اخبار داغ

مشروح بیانات خطیبان جمعه در شهرستان‌های استان مرکزی

دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری حرکتی وحدت آفرین/دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند/نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری

دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری حرکتی وحدت آفرین/دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند/نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری
خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران را از سوی آمریکا نقض کامل برجام و نشانه اراده خصمانه آمریکا علیه ایران برشمردند و خواستار اقدام قاطعانه دولتمردان و دستگاه دیپلماسی به این اقدامات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران را از سوی آمریکا نقض کامل برجام و نشانه اراده خصمانه آمریکا علیه ایران برشمردند و خواستار اقدام قاطعانه دولتمردان و دستگاه دیپلماسی به این اقدامات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

همچنین خطیبان جمعه شهرستان‌های استان مرکزی فلسطین را مسئله اول جهان اسلام دانستند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.

,

در ادامه مشروح بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی را می خوانید.

,

امام جمعه موقت اراک: 

, امام جمعه موقت اراک: ,

خوش‌بینی به آمریکا، ساده‌لوحی برخی مسئولان را نشان می‌دهد/نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری

, خوش‌بینی به آمریکا، ساده‌لوحی برخی مسئولان را نشان می‌دهد/نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری, خوش‌بینی به آمریکا، ساده‌لوحی برخی مسئولان را نشان می‌دهد/نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به جایگاه کرامت در سطح جامعه یادآور شد: انسان در هر مقطعی از عمر باید همواره خود را ارزیابی کند و در مسیر رسیدن به قله‌های عزت و کرامت برنامه‌ریزی داشته باشد.

, دیار آفتاب,

وی افزود: انسانی که پیشگاه و راهنمای او هوای نفس باشد، زندگی با کرامتی نخواهد داشت و این انسان جایگاه مناسبی را در دنیا و آخرت کسب نخواهد کرد.

,

حج کنگره بزرگ عالم اسلام است

, حج کنگره بزرگ عالم اسلام است, حج کنگره بزرگ عالم اسلام است,

امام جمعه موقت اراک با اشاره به در پیش بودن کنگره عظیم و جهانی حج اظهار کرد: کم لطفی برخی از افراد جامعه برای وادار کردن مردم برای نرفتن به حج به هیچ وجه قابل قبول نیست چراکه ما در حج می توانیم اصول اساسی خود را به کل دنیای اسلام و عالم بشریت بفهمانیم.

,

وی با یادآوری حدیثی از امام رضا(ع) پیرامون حج گفت: فواید حج فقط برای حج‌گزاران نیست. و برای همه انسان‌هایی که در شرق و غرب زندگی می کنند، حج موثر است.

,

حسینی پور افزود: بنا به روایت و احادیث اگر محل حج خالی بماند، حاکم اسلامی باید عده‌ای را حاضر کند تا این عمل را به جا بیاورند و این مکان خالی نماند.

,

وی با اشاره به فشارهای کشورهای مستکبر علیه جهان اسلام گفت: امروز در سراسر جهان، دشمنان شمشیر را از رو برای مقابله با اسلام بسته اند و تمام قدرت خود را برای تضعیف اسلام به کار برده اند.

,

امام جمعه موقت شهر اراک با اشاره به محاصره مسجد الاقصی توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت با نثار جان خود در حال نبرد هستند و به خواست خداوند پیروزی‌های بزرگ برای جهان اسلام نزدیک است.

,

نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری

, نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری, نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، مطالبه‌گری و روشنگری,

حسینی پور با اشاره به 5 مرداد، سالگرد اولین نمازجمعه کشور گفت: در سراسر کشور بیش از 900 میعادگاه نمازجمعه در شهرهای مختلف برقرار است و نمازجمعه قرارگاه فرهنگی ایمان و روشنگری محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه نمازجمعه محل مبارزه با فتنه و فساد است، اظهار کرد: دشمنان ما نسبت به نمازجمعه کینه‌ورزی می کنند و اگر این نمازجمعه دارای اهمیت نبود هیچگاه دشمنان ما 5 نفر از عالمان جمهوری اسلامی را در محراب و تریبون نمازجمعه به شهادت نمی رساندند.

,

تحریم‌های جدید علیه ایران بزرگترین و گسترده‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ

, تحریم‌های جدید علیه ایران بزرگترین و گسترده‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ, تحریم‌های جدید علیه ایران بزرگترین و گسترده‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ,

امام جمعه موقت شهر اراک با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت:خود آمریکایی ها صراحتاً اظهار کرده اند که تحریم های جدیدی که با اکثریت آرا تصویب شد، بزرگترین و گسترده ترین تحریم ها در طول تاریخ به شمار می رود.

,

حسینی پور با ابراز تاسف از ساده لوحی برخی مسئولان داخلی گفت: جای تاسف دارد که هنوز هم برخی از مسئولان در داخل کشور اعتقاد دارند که ما باید به سراغ آمریکا برویم و مذاکره کنیم.

,

وی در ادامه افزود: چرا با این حجم جنایت و بدعهدی آمریکا در حق ملت ایرا ، هنوز هم برخی مسئولان به آمریکا خوشبین هستند؟ در صورتی که آمریکا هدفی جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد.

,

امام جمعه موقت شهر اراک با بیان اینکه از مسئولین می خواهیم با قدرت، شجاعت و بصیرت در مقابل آمریکایی ها ایستادگی کنند، گفت: این حجم ظلم آمریکا در عدم اجرای برجام صورت گرفته و مسئولان باید قاطعانه در برابر آمریکا از خود مقاومت نشان بدهند.

,

حسینی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: با دلی مطمئن از ایمان و یاد خدا و با بصیرتی کامل در مسیر اسلام حرکت خواهیم کرد و پیروزی نهایی به خواست خداوند نزدیک است.

,

امام جمعه شهر جاورسیان:

, امام جمعه شهر جاورسیان:,

اقتصاد مقاومتی، تنها راه مقابله با تحریم‌ها/تحریم‌های اخیر آمریکا نقض کامل برجام است

, اقتصاد مقاومتی، تنها راه مقابله با تحریم‌ها/تحریم‌های اخیر آمریکا نقض کامل برجام است, اقتصاد مقاومتی، تنها راه مقابله با تحریم‌ها/تحریم‌های اخیر آمریکا نقض کامل برجام است,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام احمدی، امام جمعه شهر جاورسیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به ماه پرفضیلت ذی‌القعده این ماه را فرصت مناسبی برای عبادت، بندگی و مناجات دانست و گفت: براساس روایات این ماه شریف زمان اجابت دعاها خصوصا دعای مظلوم بر علیه ظالم است.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

احمدی با اشاره به فضائل نماز روز یکشنبه‌ ماه ذی‌القعده، بیان کرد: آمرزش گناهان، مرگ راحت، رضایت خُصّماء و طلبکاران در روز قیامت، وسعت و نورانیت قبر، وسعت رزق و روزی از جمله برکات این نماز است، همچنین روزه‌ در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه هر یک از ماه‌های حرام نیز معادل یک‌سال عبادت است.

,

برگزاری نماز جمعه در 900 نقطه از کشور 

, برگزاری نماز جمعه در 900 نقطه از کشور , برگزاری نماز جمعه در 900 نقطه از کشور ,

امام جمعه‌ جاورسیان با اشاره به سالروز اقامه‌ اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: اولین جمعه‌ مردادماه را به برکت همین روز به نام «روز نمازجمعه» نامیده‌اند و در حال حاضر به پشتوانه نظامِ مبتنی بر ولایت فقیه بیش از 900 منطقه در گوشه و کنار مملکت، از برکات نماز جمعه بهره‌مند‌ هستند، این آمار تنها مربوط به شیعیان است و اهل‌سنت نیز در برپایی این آیین مذهبی نهایت اهتمام و توجه را دارند.

,

تحریم‌های جدید؛ گسترده‌ترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران است/تحریم‌های اخیر آمریکا نقض کامل برجام است

, تحریم‌های جدید؛ گسترده‌ترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران است/تحریم‌های اخیر آمریکا نقض کامل برجام است, تحریم‌های جدید؛ گسترده‌ترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران است/, تحریم‌های اخیر آمریکا نقض کامل برجام است,

احمدی در ارتباط با تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، بیان کرد: این تحریم‌ها که در صورت تصویب و اجرا، گسترده‌ترین تحریم علیه کشور ایران خواهد بود، شامل تحریم موشک‌های بالستیک، تحریم سپاه به بهانه‌ حمایت از تروریسم، تحریم‌های تسلیحاتی و تحریم‌های حقوق بشری است.

,

وی در ادامه افزود: در داخل آمریکا افراد و محافلی هستند که وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را ناقض برجام دانسته و با آن مخالفند و نسبت به تصویب آن هشدار می‌دهند.

,

امام جمعه جاورسیان با اشاره به اهداف آمریکا از وضع این تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه گفت: هدف راهبردی آمریکا از وضع تحریم‌‌ها مقابله با ایران و ایجاد مانع در برابر انتفاع ایران از منافع برجام است.

,

احمدی اظهار کرد: این گمان آمریکا نسبت به اینکه تحریم بهترین شیوه‌ مبارزه با ایران است غلط است چراکه آن‌ها تصور می‌کنند ایران توان مقابله با این تحریم‌ها را نخواهد داشت.

,

وی افزود: پیروزی‌های اخیر مقاومت در عراق و سوریه، گسترش حوزه‌ نفوذ ایران در منطقه و ناکامی عربستان در یمن نشان از تصمیمات نابخردانه‌ آمریکا دارد.

,

تضعیف مولفه‌های قدرت ایران از اهداف تحریم‌های اخیر علیه ایران

, تضعیف مولفه‌های قدرت ایران از اهداف تحریم‌های اخیر علیه ایران, تضعیف مولفه‌های قدرت ایران از اهداف تحریم‌های اخیر علیه ایران,

امام جمعه جاورسیان با اشاره به اهداف میدانی آمریکا در وضع تحریم‌های جدید عنوان کرد: تشدید دوقطبی کاذب داخلی، گسترش نارضایتی‌های اجتماعی و تضعیف مولفه‌های قدرت ایران از جمله سپاه، از اهداف میدانی این تحریم‌ها است.

,

ناکامی دشمن با تحقق اقتصادمقاومتی

, ناکامی دشمن با تحقق اقتصادمقاومتی, ناکامی دشمن با تحقق اقتصادمقاومتی,

وی درخصوص راهکار مقابله با موج تحریم‌ها گفت: حمایت همه‌جانبه از خط مقاومت اسلامی در منطقه، تکیه بر استعداد و توان داخلی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند همچون گذشته، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم‌ ناکام بگذارد.

,

احمدی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران با رئیس جمهور، بیان کرد: این دیدار نقطه‌ عطفی در راستای تقویت وحدت و انسجام حول محور ولایت و محکمات نظام به منظور مقاومت و مبارزه با سیاست‌های ضد ایرانی کاخ سفید است.

,

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دغدغه سپاه

, حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دغدغه سپاه, حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دغدغه سپاه,

وی خاطرنشان کرد: آنچه سران سپاه را به انجام این دیدار و مذاکرات صریح و رو‌دررو با رئیس دولت واداشت، دغدغه‌ آن‌ها نسبت به دستاوردهای انقلاب و لزوم حفظ و صیانت از آنها بود نه مسائلی از قبیل پروژه‌های سپاه و کابینه‌ آینده که اصولا سپاه نسبت به چینش کابینه دخالتی ندارد و نگران پروژه‌های اقتصادی خود نیست؛ زیرا این پروژه‌ها علاوه بر اینکه به دعوت خود دولت بوده، در بخش‌هایی است که بخش خصوصی توان یا انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در آنها را ندارد.

,

امام جمعه فرمهین:

, امام جمعه فرمهین:,

دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند

, دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند, دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی فیض کرمیان، امام جمعه شهر فرمهین در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نماز جمعه از بزرگترین عنایت نظام جمهوری اسلامی و قرارگاه ایمان، بصیرت و اخلاق است.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

نماز جمعه پایگاه هدایتگری/نماز جمعه میعادگاه امور فرهنگی هر شهرستان

, نماز جمعه پایگاه هدایتگری/نماز جمعه میعادگاه امور فرهنگی هر شهرستان, نماز جمعه پایگاه هدایتگری/نماز جمعه میعادگاه امور فرهنگی هر شهرستان,

وی افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا و عامل وحدت بین آحاد مردم است. بایستی در نماز جمعه صدای وحدت شنیده شود و آحاد امت با هر سلیقه‌ای در این پایگاه هدایت حضور به هم رسانند.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی و مرکز فرهنگی هر شهری است و مکانی محسوب می‌شود که در آنجا هدایتگری انجام می‌گیرد. این هدایتگری تنها سیاسی نیست بلکه هدایتگری فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

,

آمریکا حامی رژیم صهیونیستی

, آمریکا حامی رژیم صهیونیستی, آمریکا حامی رژیم صهیونیستی,

امام جمعه فرمهین ادامه داد: پس از پایان تاریخ مصرف داعش، استکبار با پروژه جدید آل‌سعود به دنبال اهداف خود در منطقه خاورمیانه است.

,

وی با تاکید بر محکوم بودن ضرب و شتم مسلمانان در بیت‌المقدس، گفت: ادعای رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت از تل‌آیو به بیت‌المقدس نتیجه نشست لابی صهیونیستی در آمریکا است و نشان می دهد که آمریکا در کنار اسرائیل است.

,

فیض کرمیان گفت: ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و بر اساس آموزه‌های دینی همواره یاور مظلومان است.

,

دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند

, دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند, دولتمردان و دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات آمریکا دهند,

امام جمعه فرمهین درباره تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در کنگره آمریکا گفت: پیش بینی‌ها در مورد بدعهدی آمریکا رنگ واقعیت به خود گرفت، این تحریم‌های جدید فراتر از برجام است و نوعی اعلان جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل این اقدامات آمریکا ایستادگی خود را نشان داده است و امروز می طلبد دولتمردان و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکنی به اقدامات اخیر آمریکا بدهند.

,

فیض کرمیان افزود: دیگر دیپلماسی خنده جوابگو نیست، حسن نیت هم اندازه دارد، قرآن هم می فرماید؛ «در مقابل کفر بجنگیم و مقابله به مثل کنیم».

,

امام جمعه فرمهین تصریح کرد: برخی‌ها گمان می‌کنند برای اقدام در مقابل اقدامات آمریکا باید از آمریکا اجازه بگیرند، همه مسئولان از دولت و مجلس باید بنشینند فکر کنند و جواب این اقدامات آمریکا را بدهند.

,

وی خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که زمان قلدری و یکه تازی او به سر آمده است، اکنون نوبت ایران است که پاسخ این رفتار بی‌شرمانه را بدهد، آمریکا اقدام عملی انجام داده و مسئولان صرفا به محکوم کردن اکتفا نکنند. 

,

امام جمعه شازند:

, امام جمعه شازند:,

تحریم های جدید، نشانه اراده خصمانه آمریکا علیه ایران/کشور ما احتیاجی به قراردادهایی همچون توتال ندارد

, تحریم های جدید، نشانه اراده خصمانه آمریکا علیه ایران/کشور ما احتیاجی به قراردادهایی همچون توتال ندارد, تحریم های جدید، نشانه اراده خصمانه آمریکا علیه ایران/کشور ما احتیاجی به قراردادهایی همچون توتال ندارد,

 

,

 

,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شازند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر به اهمیت سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و خانواده‌ها در عملیاتی کردن این سبک زندگی وظایف سنگینی بر عهده دارند.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

وی افزود: در سیره و زندگی انبیا و امامان تا ظریف‌ترین مسائل می‌توان سبک زندگی جامع و کاملی را احصا کرده و با بهره‌گیری از آن سعادت دنیوی و اخروی را کسب کرد.

,

امام جمعه شازند در ادامه به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره و بیان کرد: دولت آمریکا با وضع تحریم‌های جدید در عمل برجام را زیر پا گذاشت. دولت آمریکا قصد دارد با فلج کردن اقتصاد ایران، فشارهای اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کند.

,

موسوی با بیان اینکه تحریم‌های جدید نشان می دهد آمریکا هیچ توجهی به تعهداتش ندارد و کاملا اراده خصمانه اش علیه ایران را هم نشان داده است، تصریح کرد: آمریکا خود یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر بوده و هیچ گاه آن را رعایت نکرده و حتی بویی از حقوق بشر نبرده است.

,

مترادف دانستن نمازجمعه با ذکر خدا، نشانه اهمیت این فریضه است

, مترادف دانستن نمازجمعه با ذکر خدا، نشانه اهمیت این فریضه است, مترادف دانستن نمازجمعه با ذکر خدا، نشانه اهمیت این فریضه است,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه و با بیان اینکه در کتاب آسمانی مسلمانان تصریح شده که مومنان هنگام شنیدن صدای اذان نماز جمعه باید به سوی ذکر خدا بشتابند، اظهار کرد: مترادف دانستن نمازجمعه با ذکر خدا، نشانه اهمیت این فریضه است. اما برخی برای شرکت نکردن در نمازجمعه کار و مسائل روزمره را بهانه می کنند که با توجه به روشنگری و اشاره مستقیم قرآن کریم و روایات به این موضوع، هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.

,

امام جمعه شازند به مسئله فلسطین و اهمیت آن اشاره و تاکید کرد: تمام تلاش رژیم غاصب اسرائیل این است که با ایجاد توطئه‌های مختلف ذهن جهانیان را از مساله فلسطین منحرف کند و از سوی دیگر کشورهای عربی به جای دفاع از حقانیت مردم فلسطین اعلام می کنند که پس از 70 سال، به حتم این سرزمین از آن رژیم صهیونیستی است و باید این رژیم را به رسمیت شناخت.

,

مسئولان با همت و تلاش اقتصاد کشور را فعال و پویا سازند

, مسئولان با همت و تلاش اقتصاد کشور را فعال و پویا سازند, مسئولان با همت و تلاش اقتصاد کشور را فعال و پویا سازند,

موسوی همچنین به موضوع قرارداد توتال اشاره و یادآور شد: کشور ما احتیاجی به قراردادهایی همچون توتال ندارد و این خود مسئولان هستند که باید همت کرده و با وحدت و تلاش، اقتصاد کشور را فعال و پویا کنند.

,

امام جمعه شهرستان کمیجان:

, امام جمعه شهرستان کمیجان:,

تحریم‌های جدید نتیجه سیاست‌های تسلیم طلبانه دولت/هدف برجام رفع تحریم‌ها بود

, تحریم‌های جدید نتیجه سیاست‌های تسلیم طلبانه دولت/هدف برجام رفع تحریم‌ها بود, تحریم‌های جدید نتیجه سیاست‌های تسلیم طلبانه دولت/هدف برجام رفع تحریم‌ها بود,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از  سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کمیجان با اشاره به فلسفه ساده‌زیستی در سبک زندگی اسلامی گفت: از نظر اسلام ساده زیستی، یک ارزش معنوی است. ساده زیستی در اسلام تحمل محرومیت بی منطق نیست، بلکه باید براساس حکم عقل و نقل صورت گیرد.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان,

وی بیان کرد: فلسفه ساده زیستی، همدردی و شرکت عملی در غم مستمندان است. اگر افراد جامعه به خصوص مدیران و مسئولین جامعه زندگی ساده ای را برگزینند؛ هم درد و رنج محرومان را لمس کرده هم با آنان همدردی کرده اند.

,

 دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری حرکتی وحدت آفرین

,  دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری حرکتی وحدت آفرین,  دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهوری حرکتی وحدت آفرین,

امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهور گفت: دیدار رئیس جمهور با فرماندهان عالی رتبه سپاه، نشانگر ضرورت وحدت و همکاری همه جانبه نیروها و نهادها برای پیشبرد اهداف عالیه کشور است.

,

وی در ادامه افزود: بی شک وحدت و وفاق ملی یکی از ضرورت‌های مهم و اصلی برای هر کشور به شمار می‌رود و هر جامعه ای برای رویارویی با تهدیدهای بیرونی و چالش‌های درونی، ناگزیر از حرکت به سوی انسجام و وحدت است.

,

حجت‌الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، دو بحث پروژه های اقتصادی و دیگری بحث های مرتبط با شکل گیری کابینه جدید در این دیدار از سوی فرماندهان سپاه مطرح نشده است چراکه سپاه پاسداران ورود در این حوزه را مسئولیت خویش نمی‌داند و آن را بخشی از حوزه صلاحیت‌ها و اختیارات رئیس جمهور میداند.

,

هدف برجام رفع تحریم‌ها بود 

, هدف برجام رفع تحریم‌ها بود , هدف برجام رفع تحریم‌ها بود ,

امام جمعه کمیجان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران گفت: بالا بردن ریسک سرمایه گذاری خارجی در ایران، اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه اقتصاد ایران، نشانه رفتن بخش دفاعی کشور، و.. از مهم ترین اهداف تحریم های جدید علیه ایران است.

,

وی در ادامه اظهار کرد: هدف اصلی ایران از ورود به مذاکرات هسته ای و پذیرش توافقی به نام برجام که در برخی موارد برای ایران دلچسب نبوده است، کاهش تحریم هایی بود که مشکلات اقتصادی را برای کشور ایجاد کرده بود.

,

امام جمعه کمیجان بیان کرد: امروز پس از گذشت دوسال پس از امضای قرارداد برجام این قرارداد به هدف اصلی خودش که لغو تحریم های هسته ای بود به هیچ وجه دست پیدا نکرده است.

,

حجت الاسلام مقدسی پور گفت: در حال حاضر سیاست انفعالی حفظ برجام به هر قیمت در مقابل نقض مکرر برجام از سوی طرف مقابل موجب شده است تا فشار علیه ایران و افزایش تحریم‌ها و تهدید منافع ملی وارد فاز گسترده تری شود.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان خاطرنشان کرد: با گذشت دوسال از امضای برجام نه تنها آمریکایی ها پایبند تعهداتشان نبودند و مکررا هم جسم و روح برجام را به گفته‌ مسئول امور خارجه کشورمان نقض کردند، بلکه استراتژی تغییر و سرنگونی جمهوری اسلامی را کنار نگذاشته اند.

,

نماز جمعه پایگاه حمایت از نظام و رهبری است

, نماز جمعه پایگاه حمایت از نظام و رهبری است, نماز جمعه پایگاه حمایت از نظام و رهبری است,

وی با اشاره به 5 مردادماه اقامه اولین نمازجمعه در کشور گفت: نماز جمعه در واقع کانون عبودیت الله، بصیرت افزایی عمومی، تجلی‌گاه اخوت، مهربانی، همدردی و تبادل نظر در بین آحاد مردم است.

,

فلسطین درسی از مقاومت انقلابی/قدس خط قرمز جهان اسلام

, فلسطین درسی از مقاومت انقلابی/قدس خط قرمز جهان اسلام, فلسطین درسی از مقاومت انقلابی/قدس خط قرمز جهان اسلام,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در روزهای اخیر گفت: عملیات استشهادی این جوانان نشان داد که رژیم صهیونیستی نفوذ پذیرتر از آن چیزی است که این رژیم تبلیغ می کند. همچنین نشان داد که «قدس» خط قرمز ملت فلسطین و جهان اسلام است و گروه های مبارز فلسطینی اجازه تعدی به این مکان و تغییر بافت سیاسی و جمعیتی آن را نخواهند داد.

,

وزارت ارشاد دغدغه رفع مسائل فرهنگی را ندارد

, وزارت ارشاد دغدغه رفع مسائل فرهنگی را ندارد, وزارت ارشاد دغدغه رفع مسائل فرهنگی را ندارد,

امام جمعه کمیجان از نبود امکانات فرهنگی در شهرستان گلایه کرد و افزود: یکی از گلایه هایی که هنرمندان شهرستان بارها اظهار داشته اند نداشتن سالن نمایش برای هنرمندان شهرستانی است. مجتمع فرهنگی نیمه کاره به ارث رسیده از دولت دهم را امید داشتیم که در دولت یازدهم تکمیل و به بهره برداری برسد اما متاسفانه همچنان نیمه کار مانده و در این دولت هم اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفت.

,

وی در ادامه اظهار کرد: مدیران اداه کل ارشاد استان در طول این چهارسال هیچ عنایتی به این شهرستان نداشته اند حتی یکبار هم به این شهرستان سفر نکرده‌اند. جای تاسف دارد که وزارت ارشاد دغدغه برگزاری کنسرت های مختلط با وضعیت بسیار زشت و زننده را دارد اما دغدغه مسائل فرهنگی جوانان را نداشته باشد.

,

حجت الاسلام مقدسی پور  از فرماندار و مسئولین شهرستان خواست تا هرچه سریعتر موضوع بهسازی و تکمیل پروژه بلوار شهید عبدالنبی وفسی را پیگیری کنند.

,

امام جمعه خمین: 

, امام جمعه خمین: ,

مسئولان پاسخ قاطعی به تحریم‌های اخیر آمریکا بدهند

, مسئولان پاسخ قاطعی به تحریم‌های اخیر آمریکا بدهند, مسئولان پاسخ قاطعی به تحریم‌های اخیر آمریکا بدهند,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته در مورد رفتار آمریکا تذکر داده بودند و امروزه مسئولین به آن پی برده‌اند آمریکا پایبند به وعده‌های خود نیست.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا نشان بدعهدی آنها است، با توجه به این موضوع همه باید دست به دست هم بدهند و مقابل این تحریم‌ها بایستند و مسئولین نیز تصمیم قاطع بگیرند و عقب ننشینند.

,

قوانین مالیاتی مهم‌ترین چالش واحدهای تولیدی

, قوانین مالیاتی مهم‌ترین چالش واحدهای تولیدی, قوانین مالیاتی مهم‌ترین چالش واحدهای تولیدی,

حسینی در ادامه با اشاره به قوانین مالیاتی کشور گفت: متاسفانه قوانین اداره دارایی درست نیست و باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شده است، این قوانین باید اصلاح شوند چراکه تولیدکنندگان به دلیل مالیات زیاد و ورود کالا به کشور و عدم تسهیلات بانکی ضرر دیده‌اند و برخی از آنها تعطیل شده‌اند.

,

لزوم برخورد قاطعانه مسئولان قضایی و نیروی انتظامی با هنجارشکنان

, لزوم برخورد قاطعانه مسئولان قضایی و نیروی انتظامی با هنجارشکنان, لزوم برخورد قاطعانه مسئولان قضایی و نیروی انتظامی با هنجارشکنان,

وی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برخی از هنجارشکنی‌ها گفت: دیده می‌شود برخی به صورت علنی با سگ‌ها به خیابان می‌آیند یا در درگیری‌ها از قمه استفاده می‌کنند یا اینکه به صورت علنی مواد مخدر می‌فروشند که باید دادستان و نیروی انتظامی با این افراد قاطعانه برخورد کنند و مردم نیز باید با چنین مسائلی برخورد کنند.

,

حسینی با اشاره به روز جهانی شیر مادر گفت: متاسفانه برخی از خانواده‌ها به فرزندآوری توجهی ندارند و این باعث شده تا ایران در کاهش جمعیت و در مقابل اسرائیل در افزایش جمعیت رکوردار شود که باید بیشتر به این مسئله پرداخته و بررسی شود.

,

وی همچنین با اشاره به پیروزی‌های حزب‌الله مقابل جبهه النصره گفت: پیروزی‌های حزب‌الله باعث شده تا 90 درصد از سرزمین‌ها را پس بگیرند و آنها را مجبور کنند تا به خواست‌های حزب‎‌الله تن دهند.

,

خطیب نماز جمعه خمین در ادامه به اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی، روز بزرگداشت شیخ اشراق سهروردی و سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اشاره کرد.

,

امام جمعه دلیجان:  

, امام جمعه دلیجان:  ,

آمریکا بعد از برجام بیشترین تحریم ها را بر علیه ایران تصویب کرد

, آمریکا بعد از برجام بیشترین تحریم ها را بر علیه ایران تصویب کرد, آمریکا بعد از برجام بیشترین تحریم ها را بر علیه ایران تصویب کرد,

 

,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان با اشاره به سالروز ارتحال آیت‌الله مشکینی در 8 مرداد 1386 گفت: این عالم فقید آئینه اخلاق دینی بود و فقیهی مجاهد در عرصه انقلاب و فرهنگ و اخلاق به شمار می رفت.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان,

کرامتی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله مشکینی اظهار کرد: آیت‌الله مشکینی همچون معلمی اخلاق، چنین جایگاه مهمی را برای نماز جمعه مد نظر داشت.

,

وی ادامه داد: این عالم ربانی مسؤلیت‌های بسیار مهمی چون ریاست مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم را بر عهده داشت و نزدیک به ۵۸ اثر علمی از وی به یادگار مانده است.

,

امامزادگان ظرفیتی در جهت تقویت فرهنگ دینی

, امامزادگان ظرفیتی در جهت تقویت فرهنگ دینی, امامزادگان ظرفیتی در جهت تقویت فرهنگ دینی,

امام جمعه دلیجان با اشاره به نامگذاری روز ۵ ذی القعده روز بزرگداشت امامزادگان، گفت: وجود قبور مطهر امامزادگان در کشور، فرصت مناسبی برای آشناسازی مردم با قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) خواهد بود که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره بگیریم.

,

وی به وجود امامزادگاه در شهرستان دلیجان هم اشاره‌ای کرد و گفت: از آنجایی که امامزادگان دلیجان در کنار جاده ترانزیتی قرار دارند باید با توجه به زیرساخت‌های این امامزادگاه جایگاه فرهنگی خوبی را برای مسافران فراهم کنیم.

,

آمریکا بیشترین تحریم‌ها را بعد از برجام تصویب کرد

, آمریکا بیشترین تحریم‌ها را بعد از برجام تصویب کرد, آمریکا بیشترین تحریم‌ها را بعد از برجام تصویب کرد,

کرامتی با اشاره به تحریم‌‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: به هر حال همان طور که انتظار می‌رفت و مقام معظم رهبری بارها تذکر داده بودند آمریکایی ها بارها برجام را نقض کردند.

,

وی ادامه داد: همان طور که شاهد بودیم آمریکا بعد از برجام بیشترین تحریم‌ها را بر علیه کشور تصویب کرد که این موضوع بیانگر این است که آمریکا هیچگاه به پیمان های خود پایبند نیست.

,

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه مسئولین بدون توجه به تذکرات مطرح شده پیرامون مذاکرات با آمریکا برجام را امضا کردند خاطرنشان کرد: تمام ضرر این اقدامات بر دوش مردم است.

,

امام جمعه ساوه  تاکید کرد

, امام جمعه ساوه  تاکید کرد,

لزوم مبارزه انقلابی با فساد برای حفظ نظام اسلامی/تحریم های جدید آمریکا یعنی ادامه دشمنی در پسابرجام

, لزوم مبارزه انقلابی با فساد برای حفظ نظام اسلامی/تحریم های جدید آمریکا یعنی ادامه دشمنی در پسابرجام, لزوم مبارزه انقلابی با فساد برای حفظ نظام اسلامی/تحریم های جدید آمریکا یعنی ادامه دشمنی در پسابرجام,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه نمازجمعه این شهر گفت: بهترین کار انقلابی این است که پارتی بازی و فساد را از ادارات جمع کنیم تا بیش از پیش مردم جذب انقلاب و حکومت اسلامی شوند.

, دیار آفتاب, نارخبر,

وی افزود: تضعیف نظام اسلامی حرام و بدترین منکر است، اما چرا با اعمالی نظیر سرگردانی مردم در ادارات و پرداخت نکردن حقوق کارگران کم درآمد مردم را به دولت و نظام بدبین می کنیم.

,

مشکل آمریکا با ایران هسته‌ای نیست بلکه حکومت اسلامی است

, مشکل آمریکا با ایران هسته‌ای نیست بلکه حکومت اسلامی است, مشکل آمریکا با ایران هسته‌ای نیست بلکه حکومت اسلامی است,

حسینی بیان کرد: آمریکا با نقض چندین باره برجام و شلیک به قایق‌های سپاه در خلیج فارس و تحریک کشورهای منطقه بر ضد ایران به دنبال شیطنت است.

,

وی افزود: تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران در مجالس آمریکا نشان داد که مشکل آمریکا توان هسته‌ای ایران نیست و هر روز بهانه جدید مانند موشکی، حقوق بشر و غیره را مطرح می‌کنند.

,

 آمریکا با مذاکرات به دنبال راهی برای نفوذ بود

,  آمریکا با مذاکرات به دنبال راهی برای نفوذ بود,  آمریکا با مذاکرات به دنبال راهی برای نفوذ بود,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: آنها حتی مذاکره با ما را به قصد نفوذ و براندازی می خواستند، شورای روابط خارجی آمریکا در نشریه خود چاپ کرد: «حتی ترور آیت‌الله خامنه ای هم نمی‌تواند به اندازه مذاکره با ایران، تغییر حکومت در ایران را نزدیک کند».

,

وی تصریح کرد: تصویب این تحریم‌ها در کنگره، 4 سال مذاکره را به باد داد، اما باید این سختی ها را تحمل کنیم تا بعضی مسئولین به حقانیت حرف انقلاب برسند که اعتماد به کدخدا اشتباه است.

,

تحریم‌های جدید حکایت از اعتماد زیادی به دشمن/ در برابر نقض برجام سکوت نمی‌کنیم

, تحریم‌های جدید حکایت از اعتماد زیادی به دشمن/ در برابر نقض برجام سکوت نمی‌کنیم, تحریم‌های جدید حکایت از اعتماد زیادی به دشمن/ در برابر نقض برجام سکوت نمی‌کنیم,

وی ادامه داد: آقایان در زمان انتخابات می‌گفتند اگر به رقیب ما رأی دهید تحریم ها افزایش می یابد حالا که آقایان رای آوردند پس چرا تحریم های جدید اضافه شد، معلوم می شود دشمن را نشناختند و به هشدارهای رهبری توجه نکردند.

,

حسینی گفت: ترامپ در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده است که احتمالا عدم پایبندی ایران و خروج از برجام را اعلام کند. ملت ایران بداند ما برجام را نقض نمی‌کنیم، اما حاضر نیستیم برای همیشه در برابر نقض آنها سکوت کنیم.

,

مسئولان قاطعانه اقدامات دولت آمریکا را پاسخ دهند

, مسئولان قاطعانه اقدامات دولت آمریکا را پاسخ دهند, مسئولان قاطعانه اقدامات دولت آمریکا را پاسخ دهند,

امام جمعه ساوه توصیه کرد: مسئولین باید از دیپلماسی انفعال خارج شوند و قاطعانه و به رسم احترام متقابل سخن بگویند.

,

وی ادامه داد: تجربه برجام نشان داد ما در هیچ مساله ای به آمریکا اعتماد نکنیم و از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب پیروی کنیم و از خطوط قرمز نگذریم.

,

 حسینی تصریح کرد: رهبری تذکر دادند که تعهد و تضمین رسمی بگیرید ولی آنها قول جان کری را تضمین دانستند. و حالا نامردی آمریکا را شاهدیم.

,

لزوم حفظ اتحاد حول محور ولایت

, لزوم حفظ اتحاد حول محور ولایت, لزوم حفظ اتحاد حول محور ولایت,

وی بیان کرد: الان وقت این است که که بیشتر متحد شویم، هفته گذشته فرماندهان ارشد سپاه با رییس جمهور دیدار صمیمی داشتندکه مبارک است.

,

وی افزود: سپاه به دولت کمک کند و هم دولت قدر سپاه را بداند و آن را مورد هجمه قرار ندهد، الان زمان اتحاد همه حول ولایت و رهبری معظم انقلاب است.

,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: بنده به سهم خودم دست برادری به سوی همه مسئولین و احزاب دراز می کنم، دستگاه محترم قضایی، فرماندار محترم و نماینده محترم بیایید همه با هم به مردم خدمت کنیم. با تفرقه کارها پیش نمی رود و خلاف مصلحت است.

,

ضرورت احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه

, ضرورت احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه, ضرورت احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه,

خطیب نماز جمعه ساوه گفت: یکی از شاخصه های تقوی، غیرت دینی و وجدان اجتماعی در امر به معروف و نهی از منکر ظاهر می شود. خداوند متعال دلیل برتری امت اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر می داند.

,

 حسینی شرح داد: یکی از مراتب امر به معروف و نهی از منکر، گفتن و تذکر دادن زبانی است که وظیفه همگانی است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

,

اسلام بدون روحانیت خیانت است/هشدار نسبت به حذف سخنرانی روحانیت از مجالس مذهبی

, اسلام بدون روحانیت خیانت است/هشدار نسبت به حذف سخنرانی روحانیت از مجالس مذهبی, اسلام بدون روحانیت خیانت است/هشدار نسبت به حذف سخنرانی روحانیت از مجالس مذهبی,

 امام جمعه ساوه با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله شیخ فضل الله نوری گفت: استعمارگران و مزدوران با هدف نابودی اسلام و استثمار کشور با روحانیت ستیز می‌کنند و به شیوه های گوناگون با رسانه‌های مختلف مکتوب و مجازی قصد منزوی کردن آنها را دارند. و متاسفانه عده‌ای روحانی نمای بی سواد یا دنیاطلب با بی‌بصیرتی، بهانه به دست آنها می دهند.

,

حسینی تصریح کرد: شیخ فضل‌الله توسط یک روحانی نما به جرم تلاش برای اسلامی کردن مشروطه به اعدام محکوم شد، همه هوشیار باشند که ایده اسلام منهای روحانیت یعنی نه به اسلام. امام راحل می فرمود:« اسلام بدون روحانیت خیانت است».

,

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند اسلام را از بین ببرند بنابراین برای رسیدن به این هدف خود ابتدا جایگاه روحانیت را تضعیف می کنند، مساجد و تکایای مذهبی مراقب باشند، برنامه ریزی‌هایی برای حذف سخنرانی روحانیت از مجالس شده است تا مراسم صرف سینه زنی و سخنرانی یک غیر روحانی شود.

,

حج فریضه بزرگ الهی است

, حج فریضه بزرگ الهی است, حج فریضه بزرگ الهی است,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: شرکت در حج امسال این فریضه بزرگ الهی با وجود همه کارشکنی های قبلی و احتمالا بعدی آل‌سعود، تصمیم نظام است ولی مسئولین باید مراقبت کامل از امنیت حجاج کنند تا همه مراسم باشکوه، و ابراهیمی برگزار شود.

,

وی افزود: حجاج به جای خرید سوغات از بازار عربستان از بازار داخلی خرید کنند و در ایام حج با نماز اول وقت به جماعت با برادران اهل سنت مبلغ مکتب امام صادق(ع) شوند و نقشه وهابی‌ها را خنثی کنند.

,

قدس شریف، مساله اول جهان اسلام است

, قدس شریف، مساله اول جهان اسلام است, قدس شریف، مساله اول جهان اسلام است,

حسینی با اشاره به جنایات جدید رژیم صهیونیستی گفت: دنیای اسلام باید متحد باشند، رژیم اشغالگر صهیونیستی طرح سیطره کامل بر مسجد الاقصی را دارد و عده‌ای را شهید و زخمی کرد. اما فلسطینیان با مقاومت خود توانستند آنها را از تصمیم ظالمانه وادار به عقب نشینی کنند.

,

امام جمعه ساوه تصریح کرد: هتک حرمت مسجد الاقصی اعلان جنگ علیه جهان اسلام است و قدس شریف همچنان مساله اول جهان اسلام است.

,

وی خاطرنشان کرد: راه نجات خاورمیانه و کشورهای اسلامی این است که همه با هم متحد شده و اسراییل غاصب را از صحنه روزگار محو کنیم.

,

امام جمعه آشتیان:

, امام جمعه آشتیان: ,

دولت و مجلس و ملت باید جلوی زورگویی آمریکا بایستند/روابط با آمریکا مشکلات را حل نمی کند

, دولت و مجلس و ملت باید جلوی زورگویی آمریکا بایستند/روابط با آمریکا مشکلات را حل نمی کند, دولت و مجلس و ملت باید جلوی زورگویی آمریکا بایستند/روابط با آمریکا مشکلات را حل نمی کند,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه آشتیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن محکوم کردن هتک حرمت مسجد الاقصی و جنایات علیه مردم مسلمان میانمار گفت: این جنایت صهیونیست‌ها و حرمت شکنی مسجدالاقصی اعلام جنگ علیه جهان اسلام است و مسلمانان در برابر این اقدام ساکت نخواهند نشست.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان,

هدف اصلی صهیونیست یهودی سازی قدس شریف است 

, هدف اصلی صهیونیست یهودی سازی قدس شریف است , هدف اصلی صهیونیست یهودی سازی قدس شریف است ,

وی با اشاره به اهداف صهیونیت‌ها از این اقدام گفت: هدف اصلی صهیونیست ها یهودی سازی قدس شریف است و قلوب مسلمانان جهان نسبت به این جنایات آنان جریحه دار شده است.

,

نیشابوری اظهار کرد: بر تمام مسلمانان و علما و نخبگان جهان اسلام واجب است که از خود واکنش نشان دهند و اعلام انزجار کنند.

,

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: مسئله قدس مسئله اول جهان اسلام بوده و باید باقی بماند، مسلمانان جهان از غصب قدس شریف ناراحت اند.

,

وی بیان کرد: گرفتار شدن منطقه به درد داعش و تکفیر و جنگ های نیابتی نباید باعث فراموشی قدس شود، قدس محل معراج پیامبر اسلام است و خط قرمز مسلمانان جهان است.

,

حج یک واجب و فریضه الهی

, حج یک واجب و فریضه الهی, حج یک واجب و فریضه الهی,

نیشابوری با اشاره اعزام حجاج به حج گفت: متاسفانه در یک ماه گذشته موج تخریبی زیادی در فضای مجازی نسبت به اعزام حج صورت گرفته است.

,

امام جمعه آشتیان افزود: اعزام زائران به حج، تصمیم مسئولین نظام است که صلاح دیدند و این اعزام با عزت و حرمت باید انجام شود، حج یک واجب و فریضه الهی است.

,

وی بیان کرد: چرا برخی ها بابیان مسایل بیکاری و ازدواج جوانان بیان می کنند که حج در اولویت نیست، چرا این ها این حساسیت را به میلیون ها نفر که در سال برای تفریح به ترکیه تایلند و کانادا می روند، نمی گویند ولی برای 80 هزار نفر که برای انجام وظیفه دینی به خانه خدا می روند حساسیت نشان می دهند.

,

نیشابوری تصریح کرد: وزارت گردشگری ترکیه اعلام کرد در 5 ماهه امسال 774 هزار نفر از ایران به ترکیه سفر کرده اند، براساس آمار سالانه ایرانی ها تا 10 میلیارد دلار صرف سفرهای خارجی می کنند، چرا به این ها نمی گویند به این سفرها نروید و پول آن را خرج فقرا و ازدواج جوان ها کنید؟!

,

تحریم های جدید نقض روح و جسم برجام است/آمریکا به دنبال تحمیل خواسته‌های نامشروع خود بر ایران

, تحریم های جدید نقض روح و جسم برجام است/آمریکا به دنبال تحمیل خواسته‌های نامشروع خود بر ایران, تحریم های جدید نقض روح و جسم برجام است/آمریکا به دنبال تحمیل خواسته‌های نامشروع خود بر ایران,

امام جمعه آشتیان درخصوص تحریم های جدید آمریکا گفت: متاسفانه برجام جز خسارت برای ملت ایران چیزی به همراه نداشت، قرار بود با امضای برجام تحریم ها برداشته شود اما نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه تحریم های جدید و شدیدتری وضع کردند که از آنها به مادر تحریم ها تعبیر می کنند.

,

وی تصریح کرد: تحریم های جدید هم نقض روح برجام است و هم جسم آن، پیش بینی مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام در مورد برجام محقق شد.

,

نیشابوری افزود: دولت و مجلس و ملت باید جلوی زورگویی آمریکا بایستند و سکوت نکنند، دولت باید اشتباهات گذشته خود را جبران کند. آمریکا باید بداند برجام توافق دوجانبه نیست بلکه یک توافق بین المللی است.

,

امام جمعه آشتیان ادامه داد: دولت به هیچ وجه نباید زیر بار مذاکره مجدد برود، چون آمریکائی ها می خواهند قدم به قدم جلو بیایند و خواسته های نامشروع دیگری را مطرح کنند.

,

وی تصریح کرد: آمریکایی ها به تمام خواسته های خود رسیده اند ولی ما به هیچ یک از خواسته های خود نرسیده ایم، تحریم ها ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و روابط با آن ها مشکلات ما را حل نخواهد کرد.

,

هیات نظارت بر برجام باید فعال تر عمل کند

, هیات نظارت بر برجام باید فعال تر عمل کند, هیات نظارت بر برجام باید فعال تر عمل کند,

نیشابوری بیان کرد: هیات نظارت بر برجام باید فعال تر عمل کرده و پاسخ قاطع به آمریکا بدهد، هیات نظارت بر برجام باید تصمیمات قوی بگیرد زیرا تصمیمات ضعیف آمریکا را پرروتر می کند.

,

امام جمعه آشتیان گفت: آمریکا برای حفظ ابرقدرتی خود در عرصه بین المللی عربده کشی می کند، در گذشته و حال ثابت شده است که جمهوری اسلامی هرگز تسلیم آمریکایی ها نمی شود.

,

خطیب جمعه محلات:

, خطیب جمعه محلات:,

تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب/مقاومت؛ تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها

, تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب/مقاومت؛ تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها, تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب/مقاومت؛ تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها,

 

,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر محلات با اشاره به 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعهکشور  پس از انقلاب اسلامی و ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای محراب گفت: نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه بصیرت‌افزایی و روشنگری در مقابل اعمال و افکار منافقین در دهه 60 مورد هجمه سنگین منافقین قرار گرفت، و متاسفانه در انتخابات گذشته عده‌ای تلاش کردند از اعمال همین منافقان قبح زدایی کنند.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات,

وظیفه خطیب جمعه هشدار در خصوص انحرافات است

, وظیفه خطیب جمعه هشدار در خصوص انحرافات است, وظیفه خطیب جمعه هشدار در خصوص انحرافات است,

وی ادامه داد: وظیفه و رسالت خطیب جمعه، هشدار درخصوص انحرافات و کم‌کاری مسئولین برای اصلاح امور است و به فرموده مقام معظم رهبری، نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق و قلب فرهنگی هر شهر است.

,

کاروان‌های سفیران رضوی حرکتی در جهت گسترش فرهنگ رضوی

, کاروان‌های سفیران رضوی حرکتی در جهت گسترش فرهنگ رضوی, کاروان‌های سفیران رضوی حرکتی در جهت گسترش فرهنگ رضوی,

ربانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه کرامت بیان کرد: در دهه کرامت مردم باید توجه خاصی به اهل بیت(ع) داشته باشند چراکه اهل بیت(ع) جلوه‌های کرامت انسانی هستند.

,

خطیب جمعه محلات همچنین ضمن تشکر از حضور کاروان سفیران در شهرستان محلات گفت: راه اندازی کاروان‌های سفیران رضوی که با حضور خدام حرم رضوی برپا می‍‌شود حرکتی مهم است که در چند سال اخیر ایجاد شده و تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ رضوی در سطح کشور خواهد داشت چراکه اعضای این کاروان پیام آوران معنویت از حرم رضوی هستند.

,

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرصتی برای مهارت آموزی و اشتغال

, مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرصتی برای مهارت آموزی و اشتغال, مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرصتی برای مهارت آموزی و اشتغال,

امام جمعه محلات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرارگیری در هفته مهارت و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: گاها فارغ التحصیلان با وجود سواد نظری مناسب از بُعد فنی دارای هیچ تخصصی نیستند و عموما نیز توقع دارند شغلی اداری و پشت میزنشینی برای آنها فراهم شود که در حال حاضر میسر نیست.

,

وی ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فرصتی مناسب برای جونان جویای کار است تا بتوانند با دریافت آموزش‌های رایگان گامی در راستای اشتغال خود و دیگران بردارند.

,

مقاومت؛ تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها/سکوت کشورهای مرتجع عربی خیانت به مردم فلسطین

, مقاومت؛ تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها/سکوت کشورهای مرتجع عربی خیانت به مردم فلسطین, مقاومت؛ تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها/سکوت کشورهای مرتجع عربی خیانت به مردم فلسطین,

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات خبیصانه رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود مردم فلسطین به مسجد القصی گفت: مقاومت مردم فلسطین در مقابل اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها برای جلوگیری از ورود به مسجد القصی موج عظیم اعتراضات مردم جهان را در پی داشت ولی متاسفانه کشورهای مرتجع عربی هیچ واکنشی نشان ندادند.

,

خطیب جمعه محلات افزود: مقاومت مردم فلسطین در نهایت باعث کوتاه آمدن صهیونیستی از مواضعشان شد و این موضوع نشان داد تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها مقاومت و مبارزه است.

,

تحریم‌های جدید علیه ایران با هدف تضعیف جبهه مقاومت تصویب شد

, تحریم‌های جدید علیه ایران با هدف تضعیف جبهه مقاومت تصویب شد, تحریم‌های جدید علیه ایران با هدف تضعیف جبهه مقاومت تصویب شد,

وی همچنین با اشاره به اجرای عملیات عرسال بیان کرد: این عملیات نشان داد محور مقاومت در حال مقابله مستقیم با ترورست‌های تکفیری است.

,

ربانی تاکید کرد: عملیات عرسال نقشه‌های دشمنان در مقابله با محور مقاومت را نقش برآب کرد و آمریکا نیز با علم به پشتیبانی ایران از محور مقاومت، برای مقابله با ایران، مجدد تحریم‌های جدیدی را در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب کردند و تحریم‌ها جدید نشان داد در بین احزاب و روسای جمهور آمریکا در برخورد با ایران هیچ تفاوتی وجود ندارد.

,

امام جمعه محلات همچنین تصریح کرد: به اعتراف خود مقامات آمریکا چنین تحریم‌هایی تاکنون سابقه نداشته و به قول خود آنها تحریم‌های جدید مادر تحریم‌هاست و طبق آن هر شخصی که وزارت امور خارجه آمریکا وی را ناقض حقوق بشر بداند در لیست سیاه قرار خواهد گرفت. و این یعنی بی‌توجهی به مجامع جهانی و تصمیم گیری تنها از طرف خود آمریکا و آزاد بودن آمریکا برای تحریم‌های جدید.

,

وی افزود: بر اساس تحریم‌های جدید هر شخص حقیقی و حقوقی که کوچک‌ترین ارتباطی با سپاه داشته باشد در لیست تحریم‌ها قرار خواهد گرفت.

,

تحریم های جدید نقض آشکار برجام است/تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب است

, تحریم های جدید نقض آشکار برجام است/تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب است, تحریم های جدید نقض آشکار برجام است/تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب است,

خطیب جمعه محلات بیان کرد: برخی‌ها برجام را مورد تایید مقام معظم رهبری و غیرقابل نقد می‌دانند و این در حالیست که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به بی توجهی به شروط تاکید شده در جریان مذاکرات انتقاد کرده‌اند.

,

ربانی راهکار اصلی مقابله با تحریم‌های جدید را اجماع مسئولین دانست و تاکید کرد: تحریم‌های جدید ناقض آشکار برجام است و همه مسئولین در سطوح مختلف کشور باید برای مقابله با آن اجماع کنند حال آنکه عده‌ای می‌گویند مصوبه جدید مجلس نمایندگان آمریکا تحریم جدیدی نیست بلکه تنها تجمیع تحریم‌های غیر هسته‌ای گذشته است و این با واقعیت منطبق نیست.

,

وی علت اصلی تحریم‌های آمریکا علیه ایران را ایستادگی ملت ایران برای رسیدن به عزت و آقایی دانست و گفت: در حالیکه ملت و مسئولین ایران از ابتدای انقلاب تاکنون برای رسیدن به عزت و آقایی خود به هیچ ملتی تعدی و تجاوز نکرده‌اند از اولین روزهای انقلاب مورد تحریم بوده‌اند و هدف نهایی از تحریم‌ها سیطره بر ایران است.

,

امام جمعه محلات خاطرنشان کرد: تحریم‌های جدید ثمره دلبستن به فرهنگ غرب است و برخورد ظالمان با مظلومان جزو جدانشدنی فرهنگ غربی است و همه باید در مقابل عده‌ای که به دنبال ایجاد و پیاده کردن این فرهنگ در کشور هستند، ایستادگی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه