اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

شناخت و تقویت مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی الزامی است

شناخت و تقویت مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی الزامی است
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما باید به این معرفت برسیم که دشمن برای ما چه برنامه هایی دارد و چه مؤلفه هایی را هدف قرار داده است، قطعاً تحدید امریکا برای از بین بردن جمهوری اسلامی هدفش از بین بردن مؤلفه های قدرت ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سردار رحمت الله صادقی شب گذشته در هیئت حیدرون شهرستان گرگان اظهار کرد: ما در همه حال در حال مبارزه با استکبار هستیم تا وقتی که انقلاب اسلامی ما وجود دارد و تفکر استکبار ستیزی حاکم است جنگ وجود دارد، این جنگ هست تا زمانی که اسلام هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

سردار صادقی با بیان برنامه ریزی استکبار بر علیه کشور ما تاکید کرد: شرایطی که الان به سر میبریم استکبار جهانی چند موضوع را به عنوان موضوع اصلی خود مطرح می کند.اولین مؤلفه قدرت کشور ما رهبری جمهوری اسلامی است، رهبری شجاع و دلیر که سرسختانه در مقابل هر گونه انحراف ایستادگی می کند.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: ما باید به این معرفت برسیم که دشمن برای ما چه برنامه هایی دارد و چه مؤلفه هایی را هدف قرار داده است، قطعاً تحدید امریکا برای از بین بردن جمهوری اسلامی هدفش زدن این مؤلفه هاست، اینکه تاکید می کنم مولفه ها را بشناسیم علت آن این است.

,

خدشه به جایگاه ولایت فقیه اولین اهداف استکبار

, خدشه به جایگاه ولایت فقیه اولین اهداف استکبار,

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: در چند ماهه گذشته متوجه می شویم که نشأت فکری برخی ها وارد کردن خدشه به جریان ولایت مطلقه فقیه است، افرادی مواضع و مطالبی را مطرح می کنند که اهداف دشمن چنین چیزی است، به طور مثال بخشی هایی از نهج البلاغه را حذف می کنند و بخش دیگری را بیان می کنند و می پذیرند که چالشی به عنوان ولایت فقیه را در جامعه داریم.

,

وی دومین مؤلفه قدرت کشور ما را سیستم دفاعی کشور ما دانست و گفت: وقتی گوشه های از این قدرت را سپاه پاسداران به نمایش گذاشت در واقع قدرت استکبار ستیزی خودش را به نمایش گذاشت، برخی ها این قدرت دفاعی را در داخل کشور هم یک چالش دانسته بودند، این نشان از اقدامات دشمنان در داخل کشور است.

,

صادقی بیان کرد: سومین مؤلفه استحکام درونی نیروهای مسلح است، با توجه به همه تحدیداتی که در کشور ما وجود دارد با هم دلی که در بین نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه و نیروی انتظامی خوشبختانه در کشوری باثباتی در تراز بسیار بالا در منطقه مشغول زندگی کردن هستیم.

,

فرمانده سپاه نینوا نفوذ منطقه ای انقلاب اسلامی یکی دیگر از مؤلفه های قدرت دانست و بیان کرد: در نفوذ منطقه ای ما سرآمد بسیاری از کشور ها هستیم در بسیاری از کشور های غیر اسلامی نگاه آنان به فرامین رهبری است، این پنج عامل ذکر شده موفقیت و اقتدار جمهوری اسلامی که توسط خود امریکایی ها منتشر شده است.

,

شناخت مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی لازم است

, شناخت مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی لازم است,

وی گفت: در ادامه این سند امریکایی ها بیان می کنند که اگر بنا است که در حوزه انقلاب اسلامی ورود پیدا کنیم باید سه کار اساسی انجام بدهیم کار اول وارد کردن حجمه به نظام ولایت فقیه است و این کار را بسیار دقیق و حساب شده انجام می دهند. با برخی افراد وقتی هم کلام می شویم متوجه می شویم که خط فکری این افراد از بیگانگان نشأت می گیرد.

,

وی در پایان یکی دیگر از نقشه های استکبار را خلع سلاح نیروی های مسلح دانست و افزود:استکبار متوجه این موضوع شده است که با خط فکری که ترسیم می کنند می تواند نقشه های خود را در کشور جمهوری اسلامی ما پیاده کنند و ما شاهد بودیم که بدترین انتقادها را به سیستم دفاعی کشور ما وارد کرده اند. این انتقاد های وارده ریشه در این نقشه های فکری استکبار دارد که در حال بیان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه