اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد

سخنان متناقض مسئولان در زمینه انتقال سرور تلگرام به کشور/ انتقال سرور تلگرام جلوی جاسوسی های خارج از کشور را می گیرد

سخنان متناقض مسئولان در زمینه انتقال سرور تلگرام به کشور/ انتقال سرور تلگرام جلوی جاسوسی های خارج از کشور را می گیرد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : برخی از مسئولان وزارت ارتباطات به یقین اعلام می کنند که مدیر تلگرام این انتقال سرور را پذیرفته است و این موضوع رصد می شود ولی از سوی دیگر مدیر تلگرام انتقال سرور به ایران را تکذیب می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با خبرهای مبنی بر انتقال سرور تلگرام به داخل کشور اظهار داشت : انتقال سرور تلگرام به داخل کشور امری ضروری می باشد زیرا از این طریق می توان جلوی بسیاری از مباحث جاسوسی خارج از کشور گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

وی گفت : همچنین با این انتقال می توان نظارت بر محتوای تلگرام و آسیب هایی که متوجه خانواده ها از این سمت می شود را رصد کرد ولی با توجه به تناقضاتی که در صحبت های مسئولین وزارت ارتباطات و مسئولین این رسانه بین المللی در خارج از کشور وجود دارد ما هم متوجه نشده ایم که بالاخره واقعا این انتقال صورت گرفته یا نه.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان متناقض مسئولین کشوری خاطر نشان کرد : برخی از مسئولین وزارت ارتباطات به یقین اعلام می کنند که مدیر تلگرام این انتقال سرور را پذیرفته است و این موضوع رصد می شود ولی از سوی دیگر مدیر تلگرام  انتقال سرور به ایران را تکذیب می کند .

,

فلاحتی ادامه داد : به هر حال باید یک جمع بندی نهایی از این موضوع انجام شود تا مشاهده کنیم که موضوع در چه حدی است زیرا خیلی به نظر نمی رسد که این موضوع آن چنان خاص و حادی باشد که قرار باشد آن را از مردم پنهان نمایم .

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تشریح کرد : انتظار ما از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه اپراتورهایی که کار را انجام می دهند فضای سالم رسانه ای است و این بدان معناست که باید از لحاظ تولید محتوا و انتقال مفاهیم اشرافی صورت گیرد .

,

وی افزود : امروزه تلگرام در هر گوشی کار خود را انجام می دهد و همه خانواده ها به نوعی با آن سروکار دارند و این حجم گسترده از انتقال مطالب اگر بدون حساب و کتاب ونظارت صحیحی انجام شود مطمئنا با توجه به مسائل ملی و منطقه ای می تواند آسیب ها و مشکلات جدی را بر جامعه ایجاد کند و ما وقتی با آن مواجه می شویم که کار از کار گذشته است .

,

نماینده مردم قائنات و زیرکوه  در پایان اظهار داشت : در فضای تلگرام همانطور که همگان می دانند به همان میزان که مطالب ، اخبار و اطلاعات خوب و اخلاقی جا به جا می شوند ؛ موارد ضد ارزشی و ضد مبانی انقلاب و نظام هم با شیوه های سازماندهی شده کار می شود که بی توجهی به آن می تواند عواقب ناگواری برای انقلاب ، نظام و مردم داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه