اخبار داغ

خطبه های نماز جمعه چهارمحال و بختیاری؛

تبعیت‌کنندگان از ولی فقیه از مسیر ولایت‌مداری منحرف نخواهند شد

تبعیت‌کنندگان از ولی فقیه از مسیر ولایت‌مداری منحرف نخواهند شد
عده‌ای در تلاشند تا صداهای همراه ولی را یا ساکت کنند یا بی‌اعتبار، اما بدانند که تبعیت‌کنندگان از ولی فقیه یک لحظه هم تردید نخواهند کرد و ذره‌ای از مسیر ولایت‌مداری منحرف نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: مرزبندی با استکبار و نظام سلطه ساده است اما هنر مومن آن است که با نفاق درون نظام مرزبندی داشته باشد.دغدغه‌ای که مومنان همواره و مستمر باید داشته باشند و عاقبت به‌خیری آن‌ها بدان گره خورده است، داشتن موضع و آن هم موضع درست در برابر مسائل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی ادامه داد: فردی که ثبات و موضعی مشخص ندارد و هربار تحت تأثیر لفاظی‌ها به سمت و سویی متمایل می‌شود، راه درست را نشناخته و رستگار نخواهد شد.
,
,

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در زمان طاغوت موضع درست شناخت ولی و پیروی از او بود، گفت: امروز و در نظام جمهوری اسلامی ضرورت، مرزبندی با نفاق است، مرزبندی با استکبار، نظام سلطه و دشمن بیرونی ساده است اما هنر مؤمن آن است که در درون نظام، در اردوگاه نفاق قرار نگیرد و ولی خود را به‌خوبی بشناسد.

نکونام با اشاره به اینکه همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست، افزود: مبادا در اردوگاه یزیدیان قرار بگیریم و از ولی زمان خود پیروی نکنیم.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در زمان شاه پهلوی، ساواک و طاغوت تلاش بسیاری کردند تا مبارزان و کسانی که امام در تبعید را ولی خود می‌دانستند ساکت کنند اما در نهایت دیدیم که صدای ولایت‌مدارانه پیروز و صدای ظلم خفه شد، همواره این‌گونه است و حق پیروز خواهد شد.
 

,
,
,
,
,
,
نکونام اضافه کرد: در راه حق تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و هر کجا لازم باشد با صدای بلند روشنگری خواهیم کرد، آن‌جا که باید از سند سراسر انحراف ۲۰۳۰ و نقشه دشمن برای از درون تهی کردن کشور بگوییم، می‌گوییم و آن‌جا که باید چهره نفاق را افشا کنیم از هیچ چیز و هیچ کس ابایی نداریم.
,

وی ادامه داد: همانطور که رهبرمان نفوذ دشمن را مدت‌هاست فریاد می‌زنند ما هم فریاد خواهیم زد، هرچند که مورد هجمه‌های بسیار قرار می‌گیریم اما لحظه‌ای از تکلیف خود کوتاه نمی‌آییم.
 

,
,
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای به دروغ دم از ولایت و ولایتمداری می‌زنند، اما خلاف مواضع ولی فقیه حرکت می‌کنند، گفت: جامعه ما اهل بصیرت‌اند و صادقان در این راه را می‌شناسند، هرکس صادق نباشد تنها خود را فریب داده است و به گواه تاریخ رسوا خواهد شد.
,
امام جمعه شهرکرد همچنین با قدردانی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در کنگره عظیم بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی که دیروز در شهرکرد برگزار شد، گفت: تلاش می کنیم تا این کنگره سال آینده و به مناسبت هفته فقاهت و مرجعیت در قم برگزار شود تا همه بدانند شهرکرد دارای چهره های متعدد دینی و عالمان ربانی و گمنام است.
,
,
حجت الاسلام و المسلمین نکونام همچنین به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: پس فردا برابر است با سالروز حمله دژخیمان رضاخان به مسجد گوهرشاد و سرکوب کسانی که برای اهمیت حجاب و عفاف تجمع کرده بودند.

وی افزود: آنان در آن زمان برای حفظ حجاب و عفاف در رژیم شاهنشاهی فریاد زدند پس امروز هم ما باید همه با یکصدا حافظ ارزشهای دینی و آرمان های اسلامی و انسانی باشیم.
,
,
,

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد حجاب فقط مختص به زنان نیست بلکه حجاب هم بحث پوشش و هم نگاه چشم و حتی اعضا و جوارح را در بر می گیرد.

,

فعالیت های اقتصادی سپاه مانع خوش خدمتی به غربی ها می شود

, فعالیت های اقتصادی سپاه مانع خوش خدمتی به غربی ها می شود, فعالیت های اقتصادی سپاه مانع خوش خدمتی به غربی ها می شود,

حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با تاکید بر این که راه حل مشکلات تقویت روحیه انقلابی است، تصریح کرد: بعضی ها در کشور برخی واژه ها را به کار می برند که دل دشمنان را شاد می کند.

وی با طرح این سوال که آیا "نقد عملکرد و تفکرات مسئولین غیبت محسوب می شود یا جایز است؟"، افزود: مسائلی که مربوط به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است گاهی اوقات مسائل شخصی و خانوادگی آنهاست قطعا در این حوزه پشت سر صحبت کردن اگر راست باشد غیبت و حرام و اگر کذب باشد تهمت و حرام است

سعادت فر ادامه داد: اگر نقد درحوزه تصمیم گیری ها و عملکرد مسئولین باشد نظیر امضاء یک مدیر و یک قرارداد که سرنوشت ۷۰ میلیون نفر ایرانی را و مسیر حرکت انقلاب را دچار خلل و اشکال می کند که در این مورد بی تفاوتی جایز نیست و نیاز به تحقیق دارد.

حجت الاسلام سعادت فر با بیان این که بیان و نقد بر اساس اطلاعات جامع واجب و صحیح است، گفت: این گونه نقد کردن نه تنها حرام نیست بلکه سکوت در این موضع خلاف احتیاط و حرام است.

سعادت فر با اشاره به این که نقد و بررسی عملکرد مسئولین و تذکر دادن امری لازم و ضروری است، افزود: انقلاب الجزایر برای رسیدن به پیروزی تلفات بسیار زیادی داد اما پس از استقلال، سران غرب گرا در این کشور که از روحیه انقلابی فاصله گرفته بودند برای حل مشکلات مردم به سوی مذاکره با آمریکا رفتند که نتیجه آن عدم ثمره انقلاب، تحمیل هزینه های فراوان و دولت بی ثبات شد.


خطیب نماز جمعه بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به این که هر توسعه اقتصادی لزوما نمی تواند همراه با پیشرفت باشد، گفت: در مسیر انقلاب گاهی اوقات نیز توسعه اقتصادی و سیاسی همراه با وابستگی و خلاف حفظ روحیه انقلابی است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ روحیه انقلابی و با بیان این که هر توسعه ای به معنای پیشرفت نیست، تصریح کرد: برخی ها واژه های انحرافی را به کار می برند به عنوان مثال می گویند" دولت تفنگ دار اقتصاد کشور را در دست دارد"؛ آیا واقعا کسانی که این حرف را می زنند نمی دانند وقتی سپاه وارد کار اقتصادی می شود هدفش توسعه انقلاب و نظام اسلامی است؛ آیا نمی دانند دولت میلیاردها تومان به سپاه بدهکار است.

سعادت فر ضمن بیان این که خیلی از پروژه هایی که امروز باعث افتخار نظام است به دست غیور مردان سپاه به بهره برداری رسیده، افزود: ورود سپاه به کارهای اقتصادی جلوی برخی از رانت خواری ها و خوش خدمتی به غربی ها را می گیرد.

وی با بیان این که اگر در بسیاری از پروژه ها سپاه وارد نشود کار را باید غربی ها انجام دهند، گفت: زمانی که سپاه وارد پروژه ها می شود شریک غربی نمی تواند ورود پیدا کند و زمینه رانت خواری فراهم نمی شود.

خطیب نماز جمعه بروجن با اشاره به این که عده ای متاسفانه به دنبال تضعیف نظام و ناکارآمد جلوه دادن ارکان اساسی انقلاب هستند، افزود: برخی ها در پی آن هستند سرنخ هایی را به دشمن بدهند و با سخنان خود باعث می شوند قبح فعالیت های شنیع منافقین ریخته شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

بی حجابی ازمهمترین اقدامات تمدن غرب برای نابودی بنیان خانواده است

, بی حجابی ازمهمترین اقدامات تمدن غرب برای نابودی بنیان خانواده است, بی حجابی ازمهمترین اقدامات تمدن غرب برای نابودی بنیان خانواده است,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی گفت: اسلام به محکم شدن پیوندهامثل برادری،فرزندی ،خویشاوندی ،همسایه گری و هم دینی بسیارسفارش می کند.

بهرامی گفت:اگرهرکدام ازما اهل توجه ورسیدگی درحدتوان خودمان به بستگان بودیم خیلی ازمشکلات مالی حل می شدخیلی از ازدواج هاسامان می گرفت خیلی ازاختلافات کم می شد.

بهرامی با اشاره به سالروز کشف کودتایی آمریکایی نوژه سال ۱۳۵۹ بیان کرد:تقابل آمریکاباملت ما امرتازه ای نیست از اول انقلاب شروع شداولین قعطنامه شدیدالحن علیه ملت ما۳یا۴ماه بعدازپیروزی انقلاب بوددرگیری آمریکا بامایک تقابل عمدتا عمل بود-درمقابل تقابل نظری.

وی بیان کرد:یکی ازآن اقدامات عملی علیه نظام کودتای نوژه بودکه بسیارخطرناک طراحی شدهمه مقدمات راهم چیده بودندامادست حافظ الهی آنرابهم زدوکشف کرد.

بی حجابی ازمهمترین اقدامات تمدن غرب برای نابودی بنیان خانواده است

حجت الاسلام نمهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴ و گرامیداشت شهدای آن حادثه گفت: عمل کشف حجاب که در اصل به معنای حذف حجاب است یکی از کثیف‌ترین دسیسه‌های استعمار پیر در حکومت‌های اسلامی به شمار می‌رود.

بهرامی گفت: دلیل اینکه دشمنان از بین ارزش‌های مختلف اسلامی تأکید زیادی بر بحث حجاب دارند این است که جامعه اسلامی بر مبنای خانواده بنا شده و تلاش می‌کنند بنیان خانواده را از بین ببرند.

وی اظهار کرد:بی توجهی به حجاب و عفاف در جامعه را ریشه در سستی ایمان و اعتقاد دانسته و ادامه داد: ممکن نیست انسان آنچه را باور دارد انکار و یا بر خلاف باور خودش عمل کند بنابراین عمق بخشیدن به باورهای اعتقادی و دینی مهم و لازم است.

امام جمعه شهر اردل در پایان با اشاره به برخی از مطالبات مردم شهرستان،از مسئولین استانی و شهرستانی خواست تا با اقدامی جهادی مشکلات کشاوزران و مجتمع گاوداری شهر اردل را بررسی و برطرف کنند.

بهرامی گفت:تعدادی از روستاهی شهرستان در حاشیه رودخانه ها ساکن هستند ولی آب شرب ندارد از مسئولین استانی خواستارم برای حل مشکل آب شرب این روستاها چاره ای بیندیشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
, بی حجابی ازمهمترین اقدامات تمدن غرب برای نابودی بنیان خانواده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مخالفت اسلام با بى‌عفتى است، نه با آزادى/ همه ی مسئولین و مردم در باب امر به‌معروف‌ وظیفه سنگینی دارند

, مخالفت اسلام با بى‌عفتى است، نه با آزادى/ همه ی مسئولین و مردم در باب امر به‌معروف‌ وظیفه سنگینی دارند, مخالفت اسلام با بى‌عفتى است، نه با آزادى/ همه ی مسئولین و مردم در باب امر به‌معروف‌ وظیفه سنگینی دارند,

حجت الاسلام انصاری امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انسانها اگر راه و روش و سیره ائمه اطهار را ادامه دهند، راه نجات خود را پیمودند.
وی افزود: در زمان غیبت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه،  امور جامعه را در دست دارد و بایستی از او اطاعت کرد که او هم راه و روش ائمه را ادامه می دهد و از قرآن و دستورات اسلام پیروی می کند و اطاعت ولی فقیه زمان واجب است.


مخالفت اسلام با بى‌عفتى؛ نه با آزادى
حجت الاسلام انصاری در خطبه دوم به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب به‌معناى متداول میان ما، که اسمش حجاب اسلامى است، با آزادى مخالفتى ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است، مخالفت دارد. اسلام نمى‌خواهد که زن به‌عنوان یک شى‌ء و یک عروسک در دست مردان باشد. اسلام مى‌خواهد شخصیت زن را حفظ کند و از او انسانى جدى و کارآمد بسازد.

مخالفت اسلام با آزادى غربى‌
انصاری افزود: اسلام با ترقى و پیشرفت زنان مخالف نیست، با فحشا مخالف است، زن‌ها نباید گول بخورند، وگمان نکنند که این مقام زن است که باید بزک‌کرده با سر باز و لخت بیرون بروند؛ این مقام زن نیست، این عروسک‌بازى است.

خطیب جمعه این هفته با اشاره به سخنان، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت: معظم له فرمودند:  مسؤولان زمینه را براى اجراى واجب الهى امر به معروف و نهی از منکر هموار کنند.

 وی گفت: دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط، فرهنگ فساد و فحشا  سعى مى‌کند جوانهاى ما را از ما بگیرد. کارى که دشمن از لحاظ فرهنگى مى‌کند، یک تهاجم فرهنگى است.
 انصاری بیان داشت، مسؤولان در باب امر به‌معروف‌ وظیفه سنگین‌تری دارند و همه آحاد مردم در امر اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند.

امام جمعه لردگان، به پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با اسرائیل اشاره کرد و گفت : عامل این پیروزی حزب الله لبنان در برابر اسرائیل، ایمان همراه با مقاومت و پیروزی بود.

انصاری در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته به انجام مقررات بخصوص مقررات راهنمائی و رانندگی اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم مقررات را رعایت کنیم بخصوص موتور سواران که این روزها مسافرین و گردشگران به این شهرستان سفر می کنند و بایستی برای آنها ایجاد مزاحمت نکنیم.

,
,
,
,
, مخالفت اسلام با بى‌عفتى؛ نه با آزادى,
,
,
, مخالفت اسلام با آزادى غربى‌,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مسئولین برای دشمنان فرش قرمز پهن نکنند

, مسئولین برای دشمنان فرش قرمز پهن نکنند, مسئولین برای دشمنان فرش قرمز پهن نکنند,

حجت السلام سید حسن میر افضلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت:دراحادیث مختلفی از ائمه اطهار آمده است که باید هرگونه که دوست دارید با شما رفتار و برخورد شود همان گونه باید با مردم برخورد کنید و هرچیزی که برای خود مکروه و ناپسند میبینید در حق دیگران هم ناپسند بدانید و انجام ندهید .

وی افزود :مومن باید نسبت به جان و مال و ناموس مومن دیگر حساس باشد و باید در برخورد دیگران خوش خلق ،با ادب ،با متانت باشد.انصاف یکی از مهم ترین خصلت های مومن است حضرت علی(علیه  السلام)به فرزندان وکارگزارانش رعایت انصاف را بسیار توصیه کرده است در نهج البلاغه حضرت علی (علیه السلام) می فرماید:انصاف را در حق مردم رعایت کنید رعایت انصاف هم باید در ارتباط با خداوند و هم در ارتباط با مردم شاخصه های انصاف باید رعایت شود رعایت انصاف برای همه است وهرکسی ر هر شغل و مسئولیتی باید انصاف را رعایت کرده و ترویج دهنده ی انصاف باشد

وی با اشاره به دیدار مسئولین قوهی قضاییه در دیداربا رهبر معظم انقلاب گفت:مقام معظم رهبری در این دیدار به نکات بسیار مهمی اشاره کردند .

وی افزود:مقام معظم رهبری فرمودند؛قوه ی قضاییه با تمام خطا ها و اشتباهات و تخلفات باید با جدیت برخورد کند و با خاطیان در هر جایگاهی که می خواهند باشد باید محکم و قاطع برخورد کنند و در برخورد با افراد خاطی و متخلفان باید مراقب بود که حفظ آبروی خانواده ی آن ها بشود ولی اگر در یک جایی حفظ نظام و آبروی نظام مطرح شود باید این ها را آشکار اعلام کرد.

میرافضلی گفت:اما بحث حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر طبق  اصول قانون هشتم اساسی یکی از لوازم نظام است و باید هم قوه ی قضاییه و هم قوهی مجریه و مجلس نسبت به این موضوع و حمایت از آن اهتمام ورزند.

وی ادامه داد : قوه ی قضاییه باید پرچم دار حقوق عمومی مردم در جامعه بشود و در هر زمینه ای از حقوق مردم دفاع کرده و قوه ی قضاییه اجازه ندهد بعضی از افراد که وابسته به کانون های قدرت هستند در حق مردم اجهاف بکنندیا اینکه در اثر عدم برخورد یا عدم اطلاع رسانی مردم از عملکرد قوه ی قضاییه مایوس بشوند و فکر بکنند کسی توانایی برخورد با این ها را ندارد لذا فرمودند :ضرورت نگاه تحولی و جهادی در قوه ی قضاییه  ضروری است
 
خطیب نماز جمعه بن افزود : در هفته ی گذشته سفر وزیر امور خارجه آقای ظریف را به کشور فرانسه داشتیم که یک روز بعد از این دیدار ها شاهد نشست گروهک تروریستی منافقین را داشتیم که متاسفانه کوچکترین حرکتی از سمت دستگاه دیپلماسی ما برا ی ا ین موضوع انجام نشد و حتیبه سفیر فرانسه در ایران هم هیچ پیام و نامه ای ارسال نشد و بعد از چند روز هم شاهد امضای قرارداد توتال فرانسه بودیم

میرافضلی بیان کرد : دشمنان ما که با تحریم و تهدید همیشه با ما صحبت می کنند و بعد ما برای آن فرش قرمز باز کرده و امروز قراردادی بیست ساله با 51درصد سهم به نفع فرانسه را امضا کرده ایم وقتی همین شرکت توتال را بررسی می کنیم می بینیم که بیشترین ضربه و خیانت های آشکار را همین ها در حق ما انجام دادند و این ها در ابهامات بسیار زیادی دارند فعالیت می کنند و چه بسیار رشوه هایی که به مسئولین داده و رسوا شده اند ولی این ها برای ما درس عبرت نمی شود و متاسفانه این خیانت ها را فراموش کرده ایم باید نسبت به  این ها حساس بوده تا مثل برجام کلاه گشادی به سرمان نرود.

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب و قتل عام مردم مظلوم در مسجد گوهر شاد به دست رضاخان افزود:این وظیفه ی ماست که تمام تلاشمان را انجام دهیم تا از ورود فرهنگ مبتذل غربی به کشور جلوگیری کرده و نگذاریم که این ها بخواهند فرهنگ و تدین کشورعزیزمان را نابود بکنند

وی با گلایه از مسئولین افزود :نبود فنی و حرفه ای در شهرستان بن به یک معضل بزرگ تبدیل شده که از مسئولین خواستاریم به دنبال ایجاد یک موسسه فنی و حرفه ای بوده تا جوان ها را به سمت  آموزش های مفید و مناسب هدایت کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

همه مردم و مسئولین روی مسئله حجاب و عفاف عمومی حساس باشند

, همه مردم و مسئولین روی مسئله حجاب و عفاف عمومی حساس باشند, همه مردم و مسئولین روی مسئله حجاب و عفاف عمومی حساس باشند,

حجت‌الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های این هفته شهر فارسان افزود:خداوند می‌فرمایند  که اگر فرزندی عاق  والدین شود تا پدر و مادر او را  نبخشند  و از او راضی نباشند او را نمی‌بخشم. و در روایتی از امام صادق (ع)نقل‌شده است که شخصی محضر امام بزرگوار رسیدند و از ایشان پرسیدند که چه اعمالی پرفضیلت است و ایشان فرمودند 1-نماز اول وقت 2-احسان و نیکی به پدر و مادر 3-جهاد در راه خدا
 
فرزندان اگر  می‌خواهید عمری طولانی داشته باشید به پدر و مادر خود نیکی کنید
 
وی همچنین به احادیث و روایاتی از پیامبر (ص)اشاره داشت :فرزندان اگر  می‌خواهید عمری طولانی داشته باشید به پدر و مادر خود نیکی کنید و اگر در این رابطه کم‌لطفی کنید عمری کوتاه دارید ،به پدر و مادر خود نیکی و خوبی کنید و با خویشاوندان صله‌رحم داشته باشید که سه چیز برای شما تضمین می‌شود:1-عمر طولانی 2-رزق زیاد3-محبوبیت بین مردم

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از قوه قضائیه، پرچم‌دار بودن در دفاع از حقوق و آزادی‌های مشروع عموم است به این معنا که دستگاه قضایی در این زمینه بجایی برسد که تمامی آحاد ملت از هر قوم و مذهب و سلیقه‌ای احساس کند بهترین ملجأ برای استیفا حقوقش، همین محاکم قضایی نظام اسلامی خودمان است که این امر هم با بخشنامه وامرو دستور محقق نمی‌شود بلکه با عمل همراه با استقلال کامل مبتنی بر قانون به دست می‌آید.
 
آتش به اختیار در امور فرهنگی به معنای کار فرهنگی خودجوش است

امام‌جمعه شهر فارسان به سخنان مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار اشاره داشت و گفت: یکی از نسخه‌های درمان‌کننده مشکلات فرهنگی زمانه ما که تاروپودمان مورد هجمه قرارگرفته همین آتش به اختیار در امور فرهنگی به معنای کار فرهنگی خودجوش تمییز و به‌دوراز بخشنامه‌های تکراری ولی در چهارچوب قانون و شرع و رعایت حرمت دیگران اعم از موافق و مخالف با پرهیز از فحاشی و افترا و غیبت است که اگر چنین باشد قطعاً نتیجه‌بخش است.

وی اظهار داشت:آنچه منظور رهبر انقلاب از طرح آتش به اختیاری بود نفی چشم‌انتظاری از نهادهای فرهنگی در جمهوری اسلامی و تکیه به ظرفیت‌های خودجوش فردی و جمعی مردمی انقلاب برای پیش بردن گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه است.

وی بیان داشت:همه مردم و مسئولین روی مسئله حجاب و عفاف عمومی حساس باشند چراکه حفظ خانواده‌ها و آرامش بین اعضای خانواده‌ها،و جلوگیری از طلاق‌های خانمان‌سوز ، اختلال روحی دختران و پسران و استحکام بین فرزندان با والدین بستگی به همین عفاف و حجاب عمومی داشته و خواهد داشت.

,
,
, فرزندان اگر  می‌خواهید عمری طولانی داشته باشید به پدر و مادر خود نیکی کنید,
,
,
,
,
,
, آتش به اختیار در امور فرهنگی به معنای کار فرهنگی خودجوش است,
,
, .,
,
, .,
,
, . ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه