اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه میناب:

200 زائر مینابی در طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند

200 زائر مینابی در طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند
فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت:۲۰۰زائر مینابی از ابتدای سال تا کنون در قالب طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اعلام این خبر گفت: این طرح شامل افراد بی بضاعت و مستضعف بالای ۴۰سال که توان مالی جهت زیارت مرقد امام رضا (ع) را ندارند و تا کنون به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف نشده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب, حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اعلام این خبر گفت: این طرح شامل افراد بی بضاعت و مستضعف بالای ۴۰سال که توان مالی جهت زیارت مرقد امام رضا (ع) را ندارند و تا کنون به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف نشده اند.,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: کاروان اعزامی در اردوگاه شهید کاوه مشهد مقدس اسکان داده می شوند و بعد از یک سفر 5 روزه به سمت وطن بر می گردند.

,

 

,

وی قشر محروم و پایین جامعه را قشری ولایت مدار و انقلابی دانست و افزود: خدمت رسانی به این قشر از جامعه سعادتی است بزرگ و اگر در این امر خدمت رسانی کوتاهی شود خیانت و گناهی بزرگ است زیرا همین مردم محروم در بزنگاه ها و تنگ ناها پشتیبان مستحکمی برای این نظام و انقلاب بودند.

,

 

,

سهرابی تصریح کرد: متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(ع) و شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی از جمله خدماتی است که آستان قدس رضوی به این کاروان ها ارائه می دهد.

,

 

,

به گفته سرهنگ سهرابی اعزام و خدمات رسانی با هماهنگی اردویی راهیان نور بسیج و اردوگاه شهید کاوه مشهد مقدس برای زائرین بار اولی و افراد بالای 40 سال انجام می شود.

, اعزام و خدمات رسانی با هماهنگی اردویی راهیان نور بسیج و اردوگاه شهید کاوه مشهد مقدس برای زائرین بار اولی و افراد بالای 40 سال انجام می شود.,

 

,

وی خاطر نشان کرد: تا پایان امسال یک هزار زائر در قالب طرح مهر درخشان(شمس الشموس) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه