اخبار داغ

گزارش/

روستای تنگواه انجیر بهمئی محرومترین روستای کشور/دانشجویان جهادگر برای محرومیت زدایی به روستای تنگواه انجیر شتافتند+ تصاویر

روستای تنگواه انجیر بهمئی محرومترین روستای کشور/دانشجویان جهادگر برای محرومیت زدایی به روستای تنگواه انجیر شتافتند+ تصاویر
دانشجو جهادگرا دانشگاه پیام نور بهمئی این روزها با همتی بلند و عزمی استوار به خدمت رسانی در روستای تنگواه انجیر مشغول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بیش از 10 سال است که اردوهای جهادی توسط دانشجویان و متخصصان بسیجی طرح‌ریزی شده است،‌همچنان که رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان جهادگر، بسیج سازندگی و اردوهای جهادی را هم ریشه دانسته و فرمودند: «این کار، اول از خود جوان‌ها شروع شد؛ خود جوان‌های دانشجو و دانش‌آموز در بخش‌های مختلف این حرکت را شروع کردند، در سال 79 گزارش این حرکت زیبا و پرشکوه به ما رسید و منجر شد به اینکه پیام «بسیج سازندگی» به قاطبه‌ جوانان کشور داده شود، یعنی این یک حرکت خودجوش مردمی است؛ درست مثل جهاد سازندگی در آغاز انقلاب».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,



تلاشگران جهادی، سفیران کار و تلاش
مقام معظم رهبری در دیدار 31 شهریور سال 94 با جوانان جهادگر، اردوهای جهادی را هم‌طراز با جهاد سازندگی اوائل انقلاب دانسته و تآکید کردند:« یک روز نیازِ حرکت دفاعی در درون جامعه بود، یک روز نیازِ حرکت دفاعی در مرزهای کشور، یک روز نیازِ به علم و دانش است، یک روز نیازِ به تحکیم عقاید و ایمان است ، یک روز نیازِ به خدمتگزاری است و شما تلاشگران «اردوهای جهادی» سفیران کار و تلاش خواهید شد».دانشجویان جهادگر دانشگاه پیام نور بهمئی روزهای خوش تابستانی خود را در منطقه محروم تنگوله انجیراز توابع بخش ممبی سپری می کنند.
 

, ,
,
,
,
,


روزهایی را که شاید در ذهن عده ای باید تنها در تفرجگاه ها و یا جاهای دیگر به خوشی گذراند دانشجویانی در کنار مستضعفین لذت های دیگری را تجربه می کنند.

جهادگران دانشجوی دانشگاه های استان این ایام در روستاها و مناطق محروم واقعیتی را تجربه می کنند که به راحتی می توان گفت تنها جهادگران دوران دفاع مقدس که درد مستضعف را می فهمیدند و آنهایی که برای رضایت خدا خدمت می کنند با آن آشنایی داشته و دارند.

, ,
,
,
,



از این جهادگران، دانشجویان دانشگاه پیام نور بهمئی راه روستای تنگوله انجیراز توابع بخش ممبی را پیش گرفتند و در این منطقه به مرمت و ساخت مسجد روستا، کارهای فرهنگی و آموزشی و همچنین برگزاری کارگاه های هنرهای دستی و ... مشغول هستند.

, ,
,
,
 
,
, ,
---
,
---
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه