اخبار داغ

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:

امامزادگان در نقاط مختلف کشور پرچمداران ولایت الهی هستند

امامزادگان در نقاط مختلف کشور پرچمداران ولایت الهی هستند
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه زیارت باید با معرفت به مقام والای اولیای الهی باشد، گفت: امامزادگان در نقاط مختلف کشور پرچمداران ولایت الهی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار رئیس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی شب گذشته به مناسبت روز ملی بزرگداشت و تکریم امامزادگان در آستان مقدس امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) اظهار کرد: هر انسانی که با محبت اهل بیت پیامبر(ص) از دنیا برود شهید از دنیا رفته و متقابلا اگر کسی با بغض اهل بیت از دنیا برود منافق و کافر از دنیا رفته و نسبت به رحمت خدا ناامید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه قلوب ما باید کانون محبت به اهل بیت(ع) و فرزندان فداکار این خاندان پاک باشد، افزود: در این راستا مسئله زیارت قبور مطهر بسیار تأکید شده است؛ اما شاهد هستیم وهابیت متحجر و جنایتکار امروز با همکاری گروه های تکفیری، دین خشونت آلود را به دنیا معرفی می‌کنند.

,

 

,

حجت الاسلام شریعتی تبار گفت: متحجرین بدون هیچ منطقی زیارت را شرک می دانند در حالیکه زیارت ابراز علاقه و تجدید پیمان با ائمه‌ای است که راه توحید و ظلم ستیزی و خدمت به بندگان را در پیش گرفته‌اند.

,

 

,

وی افزود: باور داریم اولیا و اهل بیت خداوند زنده هستند، بنابراین زیارت از سر اخلاص مورد عنایت و توجه قرار می‌گیرد.

,

 

,

رئیس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: با حضور در حرم باید باور به کرامت و عظمت در قلوب مؤمنین صورت گرفته و با آن انس بگیریم؛ چراکه محبت اهل بیت(ع) کیمیای مهمی است و اینکه فرمودند عشق و محبت به علی(ع) سپری است که انسان را از آتش دوزخ حفظ می کند در همین راستا می باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه زیارت باید با معرفت به مقام والای اولیای الهی باشد، افزود: «زیارت» مقدمه ای برای اطاعت و ولایت مداری است و هر کس زائر اهل بیت می شود باید در زندگی نیز  به ایشان اقتدا کند.

,

 

,

حجت الاسلام شریعتی تبار شأن زائر را ورع و پرهیزگاری دانست و خاطرنشان کرد: اجتهاد و تلاش در راه بندگی و خدمت به بندگان خدا در مسیر دین دارای اهمیت است و امامزادگان در نقاط مختلف کشور به برکت حضور امام رضا(ع) به عنوان پرچمدار ولایت مطرح هستند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه حضور امامزادگان در کشور نشانه استکبارستیزی اولیای الهی است، افزود: حضور میلیون ها زائر در حرم امام رضا(ع) خیر و برکت عظیمی را به همراه دارد که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود چراکه سرمایه گرانقدری است که در صورت بهره مندی از این سرمایه ها دیگر آفات اجتماعی و انحرافات اخلاقی را شاهد نیستیم.

,

 

,

رئیس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حضور و زیارت امامزادگان علاوه بر اینکه واسطه رزق و برکت خداوندی محسوب می شود نعمت خدا برای ما نیز هست تا از طریق ولایت مداری فرایض دینی را فرا بگیریم و به احکام عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه