اخبار داغ

آیت الله کعبی:

سرکردگان داعش مورد حمایت آمریکا هستند/ آمریکا در راس ناقضان حقوق بشر قرار دارد

سرکردگان داعش مورد حمایت آمریکا هستند/ آمریکا در راس ناقضان حقوق بشر قرار دارد
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا با حمایت از داعش اسلام ستیزی را دنبال می کند،گفت: رهبران داعش مورد حمایت آمریکا هستند و لایه دوم این حزب که افسران سعودی هستند مدیران تحت امر آمریکایی ها هستند و لایه سوم داعش مسلمانان فریب خورده ای هستند که تصور می کنند اسلام بر پایه خشونت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت  قم فردا، آیت الله عباس کعبی پیش از ظهر امروز در همایش بررسی ابعاد حقوق بشر آمریکایی و راه های مقابله با آن که در جمع بسیجیان حقوقدان در سالن همایش های اتاق اصناف برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا در راس ناقضان حقوق بشر قرار دارد که این چرخه مشکلات بسیار زیادی برای جامعه جهانی ایجاد  کرده است.

وی افزود: غرب به جای اینکه مدعی نقض حقوق بشر از سوی ایران باشد و گزارش گر حقوق بشربه کشورمان بفرستد باید نقض حقوق بشر در آمریکا را مورد بررسی قرار دهد، امروز چیزی به عنوان حقوق بین الملل در این کشور وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: آمریکا حتی حقوق محیط زیست را نقض می کند و به پیمان های جهانی در زمینه محیط زیست نمی پیوندد و تنها منافع اقتصادی را مد نظر قرار داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:معیارهای حداقلی حقوق بشرمطلوب امروز توسط آمریکا رعایت نمی شود ، اگر کف و سقفی برای حقوق بشر مدنظر قرار دهیم آمریکا کف حقوق بشر را هم رعایت نمی کند.

آیت الله کعبی با اشاره به آیه 151 الی 153 سوره انعام ابراز داشت: خداوند در این آیات منطقه ممنوعه ای را اعلام می کند که اگر انسان وارد این منطقه شود و حریم ها را نقض کند از عقلانیت و پاکی و انسانیت خارج می شود.

وی افزود: یکی از حقوق اولیه انسان ها که نادیده گرفته شده است دین و توحید و برخورداری از توحید و بندگی خداوند است و در کل معرفت الله نادیده گرفته شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تحکیم بنیان خانواده سبب تثبیت حیات بشری می شود اما آمریکا با اقدامات خود بنیان خانواده را تخریب می کند که این اقدام سبب نابودی بشر می شود، آمریکا با سقط جنین و قتل فرزندان به نام کنترل جمعیت تداوم حق بشری را نقض می کند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: اگر حقوق بشر اجرا نشود عقلانیت از بین می رود، امروز بزرگترین شکاف هایی که در جامعه بشری وجود دارد به دلیل عدم توجه به حقوق بشر است و مدعیان حقوق بشر در اصل نابودی فقیران را دنبال می کنند.

آیت الله کعبی گفت: بنیان حقوق بشر در اسلام بر پایه پاکی ، عشق به خانواده، عقل و انصاف ، اخلاق و کرامت انسانی توجه به خرد و فطرت و حقیقت و همه ابعاد وجودی انسان استوار است، این حقوق بشر تلفیقی از علم و ایمان و مقابله با ظلم و ستم است.

وی گفت: موشک های سپاه که قلب داعش را نشانه گرفت برای حمایت از ملت های مظلوم منطقه و تحقق صلح در منطقه است اما در مقابل موشک های آمریکا برای ظلم و جنایت است که سبب نابودی ملت های بی گناه می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا با حمایت از داعش اسلام ستیزی را دنبال می کند، افزود: رهبران داعش مورد حمایت آمریکا هستند و لایه دوم این حزب که افسران سعودی هستند مدیران تحت امر آمریکایی ها هستند و لایه سوم داعش مسلمانان فریب خورده ای هستند که تصور می کنند اسلام بر پایه خشونت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت  قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه