این که در تاریخ از دو جریان نفاق و متحجر صدمه شدید دیده‌ایم،گفت: جریان‌های سیاسی که در ابتدای انقلاب شکل گرفت با هدف تأمین منافع شخصی و رسیدن به قدرت دست به ترور شخصیت‌های بی‌گناه در کشوری زدند که خود قربانی تروریست است.

,

 

,

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: تعداد زیادی از مقامات کشوری ما به واسطه همین جنایت‌ها جان خود را از دست دادند و راه انقلاب به شهادت رسیدند و الان غربی ها کشوری که خود قربانی تروریست است را متهم به حمایت از گروه های تروریستی می کند.

,

 

,

بدری بیان کرد: متأسفانه در آمریکا مصوبه‌ای در چند روز گذشته تصویب شد که شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر برای سفر به آمریکا محدودیت دارند.

,

 

,

وی تصریح کرد: آمریکا و غرب در موضوع افغانستان از جریان طالبان حمایت کردند که بعدها نیز دامنگیر آنها شد اما دولت ایران از کسانی گروه های مبارز حامی مردم حمایت کرد و در سوریه نیز همین طور است.

,

 

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به وقوع انواع جنایات در سوریه عنوان کرد: اگر دخالت در امور سوریه حمایت از جریان معتدل است پس چرا برای کسب قدرت علیه دولت قانونی دست به سلاح می‌زنند،جریان معتدل که دست به سلاح نمی زند،مسئولیت این جنایت های سوریه را چه کسی بر عهده می گیرد؟

,

 

,

بدری با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: غرب و آمریکا از تروریست معنای دوگانه ای دارند،همین گروه‌های تروریستی به جز مقامات دولتی عده زیادی از مردم بی‌گناه را نیز مورد هدف قرار دادند.

,

 

,

وی با بیان این که ترور شهید بهشتی در جریان نفاق ترور شخصیت‌ها شکل گرفت،گفت: جریان نفاق و تحجر بزرگانی زیادی از جمله  بسیاری ازعلمای شیعه را به شهادت رسادند.

,

 

,

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: جریان متحجر به صورت مستقیم وارد میدان عمل نشده اند اما با صدور احکام غیر عقلانی و فتواهای نادرست ازجریان های تروریستی پشتیبانی می‌کنند.

,

 

,

بدری درس گرفتن از جریان نفاق و متجر را ضروری دانست و بیان کرد: جریان نفاق برای کسب قدرت و یا برای منافع شخصی با ظاهرانقلابی وارد میدان می‌شود و از منصب های دولتی برای منافع حقوقی، حزبی و شخصی سو استفاده می‌کند.

,

 

,

به گفته وی سوء استفاده های مالی، حقوقی، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها  از نشانه‌های نفاق است که باید با شدت با آن مقابله کرد و نباید در جمهوری اسلامی اجازه رشد به آن ها داد.

,

 

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به این که حکومت به اسم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است، تصریح کرد: یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی با نظام های غیر اسلامی فرق می‌کند در نظام جمهوری اسلامی هدف خدمت به مردم است لذا باید شیفته خدمت به مردم بود.

,

 

,

بدری با بیان این که دستگاه‌های قضایی، سیاسی، انتظامی و امنیتی باید کمک کنند تا جلوی سو استفاده های مالی گرفته شود،گفت: برای مبارزه با جریان نفاق باید عزم خود را جزم کنیم و آن را از صحنه‌های اجرایی کنار بگذاریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه