اخبار داغ

ادعای عجیب مفتی سلفی درباره شیعیان

ادعای عجیب مفتی سلفی درباره شیعیان
چه مایه ی شگفتی است اینکه رسوایی و بی شرمی این عالم نماهای خود از دست داده ی بی هویت، تا به آنجا رسیده که تمامی موضع گیرهای تند و شفاف مراجع تقلید، علما و بزرگان شیعه و همچنین واکنش آکنده از خشم آحاد ملت شیعی را در ایران و دیگر نقاط جهان، نادیده گرفته و این چنین ادعای احمقانه ای را مطرح می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ادیان نیوز، اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که مفتی سلفی مصری در فتوای خود خطاب به فلسطینیان گفت: کمک های شیعیان از راه حرام کسب می شود، لذا نباید ازشیعیان کمک گرفت زیرا کمک های آنان نجس است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


ایران و اسراییلاین مفتی سلفی مدعی شد که شیعیان با اسرائیل در ارتباط هستند و می خواهند از فلسطینیان انتقام بگیرند.

آنچه مایه ی شگفتی است اینکه رسوایی و بی شرمی این عالم نماهای خود از دست داده ی بی هویت، تا به آنجا رسیده که تمامی موضع گیرهای تند و شفاف مراجع تقلید، علما و بزرگان شیعه و همچنین واکنش آکنده از خشم آحاد ملت شیعی را در ایران و دیگر نقاط جهان، نادیده گرفته و این چنین ادعای احمقانه ای را مطرح می نماید.

لازم به ذکر است که دشمنی سلفی ها ی تند رو مصری طی چند روز گذشته نیز بیشتر آشکار گشته است تا جایی که یکی از شیوخ سلفی مصر در پاسخ به سوالی در خصوص چرائی عدم کمک به غزه اعلام می کند: “غزه شیعه و پیرو شیعه است و کمک به ساکنان آن جایز نیست.”

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه