اخبار داغ

زارع: می‌توانستم به فولاد بروم/ استقلال موقعیت چندانی نداشت

زارع: می‌توانستم به فولاد بروم/ استقلال موقعیت چندانی نداشت
کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: می‌توانستم به فولاد خوزستان بروم اما به ملوان تعصب دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا مازیار زارع  در مورد شکست 2 بر یک مقابل استقلال در جام شهدا، گفت: این بازی‌ پیش فصل بود و با توجه به تمریناتی که داشتیم طبیعی بود که فشار زیادی نیاوریم. بازی خیلی خوبی بود و به هر دو تیم این بازی کمک کرد.ما تلاش می‌کنیم در طول فصل از اعتبار ملوان دفاع کنیم. البته در بازی مقابل استقلال موقعیت‌های گل ما بیشتر از استقلال بود و دو موقعیت 100 درصدی را داشتیم ولی استقلال موقعیت چندانی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در مورد اینکه مدافع ملوان خیلی مبتدیانه مرتکب خطای پنالتی شد، گفت: این مسئله ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید و استقلال در نهایت توانست پیروز شود. من از هواداران ملوان می‌خواهم که صبور باشند و تیم را حمایت کنند. فصل گذشته با اسکوچیچ در شروع لیگ نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم اما با یکدلی و رفاقت و همدلی موفق شدیم و به شرایط آرمانی رسیدیم و در این فصل هم می‌توانیم موفق شویم.

,

زارع در مورد اینکه با اسکوچیچ رابطه خوبی داشتی و می‌توانستی به فولاد بروی، گفت: بله رابطه خوبی با اسکوچیچ داشتم وشاید می‌توانستم به فولاد بروم اما من در تیمی ماندم که به آن تعصب دارم. و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را در ملوان پشت سر بگذرانیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه