اخبار داغ

استاندار اردبیل:

توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است

توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است
استاندار اردبیل در همایش روز گرمی گفت: توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است و لازمه این امر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف وتسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، مسئولان و مردم قدرشناس گرمی سالروز سفرتاریخی مقام معظم رهبری را بعنوان روز گرمی نامگذاری کرده اند که این ابراز احترام مردم به مقام معظم رهبری را انعکاسی از عشق و علاقه ملت به ولایت می توان عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

به همین مناسبت همایش بزرگ فرصتهای سرمایه گذاری  همزمان با سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به شهرستان گرمی، با حضور مقام عالی استان، نماینده فعلی و ادوار، مسئولین، نخبگان و سرمایه‌داران گرمی در سالن همایش دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.

,

 

,

دکتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع صنعت، اشتغال و رفع موانع سرمایه‌گذاری اظهار کرد: توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است که لازمه این امر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف وتسهیل در روندسرمایه‌گذاری‌ها است.

,

 

,

وی با ابراز امیدواری از آینده شهرستان گرمی، گفت: سرمایه‌گذارانی همانند قهرمان نیکجو با سرمایه‌گذاری کلان قصد محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در شهرستان خود دارد؛ از دیگر فرزندان مهاجر گرمی هم تقاضا داریم برای پیشرفت شهرستان گرمی همت کنند که اشتغال‌زایی و کسب روزی حلال از بزرگترین عبادات است.

,

 

,

وی با تاکید بر راه‌اندازی خانه توسعه شهرستان گرمی ادامه داد: افراد روشنفکر و صاحب نظر ساکن در استان و یا خارج از استان و حتی کشور برای عضویت در این کانون‌ها جذب شده و نظرات توسعه ای ارائه می‌کنند.

,

 

,

میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی هم استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های فرزندان گرمی، برای توسعه، پیشرفت و حل مشکلات گرمی را از اهداف همایش و برنامه‌های روز گرمی عنوان کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه از فرزندان خطه گرمی در شهرها و مناطق مختلف دعوت شده است تا در این مراسم حضور پیدا کنند، گفت: آنهایی که توان سرمایه گذاری در گرمی را دارند از ظرفیتشان استفاده خواهیم کرد و این مهم زمانی اتفاق می افتد که در کنار هم باشیم و یاس و ناامیدی را کنار بگذاریم وباور داشته باشیم که می توانیم در سایه وحدت و همدلی و باور قلبی شهرستان گرمی را بسازیم.

,

 

,

فرماندارگرمی نیز از در حال مطالعه بودن 7 طرح سد سازی و دو سد در حال اجرا خبر داد و ادامه داد: زمین‌های مستعد و پتانسیل‌های آبی شهرستان زمینه مناسبی برای سرمایه‌ گذاری نخبگان و سرمایه‌ داران خارج از استان در این منطقه است.

,

 

,

پخش کلیپ شهرستان گرمی، تجلیل ازایثارگران و کارآفرینان نمونه و برگزاری کارگاه تخصصی در حوزه سرمایه گذاری از دیگر بخش های  این همایش بود.

,

 

,

بعد از ظهر امروز هم نمایشگاهی از توانمندیها و تولیدات شهرستان در قالب غرفه ها در کنار دریاچه زیبای گیلارلو برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه