اخبار داغ

رودبار ما گزارش می‌دهد؛

شهرک انقلاب رودبارجنوب با انقلاب مسؤولان جان می‌گیرد

شهرک انقلاب رودبارجنوب با انقلاب مسؤولان جان می‌گیرد
شهرک انقلاب،اولین و قدیمی ترین شهرک شهر ستان رودبارجنوب است که اهالی آن از حقوق حداقلی شهری در این شهرک برخوردار نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، بنا به درخواست اهالی خبرنگار رودبار ما روز گذشته سری به شهرک انقلاب رودبارجنوب زد،این شهرک اولین و قدیمی ترین شهرک شهرستان رودبارجنوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

کمبودهای این شهرک از قبیل مشکل تأمین آب،مسجد و مدرسه ونبود روشنایی در شب و.... در این شهرک مطرح شد.اهالی این منطقه از نبود حداقل ترین امکانات در شهرک گلایه کردند و خواستار رفع مشکلات این منطقه شدند که  با گذشت چندذین سال از احداث قدیمی ترین شهرک شهرستان نه تنها اتفاق خاصی برای رفع این مشکلات نیفتاده بلکه در برخی موارد معضلات بیشتر هم شده است.

,

علی بامری یکی از جوانان این شهرک است که در حال پیاده روی در شهرک بود به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه این شهرک قدیمی ترین شهرک شهرستان است ولی هیچ گونه امکاناتی در آن یافت نمی شود.
او نیز از آسیب هایی که در اطراف این شهرک  مدام در حال تکرار است،اینگونه می گوید: متاسفانه مصرف مواد در علفزارهای این شهرک هرشب دیده می شود.

,
,

کودکان اینجا دلشان می خواهد حداقل یک تاب داشته باشند

, کودکان اینجا دلشان می خواهد حداقل یک تاب داشته باشند, کودکان اینجا دلشان می خواهد حداقل یک تاب داشته باشند,

وی خاطر نشان کرد: کودکان این شهرک هم ناراحتن و جایی برای بازی ندارند و مدام با دوچرخه های خود که تنها سرگرمی آنهاست در کوچه ها و خیابان های شهرک دور میزنند و  نگرانی دیگری برای خانواده ها هستند چرا که به خاطر نداشتن فضای مناسب برای بازی، در معرض خطر تصادف هستند.

,

, ,

او ادامه می‌‌دهد: به دلیل آسفالت نبودن معابر حتی ماموران زحمت کش شهرداری رودبار از نظافت معابر اجتناب می‌کنند و این مساله مشکلات زیادی را برای سکنه ایجاد کرده، حتی تا ماه‌ها پیش نیز در این مجتمع مخازن زباله هم وجود نداشت و هم اکنون جمع آوری زباله نیز با کندی و تاخیر بسیار زیادی همراه شده است.

,

, ,

نارویی هم از وضعیت بهداشتی شهرک ابراز ناراحتی می کند و می گوید: بخاطر عدم جمع آوری به موقع زباله ها ، وضعیت زمینهای خالی که اغلب علفزار شده است حشرات موذی زیادی در شهرک وجود دارد و گاهی حتی می ترسیم در را باز بگذاریم که مبادا با یک لحظه غفلت ما موش وارد منزلمان شود.

,

, ,

وی ادامه داد: اینجا زمینهای خالی درون کوچه ها نیز معضلی است که در کنار خانه های ماست و بعضا صاحب هم دارد ولی همینطور بدون حریم رها شده است ، زباله ریخته می شود و بوی بدآن آزار دهنده است.

,

لازم به ذکر است تحمل مشکلات این شهرک بقدری برای اهالی و ساکنین آن سخت شده است که اگر ساعت ها هم پای صحبت آنها می نشستیم باز هم مشکلاتی برای بیان داشتند، مشکلاتی که به جرات می توان گفت از عدم برخورداری از حقوق حداقلی شهروندی نشأت می گیرد و تنها عمل به وظایف ذاتی متولیان را می طلبد.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه