اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان زابل:

پوشش بسیاری از افراد در شان جامعه نیست/ تشکیل ستاد عفاف و حجاب در زابل

پوشش بسیاری از افراد در شان جامعه نیست/ تشکیل ستاد عفاف و حجاب در زابل
مسول بسیج جامعه زنان زابل گفت: در حالی که در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم اما پوشش بسیاری از افراد جامعه در شان جامعه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرخ لقا اوکاتی صادق در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ستاد عفاف و حجاب با هدف هماهنگی هر چه بیشتر بین اقشار مختلف تشکیل شده تا مسائل و خواسته‌های مردم و به ویژه قشر جوان را در خصوص بحث عفت و حجاب مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری کارگاه مادران پرچمداران، جلسات تخصصی وخدمات مشاوره ای و سبک زندگی اسلامی، مسابقات طناب کشی، برگزاری یادواره شهدا، اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده، پیاده روی پایگاهی و نشست امربه معروف ونهی از منکر، شرکت در نماز جمعه و برگزاری مسابقات پیرامون عفاف و حجاب از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در هفته حجاب و عفاف به شمار می رود.

وی تاکید کرد: مطالبه محیط سالم حق عمومی مردم است تا جوانان، زنان و مردان بتوانند با آرامش در جامعه ورود پیدا کنند اما با این حال امروز متأسفانه پوشش‌ها اصلاً در شان جامعه اسلامی نیست.

اوکاتی با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب از ۱۷ تیرماه آغاز و تا ۲۳ تیر ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: فرهنگ سازی، افزایش آگاهی ها و اطلاعات افراد جامعه و تشویق مردم به رعایت عفاف و حجاب در این هفته بیش ار پیش مورد توجه قرار می گیرد.

مسول بسیج جامعه زنان زابل با عنوان اینکه حجاب تنها مختص زنان نیست، تصریح کرد: مردان نیز همانند بانوان مکلف به رعایت پوشش مناسب هستند بنابراین از آنان نیز انتظار می رود که در انتخاب نوع لباس خود انتخاب کنند و از آرایش صورت و بدن که همانند سازی با بانوان است خودداری کنند.

اوکاتی تاکید کرد: حجاب همانند یک صدف که از مروارید درون خود حفاظت می کند از فرد نیز پاسداری می کند بنابراین وقتی افراد حجاب و پوشش مناسب بر می گزینند در حقیقت از این طریق خود را از گزند آلودگی ها حفظ می کنند چرا که دیگر چشم های ناپاک برای لذت جویی از آنان ناکام می ماند.

انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه