اخبار داغ

فعال حوزه ادبیات کودک و نوجوان :

به کودک و نوجوان این فرصت را بدهیم تا ارزش ها را پیدا کنند

به کودک و نوجوان این فرصت را بدهیم تا ارزش ها را پیدا کنند
زهرا شعبانی گفت: اولین کار لازم برای جهت دهی فکری به کودکان و نوجوانان است که منابع و کتاب های لازم را برای درک بهتر زندگی به آنها معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زهرا شعبانی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه ادبیا کودکان و نوجوانان در سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته، اظهار داشت: در گذشته با کودکان در جایگاه پندواندرز صحبت می شد اما الان در قصه ها،شعرها و داستان ها کودکان را به چشم یک فرد بزرگسال نگاه می کنند و مخاطب قرار می دهند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان عصر ما نسبت به گذشته خیلی کنجکاوترند و ذهن بازتری دارند افزود: هوش بالای کودکان و نوجوانان ما باعث می شود که کسانی که در این حوزه خصوصا ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می کنند مطالعات بالایی انجام بدهند تا پاسخگوی سؤالات ذهن خلاق کودکان و نوجوانان باشد.

شاعر حوزه ادبیات کودک و نوجوان گفت: ما باید مسیر را مشخص کنیم و به خود کودکان و نوجوانان این فرصت را بدهیم تا ارزش ها را پیدا کنند.همچنین اولین کار لازم برای جهت دهی فکری به کودکان و نوجوانان است که منابع و کتاب های لازم را برای درک بهتر زندگی به آنها معرفی کنیم.

شعبانی با اشاره به ظهور بازی ها و سرگرمی های مجازی عنوان کرد: ظهور بازی های کامپیوتری ارتباط با کودک و نوجوان را خیلی سخت کرده و همین امر مانع جدی برای امر مطالعه کودکان و نوجوانان شده است.
 
انتهای پیام
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه