اخبار داغ

با شکست نماینده تبریز؛

تیم فوتسال شهید کیان پارس آباد به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم کشور صعود کرد + فیلم

تیم فوتسال شهید کیان پارس آباد به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم کشور صعود کرد + فیلم
تیم شهید کیان پارس آباد در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با شکست تیم همتاز موتور بناب به مرحله دوم این دور از مسابقات صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، تیم شهید کیان پارس آباد که در گروه دو لیگ دسته دوم فوتسال کشور قرار دارد امروز در هفته سیزدهم مسابقات در سالن ورزشی فجر این شهرستان میزبان تیم همتاز موتور بناب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

در این دیدار شهید کیان پارس‌آباد با یک بازی حساب شده موفق شد با یک گل تیم همتاز موتور بناب نماینده استان آذربایجان شرقی را با شکست بدرقه کند و با 26 امتیاز جواز حضور در مرحله دوم این دور از مسابقات را کسب کند.

,

در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال 12 تیم در دو گروه 6 تیمی با هم به صورت دوره ای به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که در پایان از هر گروه 2 تیم به لیگ دسته اول کشور صعود می‌کنند.

,

مرحله اول لیگ دسته دوم فوتسال کشور که در 4 گروه 8 تیمی در حال برگزاری است و تیم شهید کیان پارس آباد نیز به عنوان نماینده استان اردبیل نیز در گروه دوم این دوره از مسابقات قرار دارد.

,

تیم‌های ساکاپخش سقز، اروم آلیاژ ارومیه، خالص سازان زنجان، مهیان تبریز، شهید دهقانی نیا اردبیل، همتاز موتور بناب و قایقران تکاب در گروه دوم لیگ دسته دوم مسابقات فوتسال کشور حضور دارند.

,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه