اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان:

جنگ رسانه ای بیشترین تاثیر در ملت ها داشته است/ سبک زندگی سیبل شلیک ماهواره

جنگ رسانه ای بیشترین تاثیر در ملت ها داشته است/ سبک زندگی سیبل شلیک ماهواره
نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت : دشمن در گزینه های نیمه سخت و سخت، شکست خورده است اما در نبرد جنگ نرم موفق بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از هرمز،حجت الاسلام عبدالرضا رستگار،نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان با بیان اینکه جنگ دشمن در مقابل ملت ‌ها از سه طریق جنگ گرم یا همان حمله نظامی، جنگ سرد و جنگ نرم بوده است ، اظهار داشت :کشور جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته است  که به تدریج این جنگ کارخودش را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اگر ملت ایران بصیرت کامل نداشته باشد بدون اینکه خودش احساس کند دچار تغییر می شود، جنگ نرم دشمن از سه طریق سیاسی، اقتصادی و رسانه ای بروز کرده است که جنگ رسانه ‌ای بیشترین تاثیر را درمیان ملت‌ها داشته است.

,

وی افزود: شعار جنگ نرم تغییر باورها ، اعتقاد و سبک زندگی اسلامی مردم جمهوری اسلامی ایران است؛ ملت ایران با هوشیاری، بصیرت و پیروی از راه شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب باز هم افتخار آفرینی می کنند.

,

نماینده ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به نقش رسانه در پیشبرد اهداف دشمن اشاره کرد و اظهار داشت : دشمن با ابزار رسانه دیداری ، نوشتاری و گفتاری تلاش می‌کند فکر، عقیده و روش زندگی ما را دگرگون کند و یکی از قوی‌ ترین ابزارهای او، ماهواره و شبکه‌ های آن است که هم در جنگ نرم و هم تغییر سبک زندگی ما تأثیر می‏ گذارد.

,

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی با برنامه ریزی های مختلف و از طریق جنگ نرم (ماهواره) درصدد نفوذ به افکار مردم بویژه سبک زندگی جوامع اسلامی هستند ، افزود: هر رسالتی که بخواهد اعمال شود پشت آن یک رسانه موفق و پیشرفته است که متاسفانه دشمن دارای یک رسانه موفق به نام ماهوراه است که حدود 75 درصد از خانواده های ما را در برگرفته است.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت : 30 هزار شبکه ماهواری در دنیا و جود دارد که 3 هزارمورد آن  قابل رصد است ؛ ازاین 3 هزارشبکه،  2 هزار و سیصد  شبکه در ایران قابل رصد است که دشمن برای 112  میلیون نفر فارسی زبان 165 شبکه ماهواره ای طراحی کرده است.

,

120 شبکه از  165  شبکه  مورد نظر در راستای تغییر و 48 شبکه برای تغییر سبک زندگی اسلامی و 30 شبکه برای تغییر باورها مذهبی و ارزش ها اعتقادی فعالیت می کند .

,

 وی ادامه داد: دشمن برای تغییر افکار کودکان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی های خاصی داشته است که با وارد کردن بازی های مخرب و چهار شبکه ماهواره ای در زمینه منحرف کردن تفکر جوانان ایران تلاش می کند.

,

حجت الاسلام رستگاربه عواقب ورود ماهواره به قلب خانواده ها اشاره کرد و افزود: ماهواره از قدرت بالایی برخوردار است که می تواند در تمام دنیا به راحتی حضور یابد و جنایت های بزرگ را با کوچک نشان دهد کوچک می کند.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه