اخبار داغ

تعبیر خبرنگار شرق از بی تفاوتی رسانه های زنجیره ای به جنایات رژیم صهیونیستی ؛

تعبیر خبرنگار شرق از بی تفاوتی رسانه های زنجیره ای به جنایات رژیم صهیونیستی ؛
خبرنگار روزنامه شرق در توییتری نسبت به بی تفاوتی رسانه های زنجیره ای به کشتار مردم بی گناه غزه واکنش داد و آن را افتضاحی دیگر برای این رسانه ها خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در حالی که جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی عیله مردم بی گناه غزه ، قلب تمام آزادی خواهان دنیا را به درد آورده است اما اینجا و در تهران عده ای از روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه های زنجیره ای، برایشان این کشتارها هنوز رنگ و بوی خبری نگرفته است و با بی تفاوتی از کنار آن عبور می کنند و یا شاید هنوز عده ای از آن ها حامی فتنه گرانی  هستند که تا دیروز شعار نه غزه و نه لبنان سر می دادند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

بی اعتنایی این رسانه ها به کشتار مردم بی گناه غزه حتی صدای خودی ها را هم در آورده به طوری که صدرا محقق خبرنگار روزنامه شرق از کلمه افتضاح برای این روزنامه ها استفاده می کند.

,

وی در توییتری که در صفحه اجتماعی به اشتراک گذاشته، آورده است: دیروز از خونین ترین روزهای غزه بود اما روزنامه های شرق، اعتماد، آرمان، ایران و ابتکار در صفحه یک خود هیچ مطلبی درباره آن نداشتند. افتضاح!

,

اما نکته جالب توجه عدم بی تفاوتی  روزنامه ایران ارگان رسمی دولت به این حملات وحشیانه است، روزنامه ای که با پول بیت المال اداره می شود اما به نظر رسانه ای کردن آه مظلومان دنیا برای دست اندرکاران این روزنامه هنوز مبهم و شاید بی معنی است!

,
,
, ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه