اخبار داغ

رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد:

آمادگی 6 گروه نمایشی ملایر برای حضور در جشواره تئاتر استان

آمادگی 6 گروه نمایشی ملایر برای حضور در جشواره تئاتر استان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: این دوره از جشنواره تئاتر استان از 20 تا 25 شهریور ماه در شهرستان نهاوند برگزار شده و در حال حاضر 6 کار نمایشی برای این جشنواره در حال تمرین هستند که پس از بازبینی سخت گیرانه بهترین آنها برای حضور در جشنواره معرفی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده  در نشست مشورتی با جمعی از کارگردانان تئاتر شهرستان ملایر اظهار داشت: فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان انجام شده و  این دوره از جشنواره تئاتر استان از 20 تا 25 شهریور ماه در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی گفت: با توجه به تمهیداتی که صورت گرفته در حال حاضر 6 کار نمایشی برای این جشنواره در حال تمرین هستند که پس از بازبینی سخت گیرانه بهترین آنها برای حضور در جشنواره معرفی خواهند شد.

,

رئیس اداره فرهنک و ارشاد اسلامی ملایر افزود: بر این اساس از گروه های نمایشی که متقاضی شرکت در این جشنواره هستند، تقاضا داریم با رعایت موارد مندرج در فراخوان از فرصت باقیمانده برای ایجاد وحدت و تمرین و آمادگی عوامل نمایش از سالن های موجود استفاده کنند.

,

جمالی زاده با بیان اینکه هر گروه نمایشی برای شرکت در جشنواره باید حداقل 5 اجرا در شهرستان داشته باشد؛ افزود: برای اجرای عمومی و اسقبال مردمی و همچنین کسب موفقیت در جشنواره لازم است به مواردی از قبیل: برخورداری از متون نمایشی قوی، ایده، سبک و اجراهای بدیع و خلاقانه با نگاه فرهنگ بومی و موضوعات مهم جامعه، توجه کافی داشته باشید.

,

وی عنوان کرد: در انجام کارهای تبلیغی با توجه به اینکه امروزه به دلیل استفاده گسترده از سازه ها و تبلیغات بنری، مردم به این شیوه تبلیغاتی توجه و اقبال کمتری نشان می دهند، توصیه می کنیم ابتدا جامعه هدف خود را بشناسید؛ سپس از ظرفیت چهره به چهره، فضاهای مجازی، تراکت ها و برگه های کوچک تبلیغی استفاده نمایید.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به مطالب تخریبی و توهین آمیز یکی از کارگردانان در خبرگزاری فارس، ادامه داد: رعایت ادب و اصول اخلاقی لازمه کار در عرصه فرهنگ و هنر است و کسانی که دنبال مسایل حاشیه ای می روند بیش از هر چیز به هنر لطمه می زنند و این اداره بدون دلخوری و جبهه گیری در مقابل کسی، بلکه به منظور پرهیز از تبعیض و بی عدالتی، وظیفه خود را در مسیر صحیح حمایت از همه هنرمندان ادامه خواهد داد.

,

وی افزود: همگان شاهد بودند تلاش ما در 2 سال گذشته استفاده درست از ظرفیت علمی و نام آوران و استعدادیابی و هنرمندان جوان بوده است، لذا دوستان نباید دنبال انحصار طلبی در عرصه فعالیت ها باشند بلکه عرصه باید برای رشد همه باز باشد.

,

وی تصریح کرد: ما کسی را از ادامه کار هنری حذف نکرده ایم؛ بها دادن و اعتماد به دیگر هنرمندان و مهمتر از همه استعداد یابی در کنار توجه به هنر پیشکسوتان از اهداف مهم ما می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه