اخبار داغ

پایان دوره گروهی مسابقات لیگ ووشوی سیستان وبلوچستان/نماینده هیرمند در جایگاه سوم

پایان دوره گروهی مسابقات لیگ ووشوی سیستان وبلوچستان/نماینده هیرمند در جایگاه سوم
چهارمین دوره لیگ ووشوی استان سیستان وبلوچستان یادواره شهید حسن عشوری با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک رئیس هیئت ووشو استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: هفته اول و دوم این دور از رقابتها روز جمعه در زاهدان خانه ووشو استان  برگزار شد که در نهایت  تیم خانه ووشو استان با 6 امتیاز تیمی و بیست و یک امتیاز انفرادی توانست در جایگاه نخست گروه اول قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای هیرمند؛,

وی افزود: تیم هیات ووشو خاش نیز با کسب 6 امتیاز تیمی و هجده امتیاز انفرادی در جایگاه دوم، تیم اداره ورزش وجوانان شهرستان هیرمند با 0 امتیاز تیمی و یازده امتیاز انفرادی در جایگاه سوم  و تیم مسجد غفاری نیز با  0 امتیاز تیمی و شانزده امتیاز انفرادی در جایگاه چهارم گروه یک قرار گرفتند.

,

شیبک خاطر نشان کرد: همچنین تیم های تربیت بدنی سپاه سلمان، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان، دانشگاه علوم پزشکی شهرستان هامون و تیم سپاه شهرستان چابهار به ترتیب در رده های اول تا چهارم گروه دوم این دور از رقابت ها ایستادند.

,

رئیس هیئت ووشو استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پایان دوره گروهی نیز تیم علوم پزشکی شهرستان هامون با اخلاق ترین تیم و احمد عیسی زهی از شهرستان هیرمند بهترین مربی دوره گروهی انتخاب شدند.

,

وی افزود: عادل شهلی بر از تیم سازمان بسیج ورزشکاران و حمید نارویی از تیم خانه ووشو فنی ترین و پرامتیازترین فایتر و عبدالنبی زرکزهی از شهرستان خاش بهترین سرپرست عنوان گرفتند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه