اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

مدرسه روستای ساسولی نیاز به کمک خیرین دارد

مدرسه روستای ساسولی نیاز به کمک خیرین دارد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: دانش آموزان آموزشگاه امام حسن عسکری(ع) نیاز به کمک خیرین جهت ساخت مدرسه برای تحصیل بهتر و مکان فرهنگی زیباتر را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: مدرسه امام حسن عسکری (ع) که در روستای ساسولی شهرستان هیرمند قرار دارد، چندین بار توسط مدیر آموزش وپرورش و معاونین و راهبران مورد بازدید قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند ,

وی افزود:  ما به این امر واقفیم که فضای فیزیکی مدرسه مقداری فرسوده است و بارها نیز از خیرین درخواست کرده تا در این رابطه ما را یاری کنند.

,

سارانی تصریح کرد: دانش آموزان این آموزشگاه نیاز به کمک خیرین جهت ساخت مدرسه برای تحصیل بهتر و مکان فرهنگی زیباتر را دارند.

,

پیش تر محمد رسول ساسولی شورای روستای ساسولی در گفت و گو با ندای هیرمند گفته بود: مدرسه امام حسن عسکری(ع) در سال 1352 تاسیس شد که عمر آن بعد از چهل و چهار سال به پایان رسیده است.

,

وی افزود: در سال 1360 نیز یک کلاس دیگر به این مدرسه افزوده شد؛ اما با افزایش جمعیت روستا و همچنین فرسودگی دیوارها و سقف مدرسه، امروزه فضای نامناسبی را برای تحصیل دانش آموزان رقم زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه