اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم غزه پیروز انتفاضه سوم خواهند بود/ قوم بنی اسرائیل حتی به پیامبر خود نیز رحم نکرده است

مردم غزه پیروز انتفاضه سوم خواهند بود/ قوم بنی اسرائیل حتی به پیامبر خود نیز رحم نکرده است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی شاهد از هم پاشیدگی پایه های عنکبوتی رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود، تصریح کرد: مقاومت مردم غزه در برابر حمله های وحشیانه رژیم صهیونیستی ستودنی است به طوری که این مردم پیروز انتفاضه سوم خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمد صالح جوکار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به مقاومت برحق مردم غزه که ریشه در وطن خواهی آن ها دارد، اظهار داشت: سالهای سال است که مردم فلسطین برای آزادی سرزمینشان تلاش کرده اند این درحالی است که رژیم صهیونیستی برای مقابله با این خواست برحق با حمایت های بی دریغ آمریکا از هیچ جنایتی فروگذار نکرده  است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی با اشاره بر پیروزی های پی در پی رزمندگان مقاومت و به هلاکت رساندن افسران اسرائیلی ادامه داد: مقاومت مردم غزه در حالی است که این ملت مظلوم با وجود محاصره کامل بدون در اختیار داشتن هیچگونه امکاناتی از قبیل دارو، محل اسکان و مهمات پیشرفته جنگی توانسته اند ضربات مهلکی را بر نیروهای زمینی رژیم صهیونیستی وارد کنند.

,

جوکار با انتقاد از کشورهای عربی و اسلامی تاکید کرد: مقاومت بی وقفه مردم غزه در حالی است که این ملت هیچگونه حمایتی از طرف کشورهای اسلامی, سران عرب، دولت ها و هم کیشان عربی خود دریافت نمی کنند.

,

وی ادامه داد: کشورهای منطقه فارغ از درد تهاجم به بدنه اسلام و کشتار برادران و خواهران دینی تنها به فکر عیاشی های شبانه خود هستند و هیچ درکی از کشتار وحشیانه و سیاست های آمریکا نداشته و کاملا در جهت سیاست های ایشان عمل می کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قوم صهیونیستی در طول تاریخ جنایت های زیادی را انجام داده افزود: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی ریشه در تاریخ این قوم داشته و به حدی است که قوم بنی اسرائیل حتی به پیامبر خود نیز رحم نکرده است.

,

وی  با عجیب و معنادار خواندن سکوت مجامع بین المللی تصریح کرد: سازمان های بین المللی و گروه های همسویشان سردر آخور سیاست های آمریکایی داشته و در توجیه حمایت های آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، جنایت های بیشمار این رژیم را عملیات دفاعی تلقی می کنند، این در حالی است که هیچگاه دفاع همراه با کشتار زنان وکودکان بی دفاع توجیه پذیر نیست.

,

جوکار با تاکید بر وظیفه اصلی مجامع بین المللی در محکومیت و نابودی رژیم صهیونیستی که از هیچ تلاشی در جهت کشتار مردم بی دفاع فروگذار نکرده،گفت: می دانیم که مجامع بین المللی به دلیل سیطره کامل آمریکا بر آنان هیچگاه در جهت نابودی صهیونیستی اقدام نخواهد کرد در حالی که وظیفه اصلی مجامع بین المللی شناخت و نابودی رژیم آپارتاید و ضد بشر صهیونیستی است.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما با تمام قوا از مردم فلسطین و غزه حمایت کرده و امید آن داریم با پیروزی مردم فلسطین در انتفاضه سوم شاهد از هم پاشیدگی پایه های رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه