اخبار داغ

اعزام کاروان دوچرخه سواری عاشقان ولایت بهاباد به مشهد مقدس

اعزام کاروان دوچرخه سواری عاشقان ولایت بهاباد به مشهد مقدس
کاروان دوچرخه سواری فدائیان ولایت شهرستان بهاباد با بدرقه گرم مردم ولایت مدار این منطقه عازم مشهد مقدس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهاباد نیوز، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر و آغاز دهه کرامت کاروان دوچرخه سواری فدائیان ولایت بهاباد با بدرقه گرم مردم ولایت مدار این شهرستان عازم مشهد مقدس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسن فلاح مدیر کاروان دوچرخه سواری فدائیان ولایت بهاباددر حاشیه اعزام این کاروان اظهارداشت : این کاروان برای نهمین سال متوالی با شرکت 46 دوچرخه سوار مسیر1000کیلومتری بهاباد تا مشهد مقدس را به مدت 10 روز رکاب می زنند و به زیارت قبر منور و نورانی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت  و ولایت مشرف می شوند .

,

فلاح هدف از این سفر معنوی را ایجا نشاط و شادابی و تندرستی در بین شرکت کنندگان دانست و گفت : علاوه بر ایجاد نشاط و روحیه در بین شرکت کنندگان دوچرخه سوار این افراد در طول مسیر از فعالیتهای فرهنگی نیز بهره مند می شوند .

,

کاروان دوچرخه سواری فدائیان ولایت شهرستان بهاباد پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گمنام و شهدای چنگ تحمیلی و با قرائت بر مزار شریف آخوند ملا عبدالله بهابادی حرکت خود را از شهرستان بهاباد به طرف بارگاه ملکوتی و منور هشتمین کوکب آسمان ولایت و امامت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام آغاز کردند .

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه