اخبار داغ

با حضور 960 نفر؛

مسابقات ملی قرآن دانش آموزی در اردبیل برگزار می‌شود

مسابقات ملی قرآن دانش آموزی در اردبیل برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری مرحله تفسیر و پژوهش قرآنیِ مسابقات ملی قرآن دانش‌آموزان در ۲۰ تیرماه امسال به میزبانی اردبیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،  احمد ناصری صبح امروز با اعلام خبر میزبانی اردبیل در مرحله پژهش و تفسیر قرآنی سی و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز کشور، گفت: این مسابقات20 تیرماه امسال با حضو۹۶۰ دانش‌آموز از سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی افزود:در مرحله  تفسیر  و پژهش سی و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز کشور به میزبانی اردبیل ، پسران در روزهای  20 تا 22 تیرماه و دختران نیز در روزهای 23 تا 26 تیر ماه رقابت خواهند کرد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: میزبانی از مسابقات ملی قرانی، در حوزه آموزش و پژوهش قرآنی این  استان تحول قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

,

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت‌ بدنی در شهریور ماه امسال  گفت: از میان 400 شرکت کننده 160 دبیر در مرحله مرحله استانی رقابت می‌کنند که از این تعداد نیز 5 دبیر زن و 5 دبیر مرد منتخب به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه