اخبار داغ

مشق عشق از کوچه پس کوچه های خاطرات تا قله شهادت

مشق عشق از کوچه پس کوچه های خاطرات تا قله شهادت
جمعی از پاسداران انقلاب راهی روستاهای فراهان شدند تا روح شان را در آینه رهنمودهای خانواده شهدا صیقل دهند و از پس کوچه پس کوچه‌های خاطرات شهدا تا قله شهادت، مشق عشق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ به مناسبت دهه کرامت فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه فراهان با تعدادی از خانواده شهدای فراهان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

این پاسداران راهی روستاهای فراهان شدند تا روح‌شان را در آینه رهنمودهای خانواده شهدا صیقل دهند و از پس کوچه پس کوچه‌های خاطرات شهدا تا قله شهادت، مشق عشق کنند. 

,

, ,

خاطراتی که شاید در پس گذر زمان‌ها باقی مانده و مدتی از رخداد آنها سپری شده باشد ولی هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

,

دیوارهای کاه گلی پر از سادگی را یکی یکی می گذرانند، از آب و جاروی درب خانه و انتظار والدینی برای استقبال از میهمانانشان، آدرس میهمانی شهدا را پیدا می کنند.

,

با چشمانی پر از محبت و اشک شوق پاسداران آل الله را به حریم شهدا تعارف می کنند، نشستن در کنار این سرمایه های معنوی انقلاب بسی افتخار است.

,

والدینی که روزگاری جوانی را برای تربیت سربازان اسلام گماشتند حال دستان لرزانشان با سینی شریت و آب پذیرای میهمانان می شود.

,

این جا همه چیز بوی شهدا می دهد، به هر گوشه و کنار خانه که چشم می اندازی، دلت راهی جبهه ها می شود، این جا دل فارغ ار مادیات دنیا، مشتاق بهشت می شود.

,

پدر و مادرانی که روزگاری جوانی را صرف سربازان اسلام کردنده اند حال با گرد و غباری از خاک شلمچه، مهران، اروند، مجنون، کوشک امید به شفاعت شهدا دارند.

,

, ,

وقتی چشم در قاب عکس شهدا که بر لب طاقچه خانه است، می‌کنی دلت را راهی دعا و مناجاتشان در شب عملیات می کند و خواب را از چشمانت می رباید.

,

مرور خاطرات کودکی تا شهادت از زبان پدران و ماردان صبورشان شیرین است، والدینی که روزگاری جوانی برای تربیت فرزندان اسلام گماشتند، امروز روزگارشان را به تنهایی نوشتند و هزار امید به نام ولایت نگاشته اند.

,

وصیت نامه شهدا دست به دست می چرخد تا میهمانان توشه ای از این محفل با خود به یادگار ببرند، یکی از جمع می گوید؛ « مادر برای فرزندان خودت در سپاه چه توصیه ای داری»؟!، مادر دستان لرزانش را به سوی آسمان می برد و می گوید؛ «خدا حفظشان کند، پاسداری شما از انقلاب، تسکین دل ما است».

,

شگفتا که صبر و بردباری والدین شهدا استقامت را به شعر در می آورد.

,

, ,

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان در این جمع با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده شهدا می گوید؛ «دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ، در راستای انجام وظیفه و ارج نهادن به ایثارگری ها و پاسداشت جایگاه والای آنان در جامعه است».

,

وی در ادامه خانواده شهدا را عزت و سربلندی نظام را مدیون خانوده شهدا می داند و بیان می کند؛ « خانواده‌های شهدا وجودشان سبب عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تکریم خانواده‌های شهدا به‌عنوان اقدامی ارزشی باید در جامعه نهادینه شود».

,

چه زیباست نشستن در کنار خانواده شهدا و شنیدن خاطراتشان اما زمان اندک؛ این عزیزان هم به رسم خانواده شهدا، دعای خیر بدرقه راه میهمانان شهدا می کنند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه