اخبار داغ

گلایه‌های مشترکان بالا گرفت؛

سرعت لاک پشتی اینترنت شهروندان رودباری را به ستوه آورده است

سرعت لاک پشتی اینترنت شهروندان رودباری را به ستوه آورده است
درعصر ارتباطات همه نقاط ایران،جاده ها بیابان ها دریا هاو کوه ها همگی تحت پوشش اینترنت پر سرعت نسل سوم هستند،اما متاسفانه مردم رودبارجنوب از سرعت حلزونی اینترنت هم بدرستی برخوردار نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به تقل از رودبار ما، سرعت و تداوم کیفیت در اینترنت یکی از ملاک‌های مهمی است که در صورت برطرف‌شدن چالش‌های آن، می‌تواند مشکلات متعدد فرهنگی توسعه فناوری اطلاعات در شهرستان رودبارجنوب را که سبب شده تنها تعداد معدودی از جمعیت یکصد هزار نفری رودبار از امکانات اینترنت واقعی بهره ببرند، حل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

قطعی پیاپی خطوط اینترنت و شبکه ایرانسل برای مردم منطقه رودبارجنوب که از این خطوط خدمات دریافت و استفاده می کنند مشکلاتی را ایجاد کرده است.

,

در فصل تعطیلات تابستان،به دلیل کمبود امکانات و فضای مناسب ورزشی و کلاس های آموزشی محدود؛اکثر وقت جوانان و نوجوانان به استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی سپری می شودکه متاسفانه شهروندان رودباری و همان آینده سازان ایران از همان هم بی نصیب هستند.

,

زابلی یکی از شهروندان رودباری در این رابطه به خبرنگار رودبار ما می گوید: من از هر دو اوپراتور مطرح کشور یعنی ایرانسل و همراه اول که سرعت و پوشش بهتری دارند استفاده میکنم اما  بدلیل پائین بودن سرعت اینترنت این دو اوپراتور در شهر رودبار نمیتوانند نیازهای من بعنوان یک دانشجو را رفع کنند.

,

وی افزود : متأسفانه حتی در مرکز شهر رودبار همان اینترنت2G هم به دلیل ، ضعف اینترنت در این شهر برای شهروندان قابلیتی ندارد و کار یک فرد دانشجو در فصل تابستان که از محل دانشگاه که در شهرهای دیگر می باشد،به خانه می آیند؛بسیار عقب میافتد.

,

وی خطاب به مسئولین شهرستان گفت: مسئولین محترم لطفا به این موضوع توجه داشته باشند که همه اقشار جامعه توانایی خرید وای فای را ندارند و به فکر تمامی شهروندان رودباری باشند که همه بتوانند از اینترنت پر سرعت استفاده کنند.

,

رئیسی یکی دیگر از شهروندان رودباری نیز در این رابطه اظهارداشت:وضعیت اینترنت در تمامی ساعات شبانه روز،در هر نقطه از شهر که مراجعه کنید واقعا ضعیف است. دائما قطع و وصل میشود،موقع وصل شدن هم سرعتی کمتر از سرعت لاک پشت را دارد.
به گزارش رودبار ما، حکایت از این دارد که مردم رودبار به شدت از ضعیف بودن اینترنت گله مندند و بسته های اینترنتی که خریداری میکنند بدلیل ضعیف بودن نت قابلیت استفاده ندارد و دواپراتور همراه اول و ایرانسل در هفته های ی اخیر از ضعیفترین آنتن دهی برخوردار بودند .تاجایی که قابلیت تماس ساده هم نداشتند.و این موجب ناراحتی شهروندان عزیز شهرمون رودبارجنوب شده است.

,
, رودبار ما,

از مسئولین مربوطه خواهشمندیم به این مشکل بوجود آمده رسیدگی نمایند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه