اخبار داغ

اختصاص بیش از 385 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان فاروج

اختصاص بیش از 385 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان فاروج
فرماندار فاروج گفت: از محل منابع مختلف تاکنون به شهرستان 385میلیاردو 897میلیون ریال اختصاص یافته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فاروج ،امان اله خدمتگزار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فاروج افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی ها، سفررهبری،بحران وماده 180قانون بودجه بیش از 385میلیاردریال به شهرستان اختصاص یافته است .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه اطلاع رسانی فاروج,

وی با اشاره به اینکه درحدود 90درصد اعتبارات اختصاص یافته امسال از منابع ملی است گفت: با توجه به قرارداشتن درروزهای پاینی سال مالی وازسویی ابلاغ بعضی اعتبارات به تازگی ودر تیرماه ،تلاش ها برای جذب این ارقام باید مضاعف شو د.

,

وی با اشاره به اینکه برگشت حتی یک ریال از اعتبارات شهرستان قابل پذیرش نیست وناشی از ضعف مدیردستگاه است گفت: ملاک عمل مدیران نباید دیکته مدیران کل باشد ومدیران در جذب اعتبارات ملی باید تلاش کنند .

,

 فرماندار با اشاره به چانه زنی بعضی مدیران دستگاه ها درنحوه  توزیع اعتبارات گفت: 95درصد اعتبارات ملی است وهنوز توزیع نشده ووچانه زنی برای توزیع فقط 5درصد اعتبارات پذیرفتنی نیست .

,

وی گفت: باید شناسنامه ای ازشاخص های  شهرستان  در 10سالی که فاروج به شهرستان ارتقا یافته  تهیه  واعتبارات اختصاص یافته ، وتاثیر ارقام جذبی بر شاخص ها بررسی شود.

,

دبیرکمیته برنامه ریزی استان هم گفت: اعتبارات ماده 180قانون بودجه برای افزایش سطح برخورداری  شهرستان ها در شاخص ها زیر میانگین کشوری است .

,

 خدا کرم ملایی افزود: فاروج  امسال 9/15دهم درصد این اعتبارات را به خود اختصاص داده است .

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان در شاخص های بخش انرژی  وسرانه  ورزشی از میانگین کشوری بالاتر است افزود:  اعتبارات این دوحوزه برای شهرستان از این محل صفرشده است ودر عوض شهرستان کمترین امتیازی که در  شاخص ها بدست آورده  در حوزه آب روستایی و بهداشت ودرمان است که بیشترین اعتبارات به این دو حوزه اختصاص یافته است .

,

در این جلسه دستگاه های شهرستان اعتراضات خود را در نحوه ومیزان اعتبارات توزیع شده ارائه کردند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه