اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

واقعه ۷ تیر و ۱۷ هزار شهید ترور، نماد حقوق بشر آمریکایی است

واقعه ۷ تیر و ۱۷ هزار شهید ترور، نماد حقوق بشر آمریکایی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ۱۷ هزار شهید ترور ما، ترور رئیس جمهور و نخست وزیر، ترور دانشمندان، ترور علما و هشت سال دفاع مقدس همه مصادیق حقوق بشر آمریکایی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه شهید بهشتی تاکید فراوانی بر رعایت قوانین داشت، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بعد از انقلاب، بهترین مجموعه را برای قوه قضاییه انتخاب کردند و شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: امروز متاسفانه در دنیا به اسم حقوق بشر، دموکراسی، آزادی و مسائلی از این قبیل برای تامین منافع نامشروع قدرت های بزرگ است.

,

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی و غربی یعنی تناقض، دروغ، جنایت و خونریزی  که توسط سردمدار حقوق بشر در دنیا یعنی آمریکاست.

,

مولودی با بیان اینکه مناسب ۷ تیر یکی از مصدایق حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: ۱۷ هزار شهید ترور ما، ترور رئیس جمهور و نخست وزیر، ترور دانشمندان، ترور علما و هشت سال دفاع مقدس همه مصادیق حقوق بشر آمریکایی هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه از نظر آمریکا و دوستانش، حقوق بشری خوب است که منافع آنها را تامین کند، اظهار کرد: این نوع حقوق بشر برای تامین منافع آمریکا و قدرت هاست که در آن از ایجاد پایگاه نظامی، سلاح شیمایی و… استفاده می کنند.

,

وی اظهار کرد: تهدید، تحریم و ترور همه دستاورد آمریکاست که با پوشش حقوق بشر و دموکراسی در دنیا انحام می دهد و هر جایی که پای جرم و جنایت است، پای آمریکا در میان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه