اخبار داغ

فرصت یک ماهه نمایندگان به وزیر نیرو

فرصت یک ماهه نمایندگان به وزیر نیرو
یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو از مهلت یک ماهه نمایندگان استیضاح کننده به حمید چیت‌چیان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات در حوره کاری این وزارتخانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک استیضاح کنندگان با وزیر نیرو گفت: در این جلسه که با حضور 12 نفر از استیضاح کنندگان، رئیس مجلس و وزیر نیرو برگزار شد پیرامون دغدغه‌های مطرح شده توسط استیضاح کنندگان بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا فرصت یک ماهه از سوی نمایندگان استیضاح کننده برای رفع مشکلات به وزیر داده شود و در این یک ماه نماینده وزیر با تک تک استیضاح کنندگان به صورت جداگانه و با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس جلساتی را در جهت حل مشکلات برگزار کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهارداشت: در این نشست، وزیر نیرو ضمن پذیرش دغدغه‌های نمایندگان گفت، ما در وزارت نیرو با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم و در صورتی که حل مشکل آب روستایی نیازمند 9 هزار میلیارد تومان اعتبار و آب شهری نیازمند 14 هزار میلیارد تومان اعتبار است در بودجه سال جاری 200 میلیارد تومان به بخش آب روستایی و 480 میلیارد تومان به بخش آب شهری اختصاص داده شده است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکل آب زاینده‌رود تاکید کرد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وزیر پیشنهاد داد تا با بازدید از مناطق مختلف کشور از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا یک گروه کارشناسی بی‌طرف تشکیل و موضوع انتقال آب بهشت‌آباد به اصفهان و سایر مناطق را مورد بررسی قرار داده و نتیجه کار را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: همچنین مقرر شد تا در بحث حق‌آبه داران مالکیت آنها بر آب‌های در اختیارشان که از سوی دولت به آنها فروخته شده به رسمیت شناخته شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه