اخبار داغ

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان:

کسی که جلوی آرمانهای انقلاب بایستد نفوذی و یا تحت تاثیر نفوذی ها است

کسی که جلوی آرمانهای انقلاب بایستد نفوذی و یا تحت تاثیر نفوذی ها است
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت : هر فردی بخواهد جلوی آرمانهای انقلاب ایستادگی کند نفوذی و یا تحت تاثیر نفوذی ها است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهدای پایگاه مقاومت مسجد جامع آزادشهر با سخنرانی عیسی غلامی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیترآزاد,

غلامی در سخنان خود به تبیین کلمه نفوذ پرداخت و اظهار کرد: وقتی ما کلمه نفوذ را می گوییم، عمدتا نفوذ در بخش سیاسی به ذهن شما می آید. مثلا یک عامل دشمن (اعم از ضد انقلاب و یا سرویس های جاسوسی ) در یک ارکان حاکمیتی مسئولیت بگیرد و به نظام ضربه بزند. این نوع نفوذ، نفوذ سیاسی است.

,

سخنران مراسم ادامه داد: نفوذ شاخه های بسیار دارد، از قبیل نفوذ در شاخه نظامی، نفوذ در شاخه اقتصادی ، نفوذ در شاخه فرهنگی ، شاخه عقیدتی و ... . اما مهمترین شاخه نفوذ شاخه نظامی آن است. شاخه نظامی نفوذ دارای وظایفی از قبیل ترور، انفجار و خرابکاری را بر عهده دارد.

,

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان افزود: برای شاخه نظامی نفوذ چند پرونده را امشب بررسی می کنیم. پرونده اول مربوط به ترور مقام معظم رهبری در ۶ تیر ۱۳۶۰ است. سازمان منافقین به این جمع بندی رسیدند که جایگاه مقام معظم رهبری که در ان موقع امام جمعه تهران بودند بقدری مهم است که اول باید ایشان را به شهادت برسانند و بعد به ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بپردازند.

,

وی خاطرنشان کرد: طراح این ترور فردی بنام جواد قدیری مدرس بود. قدیری عضو سازمان منافقین و در واقع فرمانده عملیات، اطلاعات منافقین بود. وی قبل از ترور ۶ تیر در جایی صحبت کرده بود و گفته بود تا چند روز آینده کار نظام به پایان می رسد، منبع اطلاعاتی این خبر را به اطلاعات نخست وزیری وقت گزارش کرده بود و در گزارش خود مکان این فرد را ذکر می کند. ( در آن زمان هنوز وزارت اطلاعات تشکیل نشده بود و نهاد نخست وزیری برای خود تشکیلات اطلاعاتی داشت)

,

a1

, a1,

غلامی ادامه داد: متاسفانه به جهت نفوذ منافقین در نهاد اطلاعاتی نخست وزیری ، این گزارش نادیده گرفته می شود. قدیری کارهای مهمی برای منافقین در ایران انجام داد. یکی از آنها همین ترور بود. دومین کار مهم وی خروج اسناد طبقه بندی شده محرمانه کودتای نوژه به خارج از کشور است. وی همچنین طرح ترور امام خمینی را ریخته بود که این طرح با شکست مواجه شد.

,

سخنران مراسم افزود: قدیری بعد از ترور آقا و انفجار ۷ تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی در یک خانه مخفی شد و در سال ۶۴ از کشور فرار کرد. قابل توجه است که بدانید یکی از سران یک جریان سیاسی که در فتنه ۸۸ نقش داشت، مطلع بود که یکی از اقوامش قدیری را پنهان کرده است و اطلاع نداد.

,

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان در رابطه با پرودنده دوم بیان کرد: ترور ۷ تیر ۱۳۶۰ توسط محمد رضا کلاهی که از اعضای سازمان منافقین بود و توانسته بود در حزب جمهوری اسلامی نفوذ کند انجام شد. کلاهی قبل از نفوذ در حزب جمهوری اسلامی توانسته بود در کمیته انقلاب اسلامی نفوذ کند.

,

وی ادامه داد: وی اعتماد یکی از مسئولین را جلب و از ساده لوحی او استفاده کرد. این مسئول معرف کلاهی برای عضویت در حزب جمهوری اسلامی شد و گزینش حزب با استناد به معرفی آن مسئول وی را پذیرفت.( در آن زمان برای ورود به حزب گزینش انجام می شد و خانواده و حتی کتابخانه افراد مورد بررسی قرار می گرفت.)

,

غلامی افزود: کلاهی توانست اعتماد شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی را جلب کند، به رقمی که وی برای دعوت افراد به جلسات مهم و دارای پرونده با ارزش اطلاعاتی و سطح بالای امنیتی تماس می گرفت. شهید بهشتی دبیر کل حرب جمهوری به کلاهی دستور می دهد که در ۷ تیر ۶۰ روز یکشنبه ۱۵ نفر را برای مسئله مهمی بعد از نماز مغرب و عشا دعوت کند. وی که موقعیت را مناسب می بیند ۸۰، ۹۰ نفر را دعوت می کند و بمب را در جایگاه سخنرانی شهید بهشتی کار می گذارد.

,

سخنران مراسم در ادامه گفت: افرادی که بعد از انفجار بمب زنده مانده بودند، می گفتند شهید بهشتی وقتی بعد از نماز تعداد حاضران را دید تعجب کرد.

,

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان در رابطه با پرودنده سوم تصریح کرد: انفجار ۸ شهریور که در ساختمان نخست وزیری رخ داد طراحی فردی از نفوذی های سازمان منافقین به نام کشمیری بود. در این انفجار رجایی رئیس جمهور، باهنر نخست وزیر و تیمسار دستجردی فرمانده شهربانی به شهادت رسیدند.

,

وی ادامه داد: کشمیری بقدری عملیات نفوذ را به نحو شایسته انجام داده بود که در نهاد ریاست جمهوری وی را به عنوان امام جماعت قرار می دادند. وی ۲ ترور را طراحی کرد، یکی ۸ شهریور که موفق بود و دیگری ترور امام خمینی که با شکست مواجه شد. زمانی که قرار بود حکم تنفیذ دکتر رجایی داده شود کشمیری طرح ترور امام خمینی را ریخته بود.

,

a2

, a2,

غلامی افزود: زمان تنفیذ حکم ریاست جمهوری شهید رجایی، چون چند وقتی از ترور ۶ و ۷ تیر نمی گذشت، دستورات امنیتی و حفاظتی شدیدی به بین امام صادر شده بود و باید همه رعایت می کردند. در دستور آمده بود هر کس برای دیدار با امام می آید بازدید بدنی شود. در آن روز یک پاسدار سید که از دوستان قمی بنده است مسئول حفاظت حلقه اول بود. وی شهید رجایی و باهنر را بازدید بدنی می کند و وقتی نوبت به کشمیری می رسد، کشمیری که چمدانی حاوی بمب به همراه داشت اعتراض می کند.

,

سخنران مراسم در ادامه گفت: پاسدار محافظ بیت می گوید؛ من رئیس جمهور را بازدید بدنی کردم چه برسد به شمایی که نمی شناسم. کشمیری می گوید من رئیس شورای امنیت ملی هستم، اما سید قبول نمی کند، عده ای از نهاد ریاست جمهوری توصیه می کنند و می گویند ایشان پیش نماز ماست و فرد مطمئنی است اما بازهم پاسدار محافظ قبول نمی کند. کشمیری که نا امید می شود به بهانه ی بی احترامی محل را ترک می کند.

,

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: سماجت این سید و قبول نکردن توصیه دیگران باعث می شود این ترور ناکام بماند. اگر گزینش حزب جمهوری هم توصیه آن مسئول را ندید می گرفت ترور ۷ تیر اتفاق نمی افتاد. کشمیری بعد منفجر کردن دفتر ریاست جمهوری با کمک همدستانی که در اطلاعات نخست وزیری داشت، با گذاشتن جنازه ای قلابی بجای خود به عنوان شهید ترور و تشییع توسط مردم تهران، فرصت پیدا میکن از کشور فرار کند.

,

وی ادامه داد: لازم به ذکر است، برخی از نفوذی هایی نهاد اطلاعاتی نخست وزیری که به فرار کشمیری کمک کردند بعد ها در سال ۷۸ و ۸۸ جزء طراحان و افراد موثر فتنه ها شدند. کشمیری نیز بعد از فرار از ایران می گوید: اگر آن پاسدار سیه چرده لاغر اندام نبود کار انقلاب اسلامی را با ترور امام خمینی تمام می کردم.

,

غلامی در ادامه سخنانش یادآور شد: بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از هموطنان ما به دلیل اینکه از نظام دفاع می کردند، یا بسیجی بودند، یا به مسجد می رفتند و یا قیافه ای حزب الهی داشتند توسط منافقین ترور شدند، اما متاسفانه در ایام انتخابات می آیند مقامات قضایی و یا بچه های امنیتی را که آن زمان با منافقین برخورد کردند را زیر سوال می برند.

,

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان ادامه داد: برادر عزیز من، شما که دارید کسانی را که با منافقین برخورد کردند را زیر سوال می برید، بدانید اگر همین افراد نبودند الان شما امنیتی نداشتید که بتوانید به این راحتی سخن بگوئید و آنها را زیر سوال ببرید. چرا کفران نعمت می کنید!؟

,

سخنران مراسم افزود: متاسفانه امروزه دیده میشود که سپاه را نیز زیر سوال می برند. سپاه به اذعان همگان مهمترین رکن امنیت کشور است، اگر سپاه نبود الان آمریکایی ها کشور را گرفته بودند و شماهایی که بر علیه سپاه صحبت می کنید ،مشغول واکس زدن پوتین آمریکایی ها بودید.

,

وی در ادامه گفت: ضد انقلاب در تهران و در دو نماد سیاسی و مذهبی ما ترور انجام داد و این سپاه بود که با شلیک موشک به مواضع فرماندهی آنها ۱۷۰ نفر از فرماندهان آنها را به درک واصل کرد و سیلی محکمی به گوش برهم زنندگان امنیت کشور زد. بنده از سیاسیون تقاضا دارم بخاطر مادیات و منافع حزبی و شخصی، سپاه این مهمترین مولفه امنیت و قدرت ایران را تخریب نکنند. کسانیکه سپاه را تخریب می کنند بدانند مانند فردی هستند که بر شاخه ای نشسته اند و دارند آن شاخه را می برند،آنها مطمئن باشند با بریده شدن شاخه حتما با سر به زمین خواهند خورد.

,

غلامی در ادامه سخنانش در خصوص شاخه های دیگر نفوذ اذعان کرد: دشمنان الان به دنبال نفوذ در ارکان اقتصاد ، سیاست، اعتقاد، فرهنگ و ... هستند. آنها از در سال ۶۵ متوجه شدند که از طیرق نظامی نمی توانند این انقلاب را با شکست مواجه کنند. آنها می آیند جلوی رونق اقتصادی را بگیرند تا کشور نتواند در مسائل اقتصادی روی پای خودش بایستد.

,

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان گلستان ادامه داد: هر فردی، با هر لباسی که بخواهد جلوی آرمانهای انقلاب ایستادگی کند، جلوی پیشرفت و جلوی استقلال کشور را بگیرد، مطمئن باشید که نفوذی است و یا تحت تاثیر نفوذی ها قرار دارد. دشمن برای از بین بردن انقلاب ما کمرش را محکم بسته است. باید حواسمان را جمع کنیم.

,

وی در آخر از نقش مدافعان حرم و نیروهای مسلح در اقتدار و امنیت کشور گفت و اظهار کرد: اگر سپاه و نیروهای مسلح مقتدر هستند به خاطر اقتدار فرماندهشان امام خامنه ای است. در جلسه ای که گنگره آمریکا از جرج کند رئیس سازمان سیاه در چند دوره قبل سوال کرده بود با اینکه هر وسیله ای که لازم داشتی و هر مقداربودجه که خواستی به تو دادیم چرا در مورد ایران موفق نیستی، کند با عصبانیت دو دست گره کرده خود را به میز جلوی رویش کوبید و گفت بخاطر این ولی فقیه و بعد اسم آقا را آورد. ای مردم ما باید قدر ولایت فقیه و امام خامنه ای را بدانیم.

,

a3

, a3,

a4

, a4,

a5

, a5,

a6

, a6,

a7

, a7,

a8

, a8,

a9

, a9,

a10

, a10,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه