اخبار داغ

تذکر به یونسی به خاطر سخنان جنجالی‌اش

تذکر به یونسی به خاطر سخنان جنجالی‌اش
یکی از مسئولین بلند پایه دولتی به خاطر اظهارات عجیب و غریب یونسی در خصوص شیر و خورشید به وی تذکر داده و به او گفته که شما بهانه برای حمله به دولت را آماده کردید. نباید اینقدر گاف بدهید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، دولت یازدهم با وجود عملکرد مناسب و بی حاشیه در بسیاری از حوزه‌ها، متاسفانه با اظهارات بعضی مشاورانش دچار برخیحاشیه ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

یکی از این افراد علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت دینی و مذهبی است که از ابتدای کارش حاشیه‌های زیادی برای دولت ایجاد کرده است.

,

در این راستا یکی از مسئولین بلند پایه دولتی به خاطر اظهارات عجیب و غریب یونسی در خصوص شیر و خورشید به وی تذکر داده است و به او گفته است که شما بهانه برای حمله به دولت را آماده کردید. نباید اینقدر "گاف" بدهید.

,

پیش از این نیز در جلسه ای که برخی بزرگان نیز در آن حضور داشتند انتقادات زیادی به یونسی در خصوص اظهار نظرهای وی به ویژه اظهاراتش در خصوص نماد شیر و خورشید به وی شده بود که یونسی در پاسخ به این انتقادات اظهار داشت: این مسائل از شیطنت رسانه ها بوده است!

,

البته یونسی در این دیدار گفته بود که در زمینه قومیت ها هر اقدامی که انجام می دهد با علم است و این مسائل را به صورت هدفمند و با برنامه دنبال می کند.

,

یونسی در اظهاراتی دیگر اعلام داشته است با توجه به حاشیه هایی که برای دولت درست کرده ام ترجیح می دهم دیگر حرف نزنم تا بهانه به دست منتقدین ندهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه