اخبار داغ

مدیرآبفار قاین خبرداد

اختصاص 4 میلیارد و 270 میلیون تومان اعتبار قاینات به حوزه آب و فاضلاب روستایی

اختصاص 4 میلیارد و 270 میلیون تومان اعتبار قاینات به حوزه آب و فاضلاب روستایی
مدیرآبفار قاین گفت: در سال جاری از محل اعتبارات شهرستان 4میلیاردو270میلیون تومان به حوزه آب شرب روستائیان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عیدی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قاین در گفتگو با نسیم قائن گفت: با توجه به خشکسالی های 18ساله و قدیمی بودن شبکه های آب شرب وهدررفت بالای آب در اثر فرسودگی لوله ها که گاها در برخی از روستاها شبکه های آبرسانی به ابتدای پیروزی انقلاب برمی گردد لذا یکی از برنامه های در دستور کار ما اصلاح وبازسازی شبکه های آب روستاهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن, نسیم قائن, نسیم قائن,

وی افزود:در شهرستان قاینات 1350کیلومتر شبکه توزیع وخط انتقال آب شرب روستایی داریم که از 48منبع آبی روستاها آبرسانی وتغذیه می شوند.

,

مدیرآب وفاضلاب روستایی قاین اظهارداشت: طی چند سال گذشته برای جلوگیری از هدررفت آب ،تابلوهای جدید سافت استارت که به صورت 100درصد اتومات واتوماسیون جدید کنترل از راه دور انجام می شود در برخی نقاط نصب ودر سال96تمامی منابع آبی مجهز به کنترل سطح آب می شوند تا دراین زمینه بتوانیم از هدررفت آب شرب در شبکه ها وسرریز منابع آبی جلوگیری کنیم .

,

وی افزود: با نصب تابلوهای جدید علاوه بر حفظ منابع آبی مردم عزیز روستاها نیز از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

,

مدیر آب وفاضلاب روستایی قاین با بیان این که با همکاری فرماندار شهرستان در توزیع اعتبارات امسال 4میلیاردو270میلیون تومان اعتباراز محل ماده 180،تملک ودارایی و3درصد نفت به آب وفاضلاب روستایی شهرستان قاینات تخصیص یافته است گفت:لذا اصلاح وبازسازی شبکه های آب موجود در روستاها را در اولویت کاری قرارداده ایم.

,

وی با اشاره به مشکلاتی که برای آبداران شهرستان قاینات در پرداخت معوقات آنها وجود دارد گفت:یکی از دغدغه های مسئولین شهرستان وفرماندار پرداخت حقوق معوقه آبداران است که امسال از سرفصل اعتبارات اداره آبفار قاین برای آبداران اعتبار گذاشته شده است ودر صورت تامین اعتبار تا پایان سال 96کلیه معوقات چند ساله آبداران پرداخت خواهد شد.

,

وی ضمن تقدیر وتشکر از فرماندار شهرستان به دلیل توجه به حوزه آبرسانی به خصوص روستاهای محروم وهمچنین معوقات آبداران گفت:شرط پرداخت حقوق معوقه آبداران وهمچنین اصلاح وبازسازی شبکه های آبرسانی از اعتبارات امسال تخصیص آن است وامید داریم که این اعتبارات تا پایان سال تخصیص یابد.

, وی ضمن تقدیر وتشکر از فرماندار شهرستان به دلیل توجه به حوزه آبرسانی به خصوص روستاهای محروم وهمچنین معوقات آبداران گفت:شرط پرداخت حقوق معوقه آبداران وهمچنین اصلاح وبازسازی شبکه های آبرسانی از اعتبارات امسال تخصیص آن است وامید داریم که این اعتبارات تا پایان سال تخصیص یابد.,

عیدی در پایان گفت: چنانچه اعتبار مصوب تخصیص نیابد قطعا در پرداخت حقوق معوقه با مشکلاتی مواجه خواهیم شد وتبعات مردمی زیادی برای مسئولین خواهد داشت.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه