اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان آق‌قلا :

کسب رتبه برتر دادگستری آق قلا در سطح استان گلستان

کسب رتبه برتر دادگستری آق قلا در سطح استان گلستان
رئیس دادگستری شهرستان آق‌قلا گفت : بر اساس شاخصه‌های ارزیابی ، شهرستان آق‌قلا در مؤلفه‌های شورای حل اختلاف ، برنامه ریزی و مدیریت پرونده‌های قضائی ، حائز رتبه برتر در سطح استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، محمد حسین نوبخت رئیس دادگستری شهرستان آق‌قلا گفت : بر اساس شاخصه‌های ارزیابی اداره کل دادگستری استان گلستان ، شهرستان آق‌قلا در مؤلفه‌های شورای حل اختلاف ، برنامه ریزی و مدیریت پرونده‌های قضائی ، حائز رتبه برتر در سطح استان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : سعی مجموعه دادگستری شهرستان این بوده که امور مراجعه کنندگان به‌سرعت و دقت انجام شود و این موضوع نشان از تلاش مجدانه و قاطع دادگستری و شورای حل اختلاف در پیگیری پرونده‌های ارباب رجویان را دارد.

,

نوبخت ادامه داد : از همه همکاران در دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان آق‌قلا تقدیر و تشکر می‌کنم، چرا که کسب این عنوان نتیجه زحمات و تلاش‌های آن‌هاست.

,

رئیس دادگستری آق‌قلا خاطر نشان کرد : اولین اصل ما و همکارانمان، رسیدگی و کاهش پرونده‌ها بود که با سرعت و دقت لازم به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند تا در آمار ورودی پرونده‌ها کاهش چشمگیری داشته باشیم .

,

وی در پایان گفت : اطمینان داریم بهترین و مهم‌ترین خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسب رضایتمندی مردم است و این امر تحقق نمی‌پذیرد مگر با سرعت و قدرت به شکایت‌ها و به خواسته‌های مردم رسیدگی و پاسخ مناسب داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه