اخبار داغ

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی کارکنان ادارات خلیل‌آباد + تصاویر

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی کارکنان ادارات خلیل‌آباد + تصاویر
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی کارکنان ادارات شهرستان خلیل‌آباد در دو بخش آقایان و بانوان به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و دارت کارکنان ادارات شهرستان ظهر امروز به همت بسیج ادارات شهید رجایی و با همکاری اداره ورزش و جوانان در خلیل‌آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

این مسابقات با حضور بیش از 40 تیرانداز به‌منظور حفظ آمادگی کارکنان بسیجی ادارات شهرستان و همزمان با دهه کرامت برگزار شد.

,

شایان‌ذکر است در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برادران گرامیداشت دهه کرامت مجید مقیمی تیمور، رضا کفاشیان و محسن زارع زاده به ترتیب مقام‌های اول را سوم را کسب کردند.

,

در قسمت مسابقات دارت برادران گرامیداشت دهه کرامت آقایان مهدی قوامی، محمدحسین اسماعیلی و علی محمد زاده موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

,

همچنین خانم‌ها زهرا صادقی، فرشته حسینیان مقام اول و دوم و معصومه طاهریان و فاطمه ناصریان مقام سوم مشترک رشته دارت خواهران و خانم‌ها مریم زارع، معصومه طاهریان و شیما نامور موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم تیراندازی با تفنگ بادی خواهران شدند.

,

در پایان این رقابت‌های تیراندازی با تفنگ بادی و همچنین پرتاب دارت از نفرات برتر با لوح سپاس، حکم قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه