اخبار داغ

حجت الاسلام سالک در گفت‌وگو با دانا:

اسرائیل باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود/سکوت رسانه های اصلاح طلب در مورد غزه سوال برانگیز است

اسرائیل باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود/سکوت رسانه های اصلاح طلب در مورد غزه سوال برانگیز است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص سکوت رسانه های زنجیره ای در مورد جنایات غزه اظهار داشت: روز قدس یکی از آثار بسیار مهم و اساسی است که بر مبنای جهان بینی و آینده نگری امام (ره) بنیان گذاری شد.
[

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص سکوت رسانه های زنجیره ای در مورد جنایات غزه اظهار داشت: روز قدس یکی از آثار بسیار مهم و اساسی است که بر مبنای جهان بینی و آینده نگری امام (ره) بنیان گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: اسرائیل غده سرطانی در منطقه است و برای اینکه بتواند پایه اسلام ناب را متزلزل کند با قدس مقابله می کند.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مردم ایران و ملت های آزاد به حقیقت پی برده اند و می دانند که رژیم صهیونیستی چگونه در پی ضربه زدن به اسلام است.

,

وی گفت: جنگ چهارده روزه اسرائیل علیه غزه ما را یاد جنایت شارون در صبرا و شتیلا می اندازد.

,

سالک گفت: این جنایت دردناک که با استفاده از بمب های فسفری و گازهای ممنوعه صورت می گیرد در تاریخ بشر بی نظیر است و اسرائیل باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود.

,

نماینده مردم اصفهان ضمن ابراز تعجب از سکوت رسانه های اصلاح طلب در مورد جنایات غزه اظهار داشت: باید از این رسانه ها پرسید که چرا با سکوت و بی توجهی با این مسئله برخورد می کنند؛ این سوال برای ملت مطرح است که چرا این رسانه ها جنایات اسرائیل را منعکس نمی کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه