اخبار داغ

قرار دیدار برای جمعه ای موعود

قرار دیدار برای جمعه ای موعود
«وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا. الإسراء۸۱»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کرمان1400،همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان باری دیگر  شاهد تکرار حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر روبرو هستیم این اقدام، بدون شک  نه‌ تنها خشم  مسلمانان بلکه موج انزجار آزادی‌ خواهان جهان را به همراه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  , به نقل از کرمان1400،همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان باری دیگر  شاهد تکرار حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر روبرو هستیم این اقدام، بدون شک  نه‌ تنها خشم  مسلمانان بلکه موج انزجار آزادی‌ خواهان جهان را به همراه خواهد داشت., کرمان1400,

رژیم غاصب صهیونیستی به‌جز جنگ و خونریزی، راه دیگری را برای ادامه حیات خود نمی‌یابد و به همین علت مردم مظلوم غزه را آماج حملات شدید با بمب‌های فسفری و کربنی قرار داده است، اما پاسخ کوبنده حماس و نفوذ در عمق سرزمین‌های اشغالی، خط بطلانی بر محاسبات این رژیم کشید.

,

 به استناد آیه شریفه«… إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ…» ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه ، حملات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و ضمن اعلام برائت از سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان اسرائیل در نسل‌کشی مردم مسلمان بی‌گناه غزه، از تمامی جوامع بشری، سازمان‌های حقوقی بین‌المللی و ملت‌های بیدار به ویژه جامعه بزرگ اسلامی خواستار برخورد با این جنایت را داریم.

,

مهم‌ترین سکوت و خفقان بین‌المللی در مجامع جهانی در مورد فلسطین، سکوت در برابر اشغال طلبی و غصب سرزمین مادری فلسطینیان است سرزمینی که پدران آنان در آن می‌زیستند و با تمام تلاش خود در برابر غصب آن ایستادند.

,

نقض آزادی‌های شهروندی یکی از مهم‌ترین نقض‌های حقوقی جهان است. نقضی که حداقل حقوق مدنی یک شهروند به عنوان مدافع اسم کشور و نام سرزمین مادری را در نظر نگرفته است.

,

ناظرین همیشه خواب سازمان ملل و شورای حقوق بشر همیشه به این نقض به عنوان یک مسئله حل شده نگاه نمودند و هیچ گاه این موضوع را در دستور کار خود قرار نداده اند زیرا با بررسی این موضوع جعلی بودن رژیم منحوس اسرائیل مشخص می‌گردد.

,

دیدار ما جمعه۳ مردادماه ۱۳۹۳ در راهپیمایی باشکوه «روز جهانی قدس».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه